Sziasztok!
Segítsetek nekem egy kicsit légyszíves.
Hondába keresek olajat:
Könyve szerint: API SE,SF vagy SG
Olvasgattam sokat hogy mit jelent. Viszont szeretném ha segítenétek nem a spórolás a lényeg kinéztem két olajat.
1:Repsol 10W40
Api SJ, MA2 (Az MA2 az ok SJ az viszont jó a motorhoz de van olyan olaj ami jobb)
2:Motul 7100 10W40
Api SN, MA2
A hátsó részére való "DOHC-16 straight intake" felirat már megvan, azt még ebayről sikerült találni eredetit tavaly, az első idomra való fekete csík nincs meg, az majd festve lesz vagy nem tudom.
Szereztem már be fekete matricaszettet, egyedül az bánt hogy egyszínű és nincs meg a színes kerete, de legalább az első idomon a csak egy nagy "RF" felirat van, az jobban tetszik mint a "600".
De köszi a linket, nem is kerestem magyar oldalon Most meg lehet hogy inkább marad így
Felnicsík az biztos hogy lesz rajta.
Próbáltam lőni róla képet, már amit sikerült vakuval, meg világítással. Kicsit kupleráj van, mert most az albiban lakik....
Olyan megfoghatatlan grafitszürkefektemetál színe lett.
Kideríteni hogy milyen vezérmű tengely van benne, ha a kicsi emelésű akkor elgondolkodni hogy valahonnan szerezni másfajtát, meg értelmes áron 36os karburátort. De ez egy nagyon hosszú távú ötlet amiből lehet nem lesz semmi, a közeljövőben biztos hogy nem. Meg sok utánaolvasás kell még hogy másban különbözik-e a két fajta.
Csak a váz meg fém cuccok lesznek sötétszürkék. A tank meg idomok citromsárga Nekem nagyon tetszenek sárgában az RF-ek. Ha ezzel végzek egy ideig úgyis megmarad mostmár ez a motor.
Na volt a kárszakértő! Egy negyvenes úr jött ki tegnap felmérni a dolgokat. Nagyon korrekt, kedves, alapos, empatikus, és ahogy látom még hozzáértő is, szóval pozitív a vélemény róla. Megkérdezte mi történt, hogy vagyok stb.. kitöltöttük a szükséges papírokat, aztán kb 35-40 percig vizsgálta a motort, rákérdezett ami olyan volt. Kérte hogy mutassam meg én is ami én szerintem fontos. Őszintén elmondtam mindent mi hogy történt stb. Aztán befotózta a bukósisakot is... szóval korrekt volt.
Azt mondta átszámolják a lehetőségeket a cégnél, de ő szerinte is a totálkár lesz ebből, illetve ő azt mondta hogy ő szerinte maradéktalanul helyreállítható és ha van lehetőségem rá ő is a javítást választaná. Hogy mikor derülnek ki a részletek azt nem tudom, de legalább haladunk.
Ma hoztam el a porfestőtől a vázat és kerekeket meg minden vackot ami a vázhoz tartozik. Ilyen jó modern sötét grafit szürke lett minden. Egy kicsit világosabb mint a gyári sárga RF-é, mert ott a fekete váz se fekete teljen. Talán a por meg a kosz se fog annyit látszódni a kerekeken mint ha tök fekete lenne.
Az idomok voltak műanyaghegesztőnél, mert hiányzott pár fül meg volt repedés is a hátsó index talpánál meg az egyik idomnál. Talán hétfőn megy fényezőhöz.
sajnos már egy ideje megint csak passzívan figyelem itt az eseményeket, de most tollat ragadtam. :P
wolfnet: +1 vélemény, tapasztalat alapján. Nekem is vázsérült volt a motorom (igaz már nem az RF), és a mindenki által ajánlott profi vázjavító csapathoz került. Bemérték, megcsinálták. Viszont sosem éreztem utána, hogy tökéletes lett volna. Persze ebben benne volt a sok apróság is (lábtartók, stb.). Biztos van, aki máshogy élt meg vázjavítást, de én sajnos most az "úgyse lesz olyan, mint a gyártósorról legördülve" véleményt osztom. A javítás és a vele járó szívások szerintem nem érnek annyit, mint egy másik, szép állapotú 4-6 kilós beszerzése.
Foxx: reggel láttam a videódat, hát bet0j0k. Úgy elpucoltad a motort, hogy öröm volt nézni. :P Mi lesz a cél?
Illetve még mindig respect az RF fórumnak, mert már anno (amikor én is aktívabb voltam errefelé) is gyakran irányítottak ide embereket, ha szakmai tanácsra volt szükség, és látom még mindig megvan ez a hozzáállás, sőt az "utánpótlás" is erősíti ezt. :)
Régen jártam erre :( nem volt időm. De hát ahogy egyre közeledik a tavasz én is egyre többet járok a paripához az istállóba. :)
Wolf látom te is dunaújvárosi vagy?
:)
Az idomokat itt helybe van egy jó műanyagos az meg tudja csinálni.
MAjd teszek fel az én fejidomomról képet még nincs lefestve hogy mit összerakott miből
Ma bementem kíváncsiságból az SKF-be. Halvány fogalmuk nem volt hogy mit keresek...Hiába adtam meg a gyári szimering méretet, nem tudták milyen porvédő kell...Ez csak Fehérvár...Nem Pest :-(
Segítsetek nekem egy kicsit légyszíves.
Hondába keresek olajat:
Könyve szerint: API SE,SF vagy SG
Olvasgattam sokat hogy mit jelent. Viszont szeretném ha segítenétek nem a spórolás a lényeg kinéztem két olajat.
1:Repsol 10W40
Api SJ, MA2 (Az MA2 az ok SJ az viszont jó a motorhoz de van olyan olaj ami jobb)
2:Motul 7100 10W40
Api SN, MA2
3:Motul 5100 10W40
Api SL, MA
Bocs hogy olajjal zargatlak titeket csak érdekelne a véleményetek mert nem tudok dönteni.
Illetve mivel a hűtése nem olyan jó a gépnek szerintetek van értelme esetleg 10W50-eet venni bele?
Köszönöm szépen és bocsi, hogy olajos témában megint...