Felesleges bele!!
Rész szintetikus bőven többet tud mint ami ennek a motornak kell.
Lényeg, hogy lelkiismeretesen cseréld 6000km- enként!
Castrol 10w40 power1 4T-t hasznàlok màr elég régóta.
Motorolajbollt.hu- n rendelem.
Felesleges bele!!
Rész szintetikus bőven többet tud mint ami ennek a motornak kell.
Lényeg, hogy lelkiismeretesen cseréld 6000km- enként!
Castrol 10w40 power1 4T-t hasznàlok màr elég régóta.
Motorolajbollt.hu- n rendelem.
Ha a manualban 10w40 szerepel akkor az jo bele. Eleg a felszintetikus. Sokan motul 5100 at hasznalunk, van aki Castrolt. A lenyeg hogy ne hamis keruljon bele.
Ne add fel!
Méress kompressziót, ha jó Rakasd rendbe a karbisort és menni fog.
Vagy vonasd ki végleg és add el alkatrészenként!
Ezt egyben ennyiért sokáig fogod árulni szerintem.
Eladó az rf400-om!Ideinglenesen kivonattam a forgalomból,mivel én már nem akarok vele foglalkozni!Nem indul,ezért 250000ft-ért vihető!Használatra,vagy alkatrésznek!Ha valaki működőképesen szeretné,visszarakatom forgalomba és szervizeltetem,de akkor 300000ft az ára!Vas megye Csepregen megnézhető!Van hozzá pár alkatrészem is,azt is adom hozzá!Generátor,gyujtás,gyujtás jeladó,kábelek,benzin pumpa,összes szűrő,gyertyák,akksi cserélve!
Én úgy "állítottam" be, hogy a 2 kis rögzítőcsavart a jobb villa alatt kilazítottam, majd hintáztattam az elejét behúzott fékkel, kb úgy áll be mint Iminél, egy olyan ránézésre 2-3 mm hézaggal a kis fém porvédő széle és a villa között.
Pattogás az eléggé útfüggő!
Rossz utat ezek a gátlók nem fognak kisimítani neked mint egy MZ vagy SIMSON!
Cserében viszont tartani fogja az úton a motort 150 felett is nem mint egy ETZ.
Teleszkóp nincs összehúzatva túlságosan a keréktengelynél véletlen?
Enyémen így van jól.
Sziasztok az ac pumpa problém orvosolva
A köv kérdésem az lenne hogy az elsö telokat hogy tudom pontosan beálitani mert most negyon pattog az uton a paripa
Szia, vele beszéltél már? https://www.sportmotor.hu/bike...
Lehet hogy még van RF karbihoz alkatrésze! VC-t bontott nemrégen, de eleve rengeteg minden van nála. :)
Szia. Köszönöm szépen az infót. :) Ma sikerült megtudnom hogy csak a változó szelepvezérléseseké jó nekem. :( Gsf 400 gyári piros szelepfedeles , vagy gsxr 400. Sok bontót felhívtam. Sajna nincs sehol. :(
Összeraktam a motort.
Nem látom szükségét a vezérműlánccserének,
marad tartaléknak előbb utóbb kelleni fog.
Tolómérőt 152-ig lehet széthúzni.
Ezen a hosszon görgők belső felét mérve van 0,3mm nyúlás.
Értem Én, hogy csúszik a vezérlés, de nem pályán használom ahol minden csikóra szükség van,
eljárni trágyát hordani még pont jó lesz!
Keress egy bontott sort, lehetőleg hivatalos bontóban. Kicsit drágább mint egy esetleg átbaszós magánszemély de megbízhatóbbak.
Baján vettünk (28000+posta) egy 9kilósét, szinte kopásmentes csúszkákkal, minden meg volt bent és simán átültettük a 6 kilósra fúvókacsere után.
Neked viszont nem mindegy melyik féle karbit veszed a 2 közül!
Sima 16 szelepesben más az egész teljesen!
Helyette fel tudod tenni, de sokminden nem csereszabatos. https://www.facebook.com/Hand-...
Ez a másik:
Rész szintetikus bőven többet tud mint ami ennek a motornak kell.
Lényeg, hogy lelkiismeretesen cseréld 6000km- enként!
Castrol 10w40 power1 4T-t hasznàlok màr elég régóta.
Motorolajbollt.hu- n rendelem.