A héten sikerült az államvizsgám, úgyhogy jövőhéten valamikor, ha
megjön a felújított rugóstagom, akkor nekiállok feldarabolni a vasat.
Majd rakok fel képeket, hogy hol-mit találtam, mértem, hátha akad
némi okulni való. A fedélzeti számítógéphez is jönnek az alkatrészek,
úgyhogy szépen lassan azt is elkezdem fejleszteni.
Többek közt az olajzó rendszert is az fogja kezelni, a mágnesszelep már
utazik is idefele kelet-ázsiai barátainktól, de kiagyaltam egy tévedhetetlen
fokozat kijelzőt is, csak ahhoz még keresem a megfelelő alkatrészeket.
Meg persze lesz még benne 1-2 nyalánkság...
A 2 tengelyes gimbal-hoz pedig már minden az asztalomon van, már
csak a SONY-hoz a vázat kell 3D modelleznem aztán kireszelni 2-es alulemezből.
Lehet majd tökös videókat gyártani a talikon .
Ugyanannál a hengernél volt egy rossz karbi tömítés és időszakosan jelentkező gyújtáshiba. Azután a sok szakember össze-vissza tekergette a karbikat ehhez a hibás alapállapothoz. Ment, de nem rendesen. Végül tömítések és gyújtáskábelek lettek cserélve, karbik vissza alapállapotba és minden rendbejött. Végül 400-ért ment el, de nagyon rosszul esett.
Köszi! Azért időnként visszasírom az RF kényelmét és kezességét... Leginkább azt sajnáltam, hogy akkorra lett igazán jó, amikor eladtam. Sokat evett, nem ment rendesen, 3 hengerezett, köpködte a gyertyákat, hordtam mindenhová, de nem akart jó lenni, már azzzal riogattak, hogy kopott, kukaérett a motor. Végül meglett a baja (köszi Lali bácsi). Azóta az SP-t sem adom másnak a kezébe javítani, igaz baja sincs, csak időszakos szervizre. Nem tudom, az új gazdája előkerült-e itt, remélem még egyben vannak mindketten.
Ne szamárkodj! Még én jövök neked, nem te.
Nem új a cucc, de még ez volt a jobb állapotú a kettőből.
Ha múltkor nem írod be az SKF sztorit, nem jut eszembe.
Hiába, vissza kell magamat kérni megint Lucetámot gyártani a sok
vérnyomáscsökkentő helyett!
Nem bonyolítom :D
Nem nem ez marad piros. Mikor eszembe jut hogy egyedire kellene alakítani ki megyek és meg állapítom szép ez a piros
De azért fejben van már egykét ötletem hogy ha egyszer nagyon nem bírok magammal milyen lesz. De egyenlőre nagyon élvezem hogy csak alapvető szervizköltségeim vannak és ő mindig bevetésre kész. Kicsit élvezem hogy nincs az a gondolat hogy mi fog tönkre menni pedig az Rf védelmére szóljon soha nem hagyott útszélén.
Na mindegy ez piros és km-ereket kell növelni nem pedig a belefecölt lóvét hogy egyedi legyen. Egyenlőre...
Rf-be 5100 as motul az volt tuti csendes volt a blokk pöpec volt a váltó.
Igazából a Hondának se lenne rossz. De az csak rész szintetikus. Ami nem feltétlen baj.
De most utána jártam egy olajnak ami tetszik:
Repsol Moto Racing 4T 10W40 API SM, JASO T 903:2006 MA2 4L 10 350Ft
Szerintem ez megfizethető árérték arányában minősítéseket nézve legjobb.
Aztán meg látjuk mit szól hozzá a Királylány
Castrolhoz most lesz viszonyítási alapom.
Azért azt tartsd szem előtt Imi, hogy az Actevo-t szidja "mindenki".
Köztük én is. Tapasztaltam, ezért szidom.
GP1-es Castrol-lal nincs tapasztalatom, de nem csak Te dícséred.
Én meg maradok a Shellnél , mert az még olcsóbb és a cikk szerint
az is ugyan úgy az élmezőnyben van, ráadásul 3 éve azzal gargalizál a motor.
Ha 33.000km-en keresztül bevált, akkor...
Javaslom tedd Te is azt, hogy ha beválik valami, maradj annál.
Mint Imi is, vagy bármelyikünk.
Köszönöm szépen! Most Castrol van benne azzal hoztam el. Nem cseréltem le mert 1 hónapos szerviz számlája volt amire még km-t is fel írta. Semmi bajom nem volt vele. Talán annyi az RF után hogy a váltó túl kemény. Pontos nem hibázik de nekem kicsit "kattogos", merev.
Red-től kapott cikk után azt hiszem repsolból valami fullosat ki próbálok. API szabványt bőven tudja bármelyik repsol az elfogadható áron adja és majdnem a legnagyobb minősítésű!
Mióta nálam az enyém, azóta a CASTROL POWER1 4T GPS olaját használom a szervízciklusokat betartva (előző tulaj CASTROL ACTEWOt). Múltkori képeken látni, hogy lerakódások nincsenek és 3000km után, az órában 87000km-rel ilyen az olaj. Pedig sokan szidják!
Előírásokat tudja magasan, nem drága!
Mindenkinek van heppje, kardoskodik valami mellett vagy valami ellen, de bármelyik nagy olajcég cuccát belerakhatod.
Mindegyik ellen fogsz találni valakit aki lebeszélne róla!
Alapvetően igazad van de a könyvben nem így szerepel hogy 10W40 egy jó képességű táblázat van.
Miszerint:
1érték:
10W = -10 vagy hidegebb
20W = 0
30W = 20 és így tovább (mivel nálunk van - így a 10W nem kérdés)
2érték:
itt már össze vonja az elsővel
miszerint 10W30 = hidegebb mint -10, -10-tól 35fok ig
10W40 = hidegebb mint -10, -10-tól 40foknál melegebb
Utána már csak 15W40 stb ír ezek alapján a 10W40 kell neki.
Köszi a PDF-et el olvasom meg kaptam!
azt hiszem idén Repsol teszt lesz és utána ha csere érett akkor motul 7100 és akkor tudok majd viszonyítani hogy melyik jobb.
A motul 7100 mindenképp jobb hisz a legmodernebb minősítést kapta és MA2 is tudja.
Én a helyedben nem gondolnám túl a dolgot. A Honda mérnökeiben én
a helyedben bíznék, egy legendás sorozat egyik darabján ülsz, nem valami
periférián lévő "pótlék" típuson.
Ha azt írják, hogy 10W40, akkor ne akarjál bele 10W50-et önteni.
Ha az olaj jelzői ugyan azok, vagy jobbak mint a gyári ajánlás, akkor az
már jó lesz bele. Nyilván minnél jobbat veszel, annál jobb a motornak (vagy legalább is ezt hisszük...).
Facebook üzenetesdin próbáltam küldeni neked egy olajos
cikket, olvasd el, nagyon jól leírja, hogy tökmindegy mit veszel, csak a
minőségi olajok közül válassz. (Ha nem ment át szólj, azt elküldöm emilben.)
megjön a felújított rugóstagom, akkor nekiállok feldarabolni a vasat.
Majd rakok fel képeket, hogy hol-mit találtam, mértem, hátha akad
némi okulni való. A fedélzeti számítógéphez is jönnek az alkatrészek,
úgyhogy szépen lassan azt is elkezdem fejleszteni.
Többek közt az olajzó rendszert is az fogja kezelni, a mágnesszelep már
utazik is idefele kelet-ázsiai barátainktól, de kiagyaltam egy tévedhetetlen
fokozat kijelzőt is, csak ahhoz még keresem a megfelelő alkatrészeket.
Meg persze lesz még benne 1-2 nyalánkság...
A 2 tengelyes gimbal-hoz pedig már minden az asztalomon van, már
csak a SONY-hoz a vázat kell 3D modelleznem aztán kireszelni 2-es alulemezből.
Lehet majd tökös videókat gyártani a talikon .
Én is meghondásodtam az RF után...
Nem új a cucc, de még ez volt a jobb állapotú a kettőből.
Ha múltkor nem írod be az SKF sztorit, nem jut eszembe.
Hiába, vissza kell magamat kérni megint Lucetámot gyártani a sok
vérnyomáscsökkentő helyett!
Ma megjött a porvédő amit küldtél. Nagyon szépen köszönöm, remélem meg tudom hálálni valamivel majd ezt.
https://www.google.hu/search?q...
Hidd el, a Falco után én sem vágyok nagyon másra, csak egy olcsón fenntartható gépre, ami teszi a dolgát.
Nem nem ez marad piros. Mikor eszembe jut hogy egyedire kellene alakítani ki megyek és meg állapítom szép ez a piros
De azért fejben van már egykét ötletem hogy ha egyszer nagyon nem bírok magammal milyen lesz. De egyenlőre nagyon élvezem hogy csak alapvető szervizköltségeim vannak és ő mindig bevetésre kész. Kicsit élvezem hogy nincs az a gondolat hogy mi fog tönkre menni pedig az Rf védelmére szóljon soha nem hagyott útszélén.
Na mindegy ez piros és km-ereket kell növelni nem pedig a belefecölt lóvét hogy egyedi legyen. Egyenlőre...
Már csak az új fényezésben gondolkodnék a helyedben.
de még ennél is sokkal lágyabb a SIMSON váltója!
Gondolom érted az összefüggést.
Igazából a Hondának se lenne rossz. De az csak rész szintetikus. Ami nem feltétlen baj.
De most utána jártam egy olajnak ami tetszik:
Repsol Moto Racing 4T 10W40 API SM, JASO T 903:2006 MA2 4L 10 350Ft
Szerintem ez megfizethető árérték arányában minősítéseket nézve legjobb.
Aztán meg látjuk mit szól hozzá a Királylány
Castrolhoz most lesz viszonyítási alapom.
Köszönöm szépen a véleményeket és a segítséget.
Köztük én is. Tapasztaltam, ezért szidom.
GP1-es Castrol-lal nincs tapasztalatom, de nem csak Te dícséred.
az is ugyan úgy az élmezőnyben van, ráadásul 3 éve azzal gargalizál a motor.
Ha 33.000km-en keresztül bevált, akkor...
Javaslom tedd Te is azt, hogy ha beválik valami, maradj annál.
Mint Imi is, vagy bármelyikünk.
Red-től kapott cikk után azt hiszem repsolból valami fullosat ki próbálok. API szabványt bőven tudja bármelyik repsol az elfogadható áron adja és majdnem a legnagyobb minősítésű!
Köszönöm a segítséget!
Előírásokat tudja magasan, nem drága!
Mindenkinek van heppje, kardoskodik valami mellett vagy valami ellen, de bármelyik nagy olajcég cuccát belerakhatod.
Mindegyik ellen fogsz találni valakit aki lebeszélne róla!
http://www.motorolajbolt.hu/we...
Miszerint:
1érték:
10W = -10 vagy hidegebb
20W = 0
30W = 20 és így tovább (mivel nálunk van - így a 10W nem kérdés)
2érték:
itt már össze vonja az elsővel
miszerint 10W30 = hidegebb mint -10, -10-tól 35fok ig
10W40 = hidegebb mint -10, -10-tól 40foknál melegebb
Utána már csak 15W40 stb ír ezek alapján a 10W40 kell neki.
Köszi a PDF-et el olvasom meg kaptam!
azt hiszem idén Repsol teszt lesz és utána ha csere érett akkor motul 7100 és akkor tudok majd viszonyítani hogy melyik jobb.
A motul 7100 mindenképp jobb hisz a legmodernebb minősítést kapta és MA2 is tudja.
Nem akarom túl bonyolítani csak hát ez a lelke.
Én a helyedben nem gondolnám túl a dolgot. A Honda mérnökeiben én
a helyedben bíznék, egy legendás sorozat egyik darabján ülsz, nem valami
periférián lévő "pótlék" típuson.
Ha azt írják, hogy 10W40, akkor ne akarjál bele 10W50-et önteni.
Ha az olaj jelzői ugyan azok, vagy jobbak mint a gyári ajánlás, akkor az
már jó lesz bele. Nyilván minnél jobbat veszel, annál jobb a motornak (vagy legalább is ezt hisszük...).
Facebook üzenetesdin próbáltam küldeni neked egy olajos
cikket, olvasd el, nagyon jól leírja, hogy tökmindegy mit veszel, csak a
minőségi olajok közül válassz. (Ha nem ment át szólj, azt elküldöm emilben.)