ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengejek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ulések.lámpák.vázak.ele
ktronikák.álló.forgórészek.deknik.blok felek.kerekek.hütők.minden tipusun alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITET ÉS NEM EMLITET MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFŐLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
valaki aki tudja miért van a karburátor mellett a blokkból kijövő nyúlvány és egy cső csatlakozik rá ( vajon ha túlmelegszik az olaj a váltóba ott tud távozni?)
Ha honoló szerzsám alatt a háromköves rugós izét érted, hát azzal tényleg nemigen.
(azzal is lehet csak türelemjáték, de az alapvetően nem erre való)
Ilynre rendes 6-8 lapkás gyémántporos ,kúpos fezsítésű honolo való,.
A képen szereplő (nsr) hengerben a matt rész ahol a gyűrű járt, a fényes ahol csak a dugó.
Ezt simán ki lehet(és kell) egyenesíteni, ezt meg honoloval lehet.
(például:)
Nemtom a kép mennyire adja vissza, de itt ennek azrért már körömel is érezhető válla van. Nagyon kicsi, de van.
Kb mire összekarcolod a gyémántporossal mindehol ki is jön belőle 1-2 század.
Alakhibát(ovális) hónolással nem veszik ki belőle szerintem,de én nem értek hozzá.Tudomásom szerint(de javíts ki bátran ha tévedek)a hónolás az nem arra szolgál,hogy alakhibát kivegyenek vele a hengerből.Mert ugye (és itt is javíts ki ha tévedek)a henger általában hordó formában kopik.Na most azt a kopást hónolással nem veszed ki szerintem.De még egyszer hangsúlyozom nem okoskodni szeretnék.....
Ja még csak annyit kérdeznék,ahogy kivettem az írásodból,már másodjára növelsz dugóméretet a fúratlan hengeredben?Ha ez így van (ámbár lehet rosszul értelmeztem)akkor nem kicsit van már az a henger oválisra (is) kopva.Ebben az esetben lehet,hogy nagyobb hatásfokot érsz el fúrással.
Jó.Én nem okoskodni akartam,de gondolom tisztában vagy akkor a gyárilag a hengereken lévő nicasil réteg vastagságával.Mert ugye ha már egyszer volt hónolva,akkor nagy valószínűséggel már nem beszélünk nicasil rétegről. Tényleg nem okoskodni szeretnék...Szerintem nézz utána,a neten elég sok leírást találsz a nicasil réteg vastagságával kapcsolatban.
már volt hónolva a henger hisz a 55.97-es dugóhoz is honolni kellett a hónolás nem szed le olyan sokat hogy eltüntesse a nisacil réteget kivéve ha az vékony
Helló
Olyan kérdésem lenne hogy milyen vastag az rg 125-ösön a nisacil réteg a hengeren? mert találtam itt nem csak 55.97-es méretű dugattyút hanem 56.45 illetve 56.95-ös méretűt is. enged annyit a réteg hogy fel lehessen hónolni 5.45-ös dugattyúmérethez?
Van egy eladó Rg 125 gammám, a motor rendszámos érvényes műszaki van rajta, mindene működik, jó állapot. emailem maxim.szigeti@gmail.com
06304053450
hétvégénis.éjel napal hivható vagyok ... TÖB TIPUS :dr600.xt125.crm125.gilera rx 125.200.suzuki rm 125 .cr125 .zonghsen 200.250.yamaha tdr125.mtx80.50.gilera mx.kk.kz.rc.125.suzuki rg125.cagiva wmx125.rotax 127.derbi senda 50.malaguti fifti top 50.dr125. gn125 .ut125.és más ROBOGÓK:yamaha majes:125.125.250.peugeot jetfors 50.squba50.piagó skiper125.150.aprilia sr125.150 levegős.derbi hanter50.cpi aragon gp50.piaggó sfera 50 1,2,.aprila sr 50 old.dealmi s fivé50.honda pantheon 150.ktm gs 125.wr125.dió af 18. és más tipusok érdeklőgy?
http://motoralkatreszek.blogsp...
A LINKBE BŐVEB INFORMÁCIÓKAT TALÁL.
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengejek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ulések.lámpák.vázak.ele
ktronikák.álló.forgórészek.deknik.blok felek.kerekek.hütők.minden tipusun alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITET ÉS NEM EMLITET MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFŐLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
(azzal is lehet csak türelemjáték, de az alapvetően nem erre való)
Ilynre rendes 6-8 lapkás gyémántporos ,kúpos fezsítésű honolo való,.
A képen szereplő (nsr) hengerben a matt rész ahol a gyűrű járt, a fényes ahol csak a dugó.
Ezt simán ki lehet(és kell) egyenesíteni, ezt meg honoloval lehet.
(például:)
Nemtom a kép mennyire adja vissza, de itt ennek azrért már körömel is érezhető válla van. Nagyon kicsi, de van.
Kb mire összekarcolod a gyémántporossal mindehol ki is jön belőle 1-2 század.
Úgy, hogy az alakhibát kihonolják belőle.
Nem fúrják, csak honolják.
Olyan kérdésem lenne hogy milyen vastag az rg 125-ösön a nisacil réteg a hengeren? mert találtam itt nem csak 55.97-es méretű dugattyút hanem 56.45 illetve 56.95-ös méretűt is. enged annyit a réteg hogy fel lehessen hónolni 5.45-ös dugattyúmérethez?
pecsenyetomi@citromail.hu Nyíregyháza
Keresek sürgősen rg 125 (87) műszerfalat, bármilyen jó csak a sebességmérője legyen jó.
pecsenyetomi@citromail.hu