Szerintem simán el van dugulva, vagy esetleg el van törve a szivató tű és ez által az alapjárati körnek annyi.
Teker ki a a karbiból ezt az egészet és nézd meg a tűt, meg azt, hogy szuperál-e, meg ott bent a járatot, hogy tiszta-e, stb.
Ezt gyorsan eldönthető erről a képről, 98 előtt a kuplung még kiemelő karos volt, nem kitoló rudas, ez már kitoló rudas azaz tuti, hogy minimum 98as, látszik a kuplung deklin, nem látható rajta semmi kiemelő szerkezet.
Persze lehet újabb is azt fontos tudni, vagy elég az, hogy min 98-as?
Szia. Értem az alapjàrat működését, de arra nem reagál egyáltalán semmit. Lehet a gumi miatt? Karbi pucolàs után egyetlen egy rugàsra beindult. Tehát kaja van, de lehet sok és fullad, na ezt nem tudom, mert szivatòval se tart fordulatot, de szépen egyenletesen jár, ezért szerintem nem kompresszió. De még mindig nem találtam egyértelmű kêpet a gumiról...ha rendelnêk újat se làtnám a képéről. :-(
Akkor jó úgy a power, ha nem csattan...
Nem vagyok szerelő, de szerintem ha a dugó oldala így néz ki az semmi jót nem jelent
Feljebb milyen?
Részemről azt tanácsolom, kapd le azt a hengert és nézd meg mi a szitu...még mielőtt nagyobb lenne a baj.
Bár a dugó oldala még barázdás így a szoknyánál azaz elvileg nagy kopása nem lehet, de ez a bemaródás nem természetes jelenség az tuti.
Szia. Visszacsattan, úgy ésszel. Semmi agresszió... Úgy képzelem, így korán nyit majd. A hengerfej gumigyűrűje ereszt, ezért a csere. A képen is látszik a bal oldalàn kis nyom van, lehet a szelep okozta. Viszont felületi, lehet a képén durvának tűnik. Ami aggaszt a lötyögés. Mester, most jön a hézagolás?
A visszatartja a helyére az mit jelent? Fel tudod nyomni és nem csattan így vissza, ha hirtelen elengeded?
Hengerfejet nem kell leszedni, de még a hengert sem, csak a power fedelet a kipuff csonk felett, ahhoz viszont ki kell venni a blokkot, mert nem férsz hozzá a váztól.
De ha csak a hozzáérést akarod megnézni, az nem olyan bonyolult, nézzél be a rezo nyíláson a dugó oldalára, ha van rajta nyom, hozzáér, ha nincs, nem. Ha már necces, a hangján is lehet hallani ciripel, ahogy verdesi a gyűrű...
Hengerfejet sose vedd le, csak a muszáj, egy hengertalp tömítést pillanatok alatt ki lehet vágni klingeritből, hengerfej tömítés meg drága mulatság.
Ami a képen van azzal úgy tudod állítani az alapjáratot, hogy a tetején lévő pöcköt elkezded forgatni, mintha csavart tekernél be és ki, ez emelni vagy süllyeszteni fogja a tűt.
Ha meg akarod nézni, hogy szuperál, tekerd ki a karbiból és látni fogod
SZIA. A power állító 2 óráról 4 órára került, és megjött a rugó munkája. Tény hogy nem erősen, de visszatartja a helyére, és tart is. Egyik probléma megoldva. Következő: a dugóhoz való erése megállapítása. Motor ki, hengerfej le, és power lotyögés megállapítása... Így legyen? Vagy anélkül valami trükk? Mert amíg nem jön meg a hengerfej tömités, hát mennék vele picit, de fêlek veszélyes így, mégis csak 50 ezer a szelep, na meg dugó...hajjaj. :$ Légy kedves segíts tovább engem. Engedelmes padavan leszek! Köszi Mindenjót!
Szia. Ha tüske nélküli a szivatò, az tuti hogy gumis, az enyém ilyen és nincs benne. Na most gumi màshol zár, pl robogó azt szivatò. De itt hogy ezzel állítom az alapjaratot? Kell gumi vagy sem. Köszönöm!
Vagy vagy, de inkább és szokott lenni. Ház kopással az szokott a gond lenni, hogy keresztbe is rá tud csúszni a power a dugóra, s az már nem nyerő, de általában először a szelep kopik ki, s később a ház, mondjuk 98 as vasnál már a ház is lehet, nézzél bele, látni fogod.
Alapjárat a karburátor alapjárati körön...de mit jelent az elveszik?
Szétszerelem nincs mese....itt csak gyorsgazdagodó szervizek vannak. Következő életemben szerelő leszek. Hamarosan megjön a hengerfej tömités, addigra kiszedem a blokkot, s a powert apró darabokra... de előtte rúgó ellenőrzés. A ház vagy a szelep kopott ha beleér a dugóba ? Màr csak hogy mire figyeljek. Szerinted hol veszik el az alapjáratom? Karbi tisztítás után nem változott semmi, marad a bowdenes megoldás? Ami nem szêp, de hasznos. Mindenjót!
Vedd le a kupakot, ahogy mondtam és nézd meg a rugót, forgasd meg a tengelyt, mennyire megy nehezen stb., bár ezt mondhatom, ha most csinálod először, nincs mihez hasonlítani.
Power nélkül kb. alul nem lenne benne erő és amikor eléri a megfelelő fordulatot ugrana egyet és megindulna, mint a meszes.
Abban a nagy városban vagy a környékén, tuti van motorszerelő
A gáz annyit jelent, akkor valami gáz van valamelyik alkatrésszel, vagy tiszta kosz és nem tudja már a rugó ellátni a szerepét, mert erősebb a koksz, mint a rugó, röviden ennyi.
Na attol a mondatodtòl féltem hogy " az màr gáz" . Sajnos legközelebb tudok vele foglalkozni, mert össze raktuk a karbi miatt hogy megjött-e az alapjárat, se sajnos úgy nêz ki az se... Szóval a sajàt sulyánál fogva esik vissza a power. Rugoerőnek nyoma sincs, de mégis úgy tünik dolgozik. Helyesebben mit csinàlna a motor power nêlkűl?De szét kell szedjem, lehet a rúgó tört el, lehet nincs a helyén. Valamit látnom kell ott mi nem dolgozik. Az állító felöli szêtszedéssel látni fogok valamit? Most szét azért nem térítem a blokkot, azért ott egy akadály és nincs hirtelen segítséget...Kecskemét környékén.(reklám) Meg kell tudjam mi van. Kérlek fejtsd ki a gáz mondatod kicsit bővebben. Szép estét és köszönöm!
Lehet kokszos és szorul, azaz ki kéne pucolni vagy szimplán csak nincs az a kis kupak megfelelően elfordítva jobbra, próbáld ki fordíts rajta pár fokot órával egyező irányba és úgy nyomd fel, majd engedd vissza, ha nem reagál erre a tekerésre, mondjuk 30 fokig semmit, az már gáz.
De még mindig azt javaslom borítsd szét az egész motort, persze csak ha értesz hozzá, akkor nem lesz meglepeítés
Igen, de még sem , egy nagyon fontos apróság hiányzik.
RMX-ből évente 2 féle típus van az utcai meg a verseny,
s ezen az oldalon csak az utcairól beszélnek, ha megrendeled mondjuk a 98 hoz az alkatrészt, s tuti biztos vagy benne, hogy 98 as a motorod utána meg vakarod a fejed, hogy miért nem jó bele a cucc Egyszer megjártam egy himba felújító szettel, azóta tudom, RMX ból 2 féle van és nem mindegy, hogy melyikbe rendeled az alkatrészt...
Persze van ami stimmel, de sok dolog nem
Mondok egy durva példát.
RMX250 98 as power szelepet akarsz.
Megrendeled innen: http://www.cheapcycleparts.com...
Itt hopp 2 csatornás, reméljük van annyi rálátása az embernek, hogy odafigyel a robbantott rajzra, stb..
de tegyük fel, nem figyelt, megrendeled súlyos pénzért.
Veszed le a hengered, ki a powert és nem jó bele...gondolod nem jót küldtek, stb.
Pedig csak az a bibi, neked verseny változat van, amiben ez van: http://www.megazip.ru/ru/bike/...
ez meg 1 csatornás AETC2 es...s ez is 98 as RMX250.
Szóval, figyeljen mindenki nagyon oda, ha alkatrészt rendel RMX-be!
Teker ki a a karbiból ezt az egészet és nézd meg a tűt, meg azt, hogy szuperál-e, meg ott bent a járatot, hogy tiszta-e, stb.