Gyári alkatrészt csak suzimárkakerből tudsz általában, vagy talán a gerecsemotor szerez ebbe is mindent, ami gyári.
Utángyártott kopott meg bármelyik motorosban van(pinkmotors, vagy motoroswebaruhaz, stb)
Szard le a füstölést, nekem is kipufogóként üzemel, attól még elmegy, csak kicsit változtat a vezérlésen, motorerőn, korán megy el a nyomás...a gáz akkor van, ha a kopás miatt a power belenyal a dugóba
Most nézem a tied 2 csatornás kör power szelepes, kopásnál meg lehet hekkelni azt is, nem kell bele új, ha még törés előtt észleled a bajt.
Alkatrész van rengeteg, mi kell?
Gyári alkatrész árakat itt lehet sassolni(rubelben van):http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Itt találsz robbantott ábrákat is, tuti segít átlátni mi hogyan is van benne.
A tanulassal en is igy vagyok. Es en is szeretem birtokba venni a dolgokat.
Magam szamara alapszabaly (mert imadok mindent megjavitani meg ha nincs s baja) egy ideje, hogy ami mukodik ahhoz ne nyuljak. Mivel uzemoras gepekrol van szo kis idovel ugy is kenytelen leszek az utolso csvarral is megismerkedni rajta.
Szia. Igazából nincs, vagyis nem hiszem. Dolgozik, nem is kicsit, de itt is màshol is olvastam a túlfeszitett power töréséről.(hajlamáról) Igazából 31 êves vagyok, cnc marós/programozó, voltam már elektromüszerész is, és imàdok szerelni. De tisztelebe tartom hogy új a talaj a lábon alatt, viszont olyan nincs hogy nem tanulom meg. Valahol, pl itt el kell kezdeni. Köszi
Az alkatresz kereses meg nalam is tart mert nem talaltam tuti forrast a neten. Ugyan akkor szinte barmelyik szakszerviz beszerez hozza barmit (nekem pl a kawasok hoztak most valamit).
Ha az asztaligepem elott leszek atkuldok egy angol nyelvu oldalt ahol az osszes alkatresz keppel es cikkszammal evjarat szerint megvan (elvileg rendelni is lehet de meg nem probaltam oket).
Biztos hogy baj van a powerral? Csak azert kerdem mert megkerdezted az allitogombjarol hogy mi az most meg mar a komplett csererol van szo.
Nem beledumalni akarok, h te nem tudud eldonteni hogy jokor nyit e ugy ahogy van kerj meg egy rutinosabb ismerost. En nem allnek neki nulla ismerettel sem szetszedni sem allitgatni rajta ide oda. (Magam is most vettem egy rm-et es elsore en is power kondnak veltem egy rosszul beallitott karburator tunetet.)
Még egy kérdés bocsánat... De ha ennyire necces minden alkatrésze, hogy van hogy napok óta egész nap bújom a netet, és szinte alig találok alkatrészt. Vagy nem jó helyen keresek vagy pl írj be egy olasz robogó darabját a keresőbe... Vagy csak mond azt hogy "üljön rá ember és élvezd még megy". Köszönöm hogy segitesz Dew. Szép estét!
Szia...Hát azért szerintem van benne power... :-D Hát mint írtam, 98-as a kicsike. De én sem játékpénzért vettem, és szeretném ha megbizhatónak tartanám, mert csizmába legjobb tolni ugye motrot. Felujjitható a szellöző powerem? Vagy ne aggodjak, így is elmehet még eleget. Tudod sok pénzembe van, s kőlteni is szeretnék rà, de ne fêl millás 98-assal merjek elmenni 6 km-rel arrébb egy túrára. Mondhatod azt is beszari vagyok, de szerintem nem minden krosszmotor tulaj milliomos. Fura most nekem, szeretném ezt is jónak ismerni, mint eddig az összes motorom. Szóval nem cserélni, felujjitani lehet e?
Powert úgy nézd meg, ahogy írtam, rezo le, stb, az is lehet nincs is benne azért füstöl annyira a csöved
Eléggé ki lehet kopva a power ház, ha már kipufogóként üzemel szellőztető cső
Szerintem az a tuti, ha átnézed a motort használat előtt, blokk ki és szétborít...ekkor át tudsz nézni mindent és nem fog meglepetés érni. Power sajnos idővel rezonancia, anyagfáradás miatt úgy is törik, persze nem mind1, 1 év után vagy több év.
Ha igazán szereetnél hozzá érteni, motorszerelő tanfolyam, meg motorszerelő mesterek gyakorlati okítása és specializálni magad a szutyukira, e nélkül sajnos nem lehet megfelelő szakértelmet szerezni.
Hello. Következő... A powerből kijövö csövön rendesen jön ki benzines anyag.... Szabad neki? Visszatérve a powerre, visszatekerem az állítót,(de mennyit nem tudom), és elkezdek motorozni, és megnézem hogy áll a nyitás. A töréstől félek, mégis csak tizenéves... Az elözö gazdája meg nem értett hozzá. Én szeretnék...
Kopást csak úgy tudsz nézni, ha kiveszed a powert.
Viszont a rezo levétel után simán megtudod nézni, hogy mennyire is erős a power beállítás, hogy van, stb.
De hogy értsd is.
Vedd le ezt a kis fedelet. Ki kell tekerni a 2db 8as csavart, leveszed a záró lapot, majd egy fogóval ki tudod venni ezt a kör kupakot, amit tudsz tekergetni, abban lesz egy rugó. Belül a házban kilóg a power kiemelő tengely vége, aminek a végében van egy bevágás, ide akad be a rugó.
Ha azt a kis tengelyt forgatod, akkor emel és süllyed a power szelep belül, ezt kézzel érzed. Ha így felnyomod rugó nélkül, érzed, hogy nem jön vissza...
Beteszed a rugót, majd rá a kupakot, hogy mindn passzoljon a nútokban legyen a rugó. Ekkor fog állni valahogy. Majd elkezded tekerni óramutató járásával egyező irányban kicsit, s megnézed hogy ha felnyomod kézzel a powert, lassan visszajön e helyére vagy még nem, addig tekered lefelé a kupakot, míg már visszajön, ez az a pont ahol minimum lennie kell.
Ez még nem az igazi...ettől tovább kell tekerni, mert különben túl korán fog nyitni, de hogy meddig az már rugó, kopások, meg motoros kérdése. Túl sokat nem szabad, mert akkor érezni fogod, hogy nehéz felnyomni és ha hirtelen elengeded, akkor szinte koppan olyan erővel nyomja le a rugó a powert, az már megint nem jó, az a másik véglet. Kettő közé kell belőni, érdemes onnan elkezdeni a játékot, amikor már éppen hogy visszamegy a helyére.
Ha így mész vele egyet, érezni fogod, hogy korán nyit...ezért kell kicsit tovább feszíteni. Nehéz így leírni, de ez az eljárás(amit alkalmazni szoktam, nem biztos, hogy a szakik is ezt csinálják) nagyjából szerelés után.
Pont a hirtelen lecsapás miatt kérdezem, az hogy derül ki ha végleten van? Törés elkerülése végett. Pontosabban ha szétszerelem, tudni fogom ósszeszerelésnél hogy ne csapjon le? Ez az áttekerés bosszant. Igaz szerintem nem nyit későn, de nehéz odafigyelni a bum előtt. ;-) Főleg hogy most szokom még az agresszióját. Mert más rezo, dob, nagyobb hátsó fogaskerék. Viszont odafigyelni, s karbantartani szeretném.
aki ezt a képről megmondja az zseni bár lehetne következtetni, hogy nincs körbetekrve, akkor ez szerintem korán nyit.
Ha óramutatóval egyező irányba tekered a rugó erő erősebb lesz, később fog tudni nyitni, ha a másik irányba, akkor meg korán nyit, vagy akár nem is zár...
Ha le van véve a rezo kézzel benyúlsz, felnyomod és érzed, hogy jön vissza, meg visszajön-e egyáltalán. Így belövöd érzésre már ha van tapasztalat, utána meg menet közben ki kell próbálni.
Ha alul nincs erő, hirtelen felpörög, megugrik a motor akkor korán nyit, ha meg nem akar menni/kiforogni csak ha rákuplungolsz, stb. akkor meg későn. Úgy állítsd be ahogy neked tetszik!
Azt nem szokta szeretni, ha végleten van, vagy erős és hirtelen lecsapja a rugó, amikor visszaengeded a gázt és leesik a fordulat, ezektől szokott eltörni, de a másik véglet se jó, amikor nincs visszatartó erő és csak lóg ott mint gólyafos a levegőben...
És a kép szerint ez most alacsony vagy magas? Már csak hogy merre melyik... De motorozok, azt tekergetem és próbálok, de miért jó változtatni? Egyáltalán tekergethetem kedvemre következmény nélkül? Köszi a választ... :-D
Üdv! Régóta motorvásárláson töröm a fejem,rmz 450,2007-es évjárat..valami vélemény? Nem pályára kell,de azért egy évente 2-3 enduró versenyen részt szeretnék venni! Köszönöm!
http://www.cheapcycleparts.com...