Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Facebook:suzuki rf400/600/900hungary csoport.várjuk a tagokat
Csak aggódtak érted:D reméljük nem lesz baj, de így legalább figyelsz rá és időben észreveszed ha esetleg baj lesz a fékkel.
Nincs harag :) Tisztában vagyok vele én is hogy elég csücskös ezt a féket használni...
Nem a spórolás volt az oka a vásárlásnak, és tudom hogy mit csinálok, én sem javasolnám másnak a megvásárlását.
Ha elreped vagy deformálódik rögtön írok ide, tudni fogtok róla.
A pipában nézzed meg az ellenállást mert lehet be van rohadva... áthúzás lehet amiatt is.. de lehet épp repedt a pipád vagy a kábel repedt.

.
Látom megint olaj téma volt. Nos, a XADO olajat le kellett engednem. A ferodolos kuplungtárcsáim nem kedvelték.
De legalább mire rájöttem, megint került a motorba pár új alkatrész a kuplung kompletten fel lett újitva.
Most ENEOS-t töltöttem bele, szépen jár vele a motor, a kuplung is helyrebillent bár kellett neki 2000km. A váltó is könnyen mozog.
Elnézést kérek, ha lelkedbe tapostam, nem érzem magam trollnak, ha a többesszámmal rám gondoltál.
Mindenki azt vesz, amit akar. Nem volt bennem rossz indulat.
Sziasztok.Lenne egy oj problémám az rf 600 al hogy egy henger nem akar menni reggel mikor elindultam vele munkába minden jo volt délután inditotam és már nem ment az egyik henger,azota már cseréltem kábelt pipát gyergyát mert kettönél is elhuzot mellé.Azota csak szenvedek vele eredménytelenül.
Olajcsere megoldotta a zörgés problémát. Castrol lett végül. Amikor vettem a motort a jóember azt mondta hogy pár száz
km van az olajban. Gondoltam nem kell azonnal cserélni ráér pár napot... Amikor megláttam mi jött le belőle be kellett látnom
hogy ismét naív voltam. Még szerencse hogy nem lett gond belőle.
++ :D Mondjuk vétel ár 200-500e közötti összeg. Számolj úgy hogy ha rendes motort akarsz akkor típustól függetlenül rá fogsz locsolni 2éven belül 1-1.5millát apróságokra. A gs500 valóban olcsóbb fenntartású motor, viszont bugi mentes egy rf 400-hoz képest is. GAGYI :D elnézést minden 500as tulajtól
Egy 20+ éves motornál felesleges megbízhatóságról beszélni, az állapot a lényeg, ha jó állapotú megbízható motor sztem...
A GS-el nem egy kategória felesleges összehasonlítani... A GS talán a legnépszerűbb tanuló motor, azért ennyi az ára...
Megbízhatóság rendszerint egyedfüggő.
Minden motornál van lehetőség széthajtani vagy karbantartani.
Én azt mondom megbízható, de van itt olyan felhasználó aki már rég
szeretne megszabadulni a sajátjától mert az övé nem megbízható sajnos.
GS más kategória a naked kialakítás miatt. Ára meg annyi amennyit megadnak érte.
34kw-os egyedek itt is magasabb árra tudnak értékelődni.
Üdv mindenkinek. Azt szeretném megkérdezni hogy az Rf 600 vagy 900, mennyire megbízható mert nem sokat hallottam erről a típusról. Meg azt nem értem hogy a Gs 500-ok mér drágábbak, előre is köszönöm.
Unixtól az AZ Masterteilt próbáld meg ha már ott vásárolsz.
Van 10w40 4T-jük, múltkor épp akciós volt. Talán még az.
Szia! Nem vagyok olaj zseni, de a Motulból a legkönnyebb kiszúrni hogy eredeti-e vagy sem. Jellegzetes színe, állaga, és illata van az 5100esnek. A castrolról hallom inkább hogy hamisítják. Rész-szinti legyen és 10W40 és Jasoma2. A márka már igazán nem számít.
Olajban láttam hogy a motul 5100 a favorit.
Csak az a gondom hogy az unix nem forgalmazza én meg főként onnan vásárolok.
Ill. lehet olvasni hogy annyira népszerű hogy hamisítják is.
Így a két lehetséges olaj:
Castrol Power 1 4T 10W-40
RepsolMoto Sport 4T 10W-40
Szerintetek ?
Legyen max környékén az olajszinted, had zörövgjön.
Jellemzően a kuplung szól.
Valami más...
Normál esetben rendben van a motor,de most kánikulában városban motorozva amikor tényleg rendesen
meleg a motor alacsony fordulaton ill. elindulásnál zörög, zajos a váltóm ez a jelenség 3000-es fordulat felett
teljesen megszűnik...
Valaki tapasztalt már hasonlót ? Mi lehet a megoldás ?
Látom itt is vannak trollok...
Nem azért döntöttem az Angol tárcsa mellett mert 3 ft-al olcsóbb volt,...
Az ebc nem volt raktáron min 2-3 hetet kellett volna várni rá mire leszállítják (kínábol)
http://www.fekmester.hu/ebcsea...
Az amazonos tárcsa pedig volt Angliai raktáron az ups hozta másnapra.
Természetesen CE certifikátokkal... Garanciával....
A bontottal már túl sokszor faragtam rá, már nem is igazán merem megvenni....
Szóval úgy döntöttem bevállalom kiváncsi vagyok beválik e a 3Ft-os fékem... Ha nem megy vissza gariba...
Nem akarok én senkit semmiről lebeszélni. Neki meg már amúgy is az van a motorján fenn.
Csak keresetlenül leirtam a hozzászólásom a témában, hátha elültetek egy gondolatot.
Vegye meg a kínait, nem tudod lebeszélni ertől, van 3Ft-ja fékre... , legalább vesz majd bontott féknyerget is utána, ha túléli. Az ilyen megérdemli aki a féken is képes spórolni.
65-ért ha van párban EBC az nem drága. Majdnem mindenhol (Ebay-en) odairják apróbetűben,
hogy az ár darabra értendő, mert nem oldaljelöltek a tárcsák, tehát mindkét oldalra felszerelhető.
Bátor vagy, én nem mertem megvenni ezt a tárcsát a végén.
Boxoska900 RS2-jén egy ilyen repedt el. Igaz hátul, nem elöl, de elrepedt.
Mivel rengeteg kinai cuccot veszek a mai napig Ebay-en, ezért olvasgattam és a 2. eltört féktárcsánál
úgy döntöttem, hogy inkább megveszem a tanúsitott márkás, minőség ellenőrzött tárcsákat.

Ha elkezdesz böngészni a neten, ilyenekbe tudsz botlani. De nem elriasztásképpen, csak gondolatébresztőnek.
Totálisan a Te dolgod, mint irtam én sem vagyok kinai cucc ellenes (bár irtad, hogy amazonos, nagyon sok mindent
veszek én is, tök mindegy melyik árverős oldalról ütöm le ugyan azt), csak nehogy 60 ezren múljon...
(Ez a forrása az alábbi képnek: http://www.600rr.net/vb/69-07-... )
Jött némi cucc a vasnak...

Hamár szét van kapva kisssé a törés miatt..

Első + hátsó fékcső szett. 38 Ezer FT

,
én bandit 1200 ről vettem őket és kb 33 ezer volt párban :)
persze épp szerencsém volt hogy felrakta valaki őket eladni.
...
Nem lesz annak semmi baja lemez nélkül!
Majd ha befér beleteszed.
Talán még a fék nyomáspontja is határozottabb lesz a kieső 4 hézag miatt.