Sziasztok, RF900 RS-hoz keresek 1 db főfúvókát, akár használtat is, csak gyári méretű legyen. A fúvóka kódszáma 09491-22025, jele #112,5.
Ha van valakinek ilyen, kérem jelezze,megvenném.
Köszi és üdv, Árpád
Írd fel a gyári cikkszámokat, hívd fel a Rodeo Ride 34 Kft-t (Kecskeméti Suzuki dílerek) és kérj tőlük ajánlatot rájuk. Kollégám most rak össze egy DR650-et, szemmel látható összeget spórolt az OEM Parts kikerülésével.
Szerintem erre a 400-asra ne áldozz ilyen dolgokat. Használd amíg megy, és fokuszálj porlasztó, és eröforrás épségére. A müszakin úgyis csak meggyülne a bajod az átalakítás miatt, ami új alkatrészekkel számolva be tud nyelni 150-200 €-ot. Csak a kormánycsövet, befogokoat, tükröket, azok bilincseit számnolva. Sok esetben meg kell vágni a fejidomot is.
Böksz a felső villahídra két lyukat a fekete pöttyel jelölt helyre, ott nem gyengít jelentősen semmin. Oda felszerelsz egy pár kormánybefogót.
Veszel egy kormányt, ami tetszik és amit elérnek a bowdenek/vezetékek. Csak arra ügyelj, hogy a befogó és a kormány egyforma legyen, Pl. ha 22mm-es a befogó, 22mm-es keresztmetszetű kormány való bele.
Sziasztok
Rf400 tulaja lettem .
Szeretnék segítséget kérni.
Túra kormányt szeretnék rátenni .
Mi kellene hozzá hogy át tudjam alakít tani.
Látam képeken sokat
Tiszta a porlasztó minden(!!!) járata? Ki vannak cserélve a tömitések? Ùszó-üzemanyagszint egyforma és gyári értéken van? Zárnak a tük rendesen?
Nem szív fals levegöt sehol egyik henger- porlasztó szem?
Elvileg 2 fordulat kifele kezdésnek és onnan lehet lehet finomítani negyedenkénk kifelele vagy befele, attól függöen hol érzi jól magát az adott henger. A lényeg, hogy ne torpanjon, és szépen ejtse a fordulatot. Ugyanis amit a pilot csavarokkal elveszel azt a központi alapjárati állító csavar segítségevel a pillangók nyitásával hozzá fogja kérni a rendszer, csak nem a pilot furatán jön fel az üzemanyag, hanem pillangó éle alatt. (Ilyenkor nehezebben fogja ejteni a fordulatot, ha túlságosan betekered pilot csavart) Természetesen a fordítottja is igaz, hogyha többet kap a pilot furatán (többet tekersz ki), akkor pillangót fogod zárni (hogy nem szálljon el az alapjárati fordulatszám). Ilyenkor ha túltolod, torpanni fog.
Remélem ezekkel nem mondtam újat, és tisztában vagy a porlasztó teljes müködésével, felépitésével. És nem csak azért akaradod tekergetni a pilot csavarokat, mert ahhoz még "hozzá lehet férni".
Itt a manual: https://www.manualedereparatie...
Abban benne van minden. Nem olyan nagy erdö a dolog, de csak azért az alapokkal érdemes tisztába lenni, különben sok fejfájásod lesz a polasztós motorral így 30 éves korában. Jellemzöen, ritkán lehet megúszni teljes szétszedés, tisztítás, és felújítás nélkül. Utána szelephézeg ellenörzés/ állítás. Esetleg összekötve egy henger végnyomás vagy veszteség méréssel (mennyire kopottak a hengerek). Majd utána lehet a patika-közel gyári paraméterekkel rendelkezö porlasztósor felcsavarozni a hengerfejre, melegítés után szinkron porlasztok között, meg pilot csavar tekergetés, ami minden motornál ilyen viseltes korára már igen eltérö...
Igaziból nem olyan nagy szám az egész.
(A pilot pontos gyári értéke a manuálban benne van a porasztó fejezetében táblázatosan, de csak gyári értékek esetén ad jó eredményt, elfúrt, eldugúlt fúvókák, kopott motor, porlasztó esetén kevésbé ad jó eredményt.)
Sziasztok valaki tudna nekem valami okosságot mondani?
Van egy Suzuki rf400 és teljesen mindegy milyen tempónál de van hogy le fullad a motor csak úgy magától van hogy 5 km jön ki ez a probléma és van hogy 180 km után de van olyan is hogy 150km-t simán le ment zökkenő mentesen. És csak néha produkálja. Volt hogy be tolásra el indult de a be tolás után is fulladt a motor de húztam a gázt és megint működött rendeltetés szerűen. Köszönöm a választ előre!
Ez egy remek oldal, meg is lett. Az RF400/600/900 ugyanazzal a benzincsappal rendelkezik, csak legtöbb oldalon nem jelölik meg a belpiacos 400-as RF-et az kompatibilis motorként. Ha valakinek a jövőben kell benzincsap felújító készlet, akkor a Tourmax FCK-34 a pontos típus, amiből van itthon is. Köszi a segítséget ismét!
Fejbol meg nem mondom, de ott a japan impex weboldal (https://en.impex-jp.com/), ott meg tudod nezni a csap cikkszamat es ossze tudod vetni a hatszazaseval. Ha azonos cikkszamon futnak, akkor mindket modellen azonos a csap es igy a felujito szett is.
Sziasztok! Az RF 400 és az RF 600 benzincsap felújító készlete megegyezhet? Ha nem, akkor valaki tud beszerzési forrást a 400-ashoz? Illetve a tankban lévő szűrők szétrohadtak. Ki milyen megoldással pótolta? Köszi előre is!
Sziasztok! Visszavásároltam a 8 éve eladott egyszerűbb vezérléses RF 400-amat, amibe azóta belekerült körülbelül 2000 km és a karburátorokon ez remekül látszott is. Azokat most megfelelően kitakarítottam, O gyűrűket cseréltem, a tűszelepek jónak tűnnek, de a fészkek elég sz.rul. Ha cserélem a fészket, akkor nyilván a tűszelepeket is. Azzal tisztában vagyok, hogy sok motorikus alkatrészt már nem lehet kapni hozzá, GSF 400-hoz sem. Ebay-en találtam hozzá tűt ész fészket, de jobban örülnék legalább egy Tourmax minőségű szettnek. Tud valaki egy olyan szettet, ami kompatibilis lehet? A GS500-é elég hasonló, de a méreteit nem tudom. Köszi előre is!
https://www.gerecsemotor.hu/uz...
https://www.m0moto.hu/proxmiku...
Ha van valakinek ilyen, kérem jelezze,megvenném.
Köszi és üdv, Árpád
Veszel egy kormányt, ami tetszik és amit elérnek a bowdenek/vezetékek. Csak arra ügyelj, hogy a befogó és a kormány egyforma legyen, Pl. ha 22mm-es a befogó, 22mm-es keresztmetszetű kormány való bele.
Rf400 tulaja lettem .
Szeretnék segítséget kérni.
Túra kormányt szeretnék rátenni .
Mi kellene hozzá hogy át tudjam alakít tani.
Látam képeken sokat
Tiszta a porlasztó minden(!!!) járata? Ki vannak cserélve a tömitések? Ùszó-üzemanyagszint egyforma és gyári értéken van? Zárnak a tük rendesen?
Nem szív fals levegöt sehol egyik henger- porlasztó szem?
Elvileg 2 fordulat kifele kezdésnek és onnan lehet lehet finomítani negyedenkénk kifelele vagy befele, attól függöen hol érzi jól magát az adott henger. A lényeg, hogy ne torpanjon, és szépen ejtse a fordulatot. Ugyanis amit a pilot csavarokkal elveszel azt a központi alapjárati állító csavar segítségevel a pillangók nyitásával hozzá fogja kérni a rendszer, csak nem a pilot furatán jön fel az üzemanyag, hanem pillangó éle alatt. (Ilyenkor nehezebben fogja ejteni a fordulatot, ha túlságosan betekered pilot csavart) Természetesen a fordítottja is igaz, hogyha többet kap a pilot furatán (többet tekersz ki), akkor pillangót fogod zárni (hogy nem szálljon el az alapjárati fordulatszám). Ilyenkor ha túltolod, torpanni fog.
Remélem ezekkel nem mondtam újat, és tisztában vagy a porlasztó teljes müködésével, felépitésével. És nem csak azért akaradod tekergetni a pilot csavarokat, mert ahhoz még "hozzá lehet férni".
Itt a manual:
https://www.manualedereparatie...
Abban benne van minden. Nem olyan nagy erdö a dolog, de csak azért az alapokkal érdemes tisztába lenni, különben sok fejfájásod lesz a polasztós motorral így 30 éves korában. Jellemzöen, ritkán lehet megúszni teljes szétszedés, tisztítás, és felújítás nélkül. Utána szelephézeg ellenörzés/ állítás. Esetleg összekötve egy henger végnyomás vagy veszteség méréssel (mennyire kopottak a hengerek). Majd utána lehet a patika-közel gyári paraméterekkel rendelkezö porlasztósor felcsavarozni a hengerfejre, melegítés után szinkron porlasztok között, meg pilot csavar tekergetés, ami minden motornál ilyen viseltes korára már igen eltérö...
Igaziból nem olyan nagy szám az egész.
(A pilot pontos gyári értéke a manuálban benne van a porasztó fejezetében táblázatosan, de csak gyári értékek esetén ad jó eredményt, elfúrt, eldugúlt fúvókák, kopott motor, porlasztó esetén kevésbé ad jó eredményt.)
Benzinszürö tiszta?
Leállás után érdemes lenne egy gyertyát kitekerni, megnézni, hogy van-e rendes szikra, és hogy milyen színe van a gyertyának.
Van egy Suzuki rf400 és teljesen mindegy milyen tempónál de van hogy le fullad a motor csak úgy magától van hogy 5 km jön ki ez a probléma és van hogy 180 km után de van olyan is hogy 150km-t simán le ment zökkenő mentesen. És csak néha produkálja. Volt hogy be tolásra el indult de a be tolás után is fulladt a motor de húztam a gázt és megint működött rendeltetés szerűen. Köszönöm a választ előre!
Vagy egy eladó rf400-am változó szelepvezérléses. Ha esetleg valakit érdekelne szoljon és infot meg képeket szívesen küldök. :)
Egyebirant a japan alkatreszkatalogus szerint a gyari cikkszama 13370-44B00, cmsnl.com-on vagy partzilla-n van kompatibilitasi lista.