Bontottat néztem én is de 20 alatt senki nem akarta adni darabját.
Szóval a bontott pár 40 lett volna az ebc új pár pedig 65...
Ez meg valahol a kettő között. Lehet hogy szar de jól néz ki :) féknél az is fontos...
Végül is összeraktam a lemezek nélkül...
Lehet azért vannak különbségek mert amerikai piacra gyártott motor volt.
Valamikor a 2000-es évek elején hozták be az országba.
A tárcsákat amazonon vettem akciósan a 3db volt 150Euro....
Állítólag európai gyártmány nem kínai.... Kíváncsi leszek...
Nekem az 1.2-esen pontosan ugyan ez a NISSIN féknyereg van, soha nem láttam benne ilyen lemezeket.
EBC Vee-Rotors féktárcsáim vannak EBC Double H Superbike betétekkel. A Vee-Rotors tárcsa eleve nem 5.5-ös, hanem 6mm-es,
tehát vastagabb. A betéteket nem mértem meg, de most kell vennem újakat, majd lemérem.
Relative sokat sikerül mostanában az Alpokban szerpentinezni, de az elmúlt 50 ezer kilométer alatt sem
szólt a fék, hogy kellene neki hővédő lemez.
Nem mondom, hogy ne tedd be, de nekem nincs ilyen bent.
Lehet hülyeség, de ez a hátlapos lemez lehet nem csak hővédelem... hanem a szélén a behajtott fülek síkítanak ha lekopik a cucc és akkor ez ér hozzá elsőre nem a fékbetét fémje (persze ha meghallod)
Most rakd össze hővédő nélkül, és majd ősszel belerakod a cullangokat ha már beleférnek és megtalálod!
Nagyon sok motorban nincsen.
Ha nem versenyszerűen használod, akkor szerintem nem fog hiányozni.
Nem sok az az 1mm, Simán leszedhető, és ha sík a felület, nincs gond. Én már csiszoltam párat, mindig jó lett. A durvább papír pillanatok alatt leszedi, nem nagy munka.
Lefotóztam.
Úgy gondolom teljesen egyértelmű hogy a középső egy hőszigetelő lemez,
a külső pedig egy acél lemez hogy a dugattyú ne a hőszigetelést nyomja.
Más motoroknál is találkozni vele a lényege hogy a betét ne adja át a hőt közvetlen a dugattyúknak.
De nálam most nagyon útban van....
Még gondolkodom mi legyen... 1mm-t le kellene csiszolni ahoz hogy tuti jó legyen az meg sztem tul sok hogy
pontos maradjon a csiszolás...
És ezzel még nem úsztam meg.... Elől is nekiálltam fékbetétet cserélni...
Ferodo sinter gripet szoktam venni a motorjaimba nekem ez vált be.
Alakra tökéletes akár még be is mehetne a helyére ha nem lenne túl vastag....
Mérve kb 0,7mm -el vastagabb ha rajta van a szigetelő lemez és az acél lemez...
Itt is van vmi eltérés ? Vagy ne rakjam be az alátéteket ?
Köszi
Jó kérdés.. lehet 2-3 cm hosszabb a újabbnál mint a régebbinél (nekem a régebbi van) de most akkor melyik van neked... mert ha az újabbikat rakod fel lehet oda kell a tartó kar is bár nem tudom az volt e 600 on. .. 900 nál volt az újabb verziónál
Értem... Köszi a segítséget.
Azt hiszem sikerült megoldani, vettem egy bontott féknyerget egy 600-rol.
De akkor ha jól értem ahhoz kérjem el a fékcsövet mert más az is ?
Köszi...
Ha tippelnem kellene, akkor az a tömítés lehet ami a a műanyag csúszka, és a keverőcső környékén van.
Mint ezen a linken http://www.litetek.co/Guide_Mi...
Legalábbis a 600asnál amikor rossz volt a tömítés, akkor nálam erősebb fékezéskor leállt 1-1 henger...
Szerintem be kéne vásárolnod egy javítókészletet a litetek-től.
Továbbá megnézném az úszószintet is, meg úgy az egész marék dolog lehet még ....
De még a pillangószelep tömítésénél be tud falsolni, és akkor se esik le a fordulat.
Köszi az infót, így már érthető :) Előjött most egy eddig nem produkált probléma... Azt vettem észre, hogy ha fékezek és benyomom a kuplungot akkor kicsit tartja a fordulat kb olyan 3-4 ezren és utána pár másodpercre rá áll be alapjáratra. Elég zavaró az a helyzet. Aztán állóhelyzetben alapjáratot, az első féket behúzva előre-hátra rángattam a motor és ingadozott az alapajárat :O Szerintem nem így kéne lennie. Mit nézzek meg rajta?
R és RS 2 közt évjáratkülönbség van pár fejlesztéssel.
Tiedén már állítható az első csillapítás, van karburátorfűtésed, fejlesztett hátsó féknyereg, stb.
Legegyszerűbb ha beviszed a mintát a boltba és ott tudnak hasonlítani, egyeztetni.
Igen 2 féle betét van. nekem is a régebbi van annál nagyobbak a furatok és kicsit más a felső széle is.
Persze ki lehet fúrni a lukat nagyobbra :) de jobb ha úgy vessel cumót hogy R hez (RSZ is lehet olyan de az a tutti)
IGY keressél rá :: FA222 - ez való a korai 900-as tipusokba (meg gondolom 600 / 400 ba is)
Sziasztok !
Épp hátsó fékbetétet szerettem volna cserélni az rf900-asomon .
De amit rendeltem fékbetétet nem stimm. a féknyeregbe :(
Gyakorlatilag egy fül alacsonyabbra van hagyva és a furat kisebb, minimális
a különbség de épp elég ahhoz hogy ne lehessen összerakni vele.
Elkezdtem túrni a katalógusokat de mind azt a betétet hozza hozzá amivel
nem lehet összerakni :(
Ami feltűnt hogy r900-bol 2 különböző típust különböztetnek meg a katalógusok
RF900R, RF900RSZ, na most az enyém forgalmi szerint RSZ.
De viszont RSZ-hez nem találok hátsó fékbetétet....
Kérdésem az lenne hogy honnét tudnák hátsó fékbetétet szerezni a motoromhoz ?
Ti tudjátok mi a különbség az R és az RSZ között ?
Szóval a bontott pár 40 lett volna az ebc új pár pedig 65...
Ez meg valahol a kettő között. Lehet hogy szar de jól néz ki :) féknél az is fontos...