Hmm, először is nézzük meg van-e szikra. Valamelyik gyertya kiteker, földeld le a menetnél pl. egy gumis nyelű csavarhúzóval, és önindítózz. Aztán ha nincs szikra, akkor el tudunk indulni innen, ha van, akkor viszont üzemanyag nincs, ami lehet megint pár dologból eredő.
Amíg nem tudjuk mi a szitu ne vonjunk le következtetéseket. :D
Vissza rakta az aksit,de siettépen a kulcsal összeérintette a pozitívat a negatívval!Ezután hiába fordította el a kulcsot,semmi nem történt!Én otthon kicseréltem egy kiégett biztit a gyújtásnál és így helyrejött,kulcs elfordításával a visszajelzők világítottak,indításnál teker!De sajna csak ennyi!Teker,de nem indít!Mintha nem lenne szikra!Lehet valami zárlatos lett emiatt?Vagy elégett valami vezeték?
Mielőtt ez történt még indult rendesen!
Sziasztok!Vettem egy rf400-ast!Tlaj éppen rakta vissza az akksit,amikor a +/- összeérintette!2x!Ezekután természetesen se kép se hang!Gyujtásnál megtaláltam és kicseréltem a hibás biztosítékot,és már pörgette is a gyujtást!De sajna csak ennyi!Nem akar beröffenni!Teker-teker és ennyi!Aksi betétele előtt ment szépen!Mi lehet a probléma?Tudna valaki segíteni??Előre is köszönöm!!!
Nézegess képeket, mekkorával tetszik jobban!?
6kilóson egyformák vannak.
Rövideket ajánlom, azok nehezebben akadnak el,
nyeregtáskának nincsenek útban. http://www.bikepics.com/suzuki/
Ha jól emlékszem akkor elöl hosszabb van mert a müa takaró ugye ott van . Hátul meg nincs és ott rövidebb. de mivel egyformák ...lehet hátra is roved (előre nem tudom kier e a roved rendesen.
Friss műszaki van rajta ledes indexel :) így vettem a motort és nem tetszik, mint irtam vissza akarom alakítani, ezért kértem segitséget, hogy akinek gyári van az mekkora hátul, milyen hosszú a teljes mérete??
Na majd a tőrvény őrei meg a műszakiztató szakik díjjazni fogják a LED es indexet, ha nem olyan ami nekik megfelelő....érts levetetik megbüntetik a szakit ha nincs rajta "jelölés" hogy használható a forgalomban.
Suzuki rf900rs2 első-hátsó index csere előtt állok, mert szeretném a miniatűr ledes indexeket lecserélni. Sok helyen a rövidet írják előre, hátra a hosszút vagy éppen fordítva. Mi a valóság? Hátra kb 10cm-már hosszú?
Köszi!
Köszönöm a segítséget. Tegnap sikerült a hiba végére járni. A bal oldalidom alatt lévő nagy csatlakozóban - ami mellett van 2 biztosíték - érintkezési hiba volt. A csatlakozó szárai kissé lötyögtek, így nem kapott áramot. Csatlakozó széthúzása és a szárak igazítása után érdekes módon fény gyúlt a műszerfalon, és a motor beindult.
Az enyém zéger gyűrűs .Itt elakadtam. A belső csavar azt hiszem 30-as de a 30-as krova nem fér be mert nincs elég hely a csavar körül,a 28-asnak a belső méretével van gond 29-es meg csak holnap lesz. A külső nagy csavar 50-es remélem ahhoz is lesz kulcsom,ha azt venném le először akkor sztem beférne a 30-as krova.Vki szedett már szét ilyen kuplungot?
"mennyire bírja a benzinben"
Etanolban(!!!) a kiképzést.Az etanol ami sokkal agresszívabb, mint a benzin...a gsxr 1100 ben is ilyen szintjelző van...de igen ritka...vagy nem működik...Tasi pár éve egy parafa dugóval megcsinálta kapcsolóval...
A csodálatos üzemanyag szintjelző:
Úgy működik(ne), hogy az üzemanyag szintjelző izzóval sorba van kötve egy NTC termisztor, és rá van kötve a 12V-ra, az átfolyó áram melegíti a termisztort. Minél melegebb a termisztor, annál kisebb az ellenállása, és az izzó annál jobban világít.
Amíg a benzinszint ellepi a termisztort, addig annyira viszi a benzin a hőt, hogy nem tud eléggé felmelegedni a termisztor, így az izzó sötét marad. Amint lecsökken a szint, felmelegszik a termisztor (~90 fok körülre), és világít az izzó.
Ötletes és tök egyszerű, amíg működik.
Nálam az történt hogy a termisztor hordozójáról letört az egyik kivezetés, emiatt kuka. Most vagy szerzek elektronikai boltból egy megfelelő termisztort, vagy próbálok bármilyen más motorból egy ilyen kis patront szerezni.
Az utóbbi előnye hogy biztosan műxik, de drága, az előző hátránya hogy mennyire bírja a benzinben a kiképzést a termisztor, de olcsó.
nekem is ezt csinálja a moci, ilyenkor a Negatív saru kontaktos (nálam), WD40, csavar ki, tiszta szutyok (fehér trutyi), elpucol, visszacsavar, meghúz, indít.
Ha megtalálod a gyújtáskapcsolóból kijövő vezetéket, és annak stekkerét valahol a villanyak mögött, tank alatt, akkor megnézed, hogy nincs e szétcsúszva beégve, ha te erre gyanakszol. Ha még szét tudod húzni, akkor gyújtáskapcsoló stekkerén lehet nézni szakadás, vagy "zárlatot", hogy kapcsol-e , vagy tényleg az a bűnös. A kábelkorbács oldalon, meg egy vezetékkel össze lehet zárni az érpárt, hogy legyen gyújtás. (kapcsolási rajzon a megoldás, hogy melyiket...általában a két legvastagabb a barna, és egy piros valamilyen színcsíkkal.)
Vagy keresel olyat akinek megy az autóvillamosság csuklóból.
Ilyen esetben be van verodve a kuplungkosar. Vagy lamellak vannak elvetemedve. Mindegyik esetben marad osszeszeszorito ero a lamellak kozott, igy nem tehermentesul a valto.
Üdv mindenkinek. Segítségre lenne szükségem. Tegnap szerettem volna elindítani a vasat, de a következő történt. Kulcs be, elfordít, de semmi nem világít a műszerfalon. Egyedül az óra működik. Az aksi rendben, a biztosítékok rendben, de mégis se kép se hang. Véleményem szerint a gyújtáskapcsoló adta meg magát. Köszi a válaszokat.
Ui.: Ma mentem volna motoros talira.
Amíg nem tudjuk mi a szitu ne vonjunk le következtetéseket. :D