Pedig a zörgés meg fog maradni.
Én se találtam tavaly semmi rendelleneset mikor szétszedtem,
mégis zörög azóta is. Vagy csak nem ástam elég mélyre.
Kivettem a meghajtó mechanikát és az önindítót is. De semmi.
Nem csak a svifté jó bele, azért írtam a mintát.
Patronház mérete nem mindegy, bele kell férjen ennek a helyére.
Enyémen is nekiállt guruláskor ingázni a mutató,
de próbánál megtaláltam a nem elég szoros csatlakozást a hőmérőgombán.
Hol volt kontakt hol nem.
Ma kikaptam a generátort miután sikerült kihajtani a berohadt csavarokat(a nyáron törtem már bele kínai gagyi krovakészletet), mert múltkor mintha ebből jött volna a zaj amikor játszottam a karburátorokkal. Annyit sikerült megállapítani hogy nem a gumiközbetétes meghajtású, szóval örök darab, ezzel nem lesz probléma. A másik hogy valószínűleg semmi bajuk a csapágyaknak, megforgattam fúrógéppel is de semmi zaja. Holnap még megnézem a keféket és megy vissza.
Addig forgolódtam a motor körül, továbbra is annyira csúnyán néz ki a váza hogy ütött kopott néhány helyen, megint elgondolkoztam hogy szét kéne borítani és lefeste(ni/ttni), tavaszig bőven meg lehetne csinálni, csak anyagilag hülyeség...
A 82 fokosat vedd a 400-asba! az nem ingadozik! 85 el ingadozik normál terhelésel a vízhőfok. Ha 85 kell van a polcon de én ki vettem és 82eset tettem bele 5fokban kb 5 km és üzem meleg volt motor úgy hogy nem takartam le a hűtőt. Ja és nem futott meg mint a 85el ugyan is harleyn felvonulásra 85-el mentem és dübörgött végig a ventije amit ez a motor soha nem csinált. 82 vel viszont mindent bírt. nekem az vállt be!
Tök mindegy milyet veszel. A lényeg az, hogy gyári méretet vegyél.
Kerüld a noname gumikat, márkásból csak jót vehetsz. Michelin, Pirelli, Bridgestone,
Metzeler, mind mind jó lesz. Nagyjából az összes gyártó gumija sokkal
jobb már, mint a gyári ajánlása a motorodnak.
Persze van különbség, kb. 1000km alatt hozzászoksz és annyi...
Ha újat veszel, így is úgy is ég és föld lesz a különbség.
Olvass gumi teszteket, aztán amelyik meggyőz, azt vedd meg.
Teljesen szubjektív ez a gumivásárlás dolog.
Én Michelin Pilot Road 1-et használok, ami szinte már a palettán sincs
fenn, de mégis maximálisan elégedett vagyok. Hozzászoktam, ismerem.
Nem lehet vele fülön fordulni, a lábtartóig így is lemegy, csak sodródik...
Túra gumi. Viszont elmegy alattam 15-20 ezret.
RF-re nem ajánlom, mert az dőlős motor. Oda valami sportosabb kell,
valami kétkomponenses Metzeler vagy puhább Brigdestone.
PR2-őt is meg lehet próbálni, mondjuk én nem estem tőle hasra...
A nagyon túrás gumikat kerüld. Merevek, kemények, az RF -re nem jók.
És amúgy milyen abroncsokat ajánlotok a vasra? Olvasgattam népítéletet is, ahol egy úr a michelin pilot-ot dicsérte nagyon. Most dunlop van elől-hátul lassan csere érett, ezért érdeklődök. Hátul szerintem szélesebb van az előírtnál. Kezelésben nem érzek problémát, talán nehezebb megmelegíteni hűvös időben, de utána döntögetésnél stabil. :)
Úgy-úgy... én sem hittem el, ameddig nem vettem vadi új gumit, hogy
mekkora különbség van új és sokéves gumi közt.
4 éve vagy mióta használok Michelin PR1-et mindenhova, volt sok használt,
mind több éves volt, de mikor megvettem az újat, mintha másik motorra ültem volna.
Sziasztok!
Találtam egy gumit a vasra, a véleményeteket szeretném kikérni.
Bridgestone Bt092 vadi új, de 2007-es évjáratú.
Az ára nem lenne rossz. Szerintetek megvegyem?
A termosztátot autós boltokban lehet kapni pár ezer Ft-ért (2-5kHuF) A régi Suzuki swift 1.3 (80' valahánytól 90' valahnyig gyártott) G13A motorkódú változata jó bele, általában 82,85 és 88 °C-osat lehet kapni.
Ezeken nincs annyi furat mint a az RF gyárijában.
Ott a hengerfej fölött, kupakot leveszed,
vékony csővel leszívod a vizet ami útban van a szétszedéshez,
(többit fölösleges ha nem akarod lecserélni az egészet)
a két alu rész között van a termosztát, kettő +kettő csavar az egész.
Vagy rendelsz a SUZUKINÁL, vagy veszel egy autósboltban méretminta után.
80 fokosnál nem érdemes igazából nagyobbat venni.
Nem írtál nagy hülyeséget, elolvastam a szerviz könyvet (93-as 400-as banditét nagyjából szerintem egyforma a két motor pár apróságot leszámítva), és én úgy látom, hogy nekem direktbe kikötötték kapcsolóra a ventilátort. Az viszont biztos hogy magától semmikor sem kapcsolt még be. Se fél állásnál, sem fölötte.
Tudsz valami tippet, hogyan ellenőrizzem le a termosztátot? Amúgy drága cserélni? Illetve komplikált? Mert ahogy látom az előző tulajdonos elkönyvelte hogy hibás, és megoldotta hogy nyitva legyen, illetve kikötötte a ventit.
Bocs, töprengtem a dolgon, és hülyeséget írtam múltkor!
Fél állásnál kapcsol be a ventilátor és negyed pöttynél ki.
Mikor az enyémet megmókoltam akkor volt nekem úgy ahogy múltkor írtam.
Termosztátházon a rádugós csatlakozó a hőmérőórára megy,
amiről a 2 vezeték jön az a ventilátor kapcsolója. Az hiányzik nálad?
Vagy azon kívül kötöttek be még kapcsolót is?
Valószínűleg köze van az 1-esben kis fordulatról induláskor előjövő zajhoz is, amit mutattál hogy neked is van.
Én se találtam tavaly semmi rendelleneset mikor szétszedtem,
mégis zörög azóta is. Vagy csak nem ástam elég mélyre.
Kivettem a meghajtó mechanikát és az önindítót is. De semmi.
Itt vannak videók is, igaz csak reklám.
Választék van, de inkább egy pár újat mint sokéveset.
Aztán kb 2 év múlva megint.
Patronház mérete nem mindegy, bele kell férjen ennek a helyére.
Enyémen is nekiállt guruláskor ingázni a mutató,
de próbánál megtaláltam a nem elég szoros csatlakozást a hőmérőgombán.
Hol volt kontakt hol nem.
Addig forgolódtam a motor körül, továbbra is annyira csúnyán néz ki a váza hogy ütött kopott néhány helyen, megint elgondolkoztam hogy szét kéne borítani és lefeste(ni/ttni), tavaszig bőven meg lehetne csinálni, csak anyagilag hülyeség...
hogy nem mindegy.
Kerüld a noname gumikat, márkásból csak jót vehetsz. Michelin, Pirelli, Bridgestone,
Metzeler, mind mind jó lesz. Nagyjából az összes gyártó gumija sokkal
jobb már, mint a gyári ajánlása a motorodnak.
Persze van különbség, kb. 1000km alatt hozzászoksz és annyi...
Ha újat veszel, így is úgy is ég és föld lesz a különbség.
Olvass gumi teszteket, aztán amelyik meggyőz, azt vedd meg.
Teljesen szubjektív ez a gumivásárlás dolog.
Én Michelin Pilot Road 1-et használok, ami szinte már a palettán sincs
fenn, de mégis maximálisan elégedett vagyok. Hozzászoktam, ismerem.
Nem lehet vele fülön fordulni, a lábtartóig így is lemegy, csak sodródik...
Túra gumi. Viszont elmegy alattam 15-20 ezret.
RF-re nem ajánlom, mert az dőlős motor. Oda valami sportosabb kell,
valami kétkomponenses Metzeler vagy puhább Brigdestone.
PR2-őt is meg lehet próbálni, mondjuk én nem estem tőle hasra...
A nagyon túrás gumikat kerüld. Merevek, kemények, az RF -re nem jók.
mekkora különbség van új és sokéves gumi közt.
4 éve vagy mióta használok Michelin PR1-et mindenhova, volt sok használt,
mind több éves volt, de mikor megvettem az újat, mintha másik motorra ültem volna.
Keresek fiatalabb abroncsot...
Találtam egy gumit a vasra, a véleményeteket szeretném kikérni.
Bridgestone Bt092 vadi új, de 2007-es évjáratú.
Az ára nem lenne rossz. Szerintetek megvegyem?
Ezeken nincs annyi furat mint a az RF gyárijában.
vékony csővel leszívod a vizet ami útban van a szétszedéshez,
(többit fölösleges ha nem akarod lecserélni az egészet)
a két alu rész között van a termosztát, kettő +kettő csavar az egész.
Vagy rendelsz a SUZUKINÁL, vagy veszel egy autósboltban méretminta után.
80 fokosnál nem érdemes igazából nagyobbat venni.
http://www.suzukimotos.com.br/...
https://www.google.hu/se
arch?q...
https://www.google.hu/search?q...
háromnegyed pöttynél be (105celziusz),
fél vonalnál ki (100celziusz)
Tudsz valami tippet, hogyan ellenőrizzem le a termosztátot? Amúgy drága cserélni? Illetve komplikált? Mert ahogy látom az előző tulajdonos elkönyvelte hogy hibás, és megoldotta hogy nyitva legyen, illetve kikötötte a ventit.
Ezt az évet is sikerült szokásosan lezárni!
Fél állásnál kapcsol be a ventilátor és negyed pöttynél ki.
Mikor az enyémet megmókoltam akkor volt nekem úgy ahogy múltkor írtam.
Termosztátházon a rádugós csatlakozó a hőmérőórára megy,
amiről a 2 vezeték jön az a ventilátor kapcsolója. Az hiányzik nálad?
Vagy azon kívül kötöttek be még kapcsolót is?