Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello CR8EK a gyarija.nem a gyertya miatt kormos az.Mertel mar kompressziot?
Hello skacok,van egy 400 rf vc típusú suzkám és érdekelne a gyári gyertya tipusa?cr9 eix irridium van most benne és kormozodik kb 1 éves a gyertyasor..köszi
Akkor NGK cr8ek a gyári gyertyaa 400 rf.be?0,6-os hézaggal?
Ez a GSF400 manualjából van, aminek ugyanilyen blokkja van.

http://www.manualedereparatie....
Sziasztok BÚÉK mindenkinek.

Eladó Suzuki RF600R

Mint tudjatok tavaly 600.000 HUF -ért hirdettem a gépet kicsit komolytalanul, de nem is igazán akartam megválni tőle a szezon közepén.

Idén 500 ezer HUF az ára :)
Dec 1.-én Budapestre költöztem munka miatt... S gép meg otthon áll a garázsban. Ha ismertek olyat akit érdekel, akkor érdeklődhettek a kokeny19@gmail.com e-mail címen vagy a +36302884909 telefonszámon. Jobb lenne ha használná valaki, mert az állásban fog tönkre menni.


Az ár még így is alku képes ésszerű határok között.

Üdv.
Nem tudom hogy más-e ez a paraméter a vc típusnál. Az biztos hogy nekem 0.6mm-kell, szerintem neked is.
Rf 400vc hez mi a gyári gyertyaadat és a hézag?help...nekem is ez vagy ilyesmi a gondom...kormozodik a gyertya cr9 van benne..így vettem.viszaváltanék gyárira de még amatör vok...kösz
Sziasztok,gyári gyertya adat érdekelne suzuki rf 400vc típusba.köszi
Megjött a gumi... Nem mértem pontosan, olyan 6-7 mm lehet a profilmélysége. Olvastam,hogy elég változó újonnan is a mélysége.
Remélem nem lesz vele gond így sem.
Hello skacok,vennék az 400as rf.embe sportgyertyát! Javaslatokat kérnék pontos típusra.köszi
Azt tudod, hogy a profilmélysége
újan is jóval kissebb mint a
PilotRoadon!
Találni összehasonlító teszteket
kopási adatokkal, kiindulásiakkal.
0,6 ?

0,7 Vagy 0,8 érték sejlik nekem!?
Igen. Kormos, fekete. A szigetelés teljesen fekete, de nem olajos.
Jó ez a gyertya kép,
de a gyetyaképet a másik oldalról látni.

Elõzô tulajnál is megadta magát az az egy
gyertya és amit talált kivettet,
azt beletette eladás elôtt.
Gyertyaképek (balról jobbra sorban ahogy kivettem őket). Khm kicsit sok anyagot kap. Ja és felemás volt bent. Balról a 2. az CR8EK a többi CR9EK.
Bekerült 4 új CR8EK, 0.6mm-s hézaggal beállítva, csodálatosan jár a motor, nagyon szépen forog, voltam egy 15-20kilométeres teszt körön.
Ha új áron veszed, akkor inkább maradj
a gyái méretnél!
Teljesen új a gumi 2014-es gyártású.
michelin pilot power
Akkor ez mellett döntök,Imi neked elhiszem,hogy nem lesz nagy baj abból,hogy egy kicsit alacsonyabb az abroncs.
Köszi.
Többet fog csalni a kmórád a kissebb
átmérô miatt.
Mivel alacsonyabb a gumiprofil,
ledöntve kissebb felületen tapad,
egyenesben meg nagyobb felületen.
Ha nem térden fordulgatsz akkot szinte
csak kmóra pontatlazsága amit észreveszel.
De régi gumi nem új gumi!
Ha régi a gumi akkor a kanyarbani kissebb
felülethez add még hozzá az öreg gumi
keménységét!
Nekem is volt /60as gumim,
tréningen le lehetett tenni szinte peremig,
de nagyobb sebességnél azért más.
Én nincs 1 éve, hogy végrehajtottam ezt a műveletet. SKF csapágyboltban kaptam porvédőt külön.
Újabb kérdés:
Lehet 120/70/17-es gumi helyett 120/60/17-es feltenni előre? Változik a stabilitása, vagy bármilyen menettulajdonsága?
Ha sérülést látsz rajt akkor mindenképp cserélni kellene, mert nem tolja le a koszt.
Megvan a régié nekem, ha gondolod elküldöm, mert külön újat lehet nem kapsz idehaza, csak szimeringgel.
Ismét egy tudatlan kérdés:
Kezdem összeszedni a cuccokat a teleszkóp szimeringhez.
Az egyik szárról hiányzik a porvédő. Lehet ilyent külön kapni?
Amúgy gondolom illik ezt is cserélni a szimeringcserekor...
Az nem csak egyesben jelentkezik,
minden fokozatban hallani alacsony fordulatról való gyorsításnál.
Enyém is zörög...
Esel vele aztán ez lesz a legkisebb gondod...