Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó, ha szét lett szedve a motor akkor többet is benyelhet igen mert a sima olajcserekor nem folyik le az összes olaj a blokkból. Ez a szerviz könyvbe le is van írva. Szétszerelés után többet kell tölteni valamint a szűrő is megeszik 2-3 decit. Amikor összeraktad feltöltötted szintre járasd 5-6 percet, állítsd le, várj 5 percet ellenőrizd a szintet. A szintet is helyesen ellenőrizd, a motor a saját kerekein legyen vízszintes talajon sebességbe oldalsztenderen, majd húzd magad felé addig amíg függőlegesben nem lesz, ekkor kell az F jelzésen lennie. Az olajleeresztő csavart és a szűrőt se tépd meg, a csavart max 10nm a szűrőt pedig kézzel érzésre addig amíg nem tudsz nagy erő kifejtése nélkül többet szorítani rá.
Sziasztok!

Az lehet h az rf 400 asom benyelt 3,4 l olajat? :O (azt tudni kell h szet lett huzva a blokk elotte tehat az osszes olaj teljesen lefolyt). Csak azert kerdem mert a blokkra 2.9 l van irva...
Mapsot erről az oldaláról nem ismerem.
Itt találsz ugyanúgy rendszerezett címeket, helyszíneket, van eseménynaptár rendezvényekkel, beszámolók kedvcsinálónak, és egy közösséghez csatlakozhatsz akik használják a cuccot, megosztják az útvonalaikat amiket érdemesnek tartanak rá.
Amúgy ha Androidos telefonod van akkor a Google Maps és rögzít minden tevékenységet, és tök jól visszanézhető napokra lebontva, akár trendekre lekérdezve mikor merre jártál, mennyit mentél, mennyi idő alatt tetted meg a távokat stb. Háttérben fut természetesen, akksit sem meríti, és nagyon hasznos.
Jó kérdés. általában javithatók mivel (ha jól tudom megint) a bandit 400 tesója .....szóval valszeg átrakható azé is.
vagy épp aki már csinált ilyet jobban tudja (RF600 - 900 meg főleg majdnem ugyan az)
Sziasztok!
Karbi gondom van 400r nél.
Mit javasoltok cserélni kéne de egyszerűen nem találok? Másik típusból van olyan amire lehet cserélni?
Szerintem jó. GPS alapú Ki lehet kapcsolni közben a monitort ha nem kell.
Néztem már de még idén nem sikerült motorozni, majd egyszer kipróbálom. :D Milyen amúgy?
https://www.rbiker.com/hu

EZT HASZNÁLJA VALAKI?
SKF, KOYO, FAG, tök mindegy! de berakáskor bármelyiket ki lehet nyírni ha rossz helyen ütöd meg.
Én 2015-ben SKF-re cseréltem az összeset, műanyag porvédősre. Eddig jó
Üdv.... SKF talán a legjobb minőség.. KOYO az meg olcsóbb de még mindig jó. Persze SKF drágább is. Müanyag porvédős kivitel talán jobb mint a fémlemezes.
. Persze ütögetés nélkül kell berakni őket ha lehet .. főleg nem ütni a belső gyűrűt. Egy 10 -12 es menetes szárral be lehet szépen húzni őket (meg lásd kézikönyvében)
Üdv mindenkinek kerékcsapágy témában érdeklődnék hogy milyet érdemes bele tenni ha van valakinek tapasztalata tippje akkor meg köszönném halihó.
Szerintem jobban jársz egy bontott blokkal, mert a egyébként túl sokba kerülne a javítás. Keress egy bontott hengersort, dugattyúkkal, hengerfejjel is akár, és úgy próbáld meg.
Sziasztok! Van egy RF400VC-m, de sajnos a blokk megragadt nem rég, és két hengerben nincs kompresszió. Tudtok esetleg egy helyet, ahol felfúrják, és megfelelő dugattyúkat is tudnak hozzá adni? Vagy pedig egy komplett, jól működő, papírozható VC blokk is jó lenne.
Motor "haza " került.
Indítani nem tudom mert valahol egy relé vagy kábel szétcsúszott valszeg.. Gyújtás van, de más nincs (index, duda is jó). Már rendeltem hozzá bontott cumót .. persze csak lábtartót elsőre, a többit majd ha már átnéztem. De erre még várni kell mert ha épp meg akarja nézni a bitosítós akkor jobb ha nem bontom meg...gondolom.
Na bakker , nagyon sajnálom ,de a szerencse azért az ,hogy ti nem sérültetek meg !
Sziasztok!Van egy ülésem,benzincsapom,benzin pumpám,km órám konzollal!Ha valamelyik kell valakinek,írjon itt vagy facebookon!
Na szevasztok !
Motor kissé lezúzva... semmi nagy sebesség.... 35Kmh.
Okos kocsis (Lengyelországról beszélünk) majd megállt az úton kissé jobbra húzódva tanakodva hogy mi van. na én meg megelőztem volna de persze akkor kitalálta hogy akkor balra megy... persze elötte se aztán akkor se használt semmi indexet... elkapta épp a kipuffnál a motort mi meg eldöltünk mint szoktak.
Szóval kb nagy bajok nem lettek... müa cumók persze cserések a jobb oldalon meg az orra is az lesz.. jobbos lábtartó konzol (alu blokk) tört... hátsó jobb lábtartó tört de itt csak a lehajtós része. hátsó fékkal is elhajlott ...ez talán menthető., jobb kormányvég is elhajlott de lehet hogy csak a súlytartó csavar...majd ez is kiderül..
Tank , váz, ülés ,kerekek , gumi egybe van... olaj üza folyás nincs... hűtő se ereszt. csak a hátsó tartályból jött ki a viz.

Én meg karc nélkül (persze motoros ruhák koptak itt ott) de fájó oldallal megvagyok.. utas csipőnél horzsolta magát de a ruha által nem az útfelülettel .. sisak is épp hogy karcolta az utat (nesze neked új sisak)

Na majd itteni rendőrök megszülik a dolgot addig meg motort visszahozom onnét...
+1
Nekem mint felhasználó az nem tetszik, hogy az üveggyertyával köze nincs a gyári beállitásokhoz. A gyárban meg nem hülyék. Kicsit sem mindegy, hogy 1.75-re tekerek ki egy pilot csavart, vagy 3.5-re. A fogyasztás egy dolog, de a dús keveréknek egyéb más vonzatai is vannak. Nekem olyan dolgok is kavarogtak a fejemben, hogy ha túl dús a keverék, akkor pl.
nem moshatja-e jobban a henger falát, ami mondjuk meggyorsitja a kopást például. Igy inkább meggyöztem magam, hogy szerviz kézikönyv, ==> gyári állapot.

Ha valaki foglalkozott TPM-mel, ott is az első lépés a gyári állapot helyreállitása. A japánok meg megint csak nem hülyék.

Én adtam neki egy esélyt, nem jött be, nem erőltetem. Egyik manual sem irja, hogy használjuk.
Ja ja.. így van fuvókázva gondolom 87 es főfuvóka van .. karbi tetején a müanyag kupakján milyen jel van ? 1C vagy 1D ?
nagyobb fuvókávan se tutti hogy rosszabb lenne de ugye a könyvben kell nézni mik az elétérések ha találni a tiedhez adatokat (folytott verziók valami Exx számon mennek ha jól tudom az E02 az nyitott teljesen)... de FOXX már áttúrta ezt jól annó.

.
Na igen... kissé felfelé csal a gyertya de a fizika szerint jó. (a szín alapján jó csak épp többet eszik az meg nem tetszik annyira a felhasználónak).
A kék szín se digitalis s van egy zóna amiben leht mozogni a csavarral. én a felső szélére raktam az arányt inkább.

A tűk legallul vannak - felső rovátkában a klipsz . Valamiért a 3 as meg szegényen jár a főfuvókából (tiszta fehér volt a kerámia belül) itt most 1 gyel feljebb raktam a tűt (2, osztásban) majd ránézek megint mi a pálya...

.
Én visszatettem a szűkítőt mert ahogy írtam kicsit torpant . Megmondom őszintén az én vasam a szűkítővel sokkal jobban megy, alapról olyat húz mint a fene .
Valószínű a fúvóka erre van méretezve és így tökéletes a keverési arány ,ha kerülne bele nagyobb akkor biztosan bejönne a légmennyiség növelés ,de
így nincs értelme mert csak ront a dolgon .
Üveggyertyával én sem tudtam beállítani rendesen az enyémet. Ha a "nagy könyv" szerint állítottam színre, akkor annyira sokat kapott, hogy szintén feketék lettek az amúgy fehéres gyertyáim.
Gyönyörűen járt, harapott, csak éppen +1.5L fogyasztás.

Visszatértem a gyári kézikönyv szerinti beállításokhoz és azóta se vettem elő az üveggyertyát. A motor meg jár szépen.
Egyébként a tűn a legalsó rovátkába tett gyűrű adja a legtöbb benzinzt, így ha a tű van leglent, akkor a biztonsító gyűrű legfent. Ugye ?