Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha bebugyolálom a hűtőt akkor nem ingadozik, és ahogy írtam kézzel érezhető a különbség. A hőfok műszer jó! A termosztát vélhetően nem.
Akkor ez ilyen
Valószínűleg köze van az 1-esben kis fordulatról induláskor előjövő zajhoz is, amit mutattál hogy neked is van.
Pedig a zörgés meg fog maradni.
Én se találtam tavaly semmi rendelleneset mikor szétszedtem,
mégis zörög azóta is. Vagy csak nem ástam elég mélyre.
Kivettem a meghajtó mechanikát és az önindítót is. De semmi.
http://www.r17.hu/191-sport/tu...

Itt vannak videók is, igaz csak reklám.

Választék van, de inkább egy pár újat mint sokéveset.
Aztán kb 2 év múlva megint.
Nem csak a svifté jó bele, azért írtam a mintát.
Patronház mérete nem mindegy, bele kell férjen ennek a helyére.
Enyémen is nekiállt guruláskor ingázni a mutató,
de próbánál megtaláltam a nem elég szoros csatlakozást a hőmérőgombán.
Hol volt kontakt hol nem.
Ma kikaptam a generátort miután sikerült kihajtani a berohadt csavarokat(a nyáron törtem már bele kínai gagyi krovakészletet), mert múltkor mintha ebből jött volna a zaj amikor játszottam a karburátorokkal. Annyit sikerült megállapítani hogy nem a gumiközbetétes meghajtású, szóval örök darab, ezzel nem lesz probléma. A másik hogy valószínűleg semmi bajuk a csapágyaknak, megforgattam fúrógéppel is de semmi zaja. Holnap még megnézem a keféket és megy vissza.
Addig forgolódtam a motor körül, továbbra is annyira csúnyán néz ki a váza hogy ütött kopott néhány helyen, megint elgondolkoztam hogy szét kéne borítani és lefeste(ni/ttni), tavaszig bőven meg lehetne csinálni, csak anyagilag hülyeség...
A 82 fokosat vedd a 400-asba! az nem ingadozik! 85 el ingadozik normál terhelésel a vízhőfok. Ha 85 kell van a polcon de én ki vettem és 82eset tettem bele 5fokban kb 5 km és üzem meleg volt motor úgy hogy nem takartam le a hűtőt. Ja és nem futott meg mint a 85el ugyan is harleyn felvonulásra 85-el mentem és dübörgött végig a ventije amit ez a motor soha nem csinált. 82 vel viszont mindent bírt. nekem az vállt be!
Márkára értettem, hogy mindegy milyet veszel. Általánosságban persze,
hogy nem mindegy.
Tök mindegy milyet veszel. A lényeg az, hogy gyári méretet vegyél.
Kerüld a noname gumikat, márkásból csak jót vehetsz. Michelin, Pirelli, Bridgestone,
Metzeler, mind mind jó lesz. Nagyjából az összes gyártó gumija sokkal
jobb már, mint a gyári ajánlása a motorodnak.
Persze van különbség, kb. 1000km alatt hozzászoksz és annyi...
Ha újat veszel, így is úgy is ég és föld lesz a különbség.

Olvass gumi teszteket, aztán amelyik meggyőz, azt vedd meg.
Teljesen szubjektív ez a gumivásárlás dolog.

Én Michelin Pilot Road 1-et használok, ami szinte már a palettán sincs
fenn, de mégis maximálisan elégedett vagyok. Hozzászoktam, ismerem.
Nem lehet vele fülön fordulni, a lábtartóig így is lemegy, csak sodródik...
Túra gumi. Viszont elmegy alattam 15-20 ezret.
RF-re nem ajánlom, mert az dőlős motor. Oda valami sportosabb kell,
valami kétkomponenses Metzeler vagy puhább Brigdestone.
PR2-őt is meg lehet próbálni, mondjuk én nem estem tőle hasra...

A nagyon túrás gumikat kerüld. Merevek, kemények, az RF -re nem jók.
És amúgy milyen abroncsokat ajánlotok a vasra? Olvasgattam népítéletet is, ahol egy úr a michelin pilot-ot dicsérte nagyon. Most dunlop van elől-hátul lassan csere érett, ezért érdeklődök. Hátul szerintem szélesebb van az előírtnál. Kezelésben nem érzek problémát, talán nehezebb megmelegíteni hűvös időben, de utána döntögetésnél stabil. :)
Úgy-úgy... én sem hittem el, ameddig nem vettem vadi új gumit, hogy
mekkora különbség van új és sokéves gumi közt.
4 éve vagy mióta használok Michelin PR1-et mindenhova, volt sok használt,
mind több éves volt, de mikor megvettem az újat, mintha másik motorra ültem volna.
Köszi Foxx.
Keresek fiatalabb abroncsot...
Én nem ajánlom. Nekem is 8 éves túltárolt volt elöl, de egy katasztrófa volt. Felrakod mész vele pár száz km-t és látszik is hogy repedezik a gumi.
Sziasztok!
Találtam egy gumit a vasra, a véleményeteket szeretném kikérni.
Bridgestone Bt092 vadi új, de 2007-es évjáratú.
Az ára nem lenne rossz. Szerintetek megvegyem?
A termosztátot autós boltokban lehet kapni pár ezer Ft-ért (2-5kHuF) A régi Suzuki swift 1.3 (80' valahánytól 90' valahnyig gyártott) G13A motorkódú változata jó bele, általában 82,85 és 88 °C-osat lehet kapni.
Ezeken nincs annyi furat mint a az RF gyárijában.
Köszönöm szépen, frankó. Rf400-hoz is lehet rendelni vagy esetleg egyezik a két motornál az alkatrész?
Ott a hengerfej fölött, kupakot leveszed,
vékony csővel leszívod a vizet ami útban van a szétszedéshez,
(többit fölösleges ha nem akarod lecserélni az egészet)
a két alu rész között van a termosztát, kettő +kettő csavar az egész.
Vagy rendelsz a SUZUKINÁL, vagy veszel egy autósboltban méretminta után.
80 fokosnál nem érdemes igazából nagyobbat venni.

http://www.suzukimotos.com.br/...

https://www.google.hu/se
arch?q...


https://www.google.hu/search?q...
Na, akkor van egy harmadik verzióm :
háromnegyed pöttynél be (105celziusz),
fél vonalnál ki (100celziusz)
Nem írtál nagy hülyeséget, elolvastam a szerviz könyvet (93-as 400-as banditét nagyjából szerintem egyforma a két motor pár apróságot leszámítva), és én úgy látom, hogy nekem direktbe kikötötték kapcsolóra a ventilátort. Az viszont biztos hogy magától semmikor sem kapcsolt még be. Se fél állásnál, sem fölötte.

Tudsz valami tippet, hogyan ellenőrizzem le a termosztátot? Amúgy drága cserélni? Illetve komplikált? Mert ahogy látom az előző tulajdonos elkönyvelte hogy hibás, és megoldotta hogy nyitva legyen, illetve kikötötte a ventit.
http://www.nyugat.hu/tartalom/...

Ezt az évet is sikerült szokásosan lezárni!
Bocs, töprengtem a dolgon, és hülyeséget írtam múltkor!
Fél állásnál kapcsol be a ventilátor és negyed pöttynél ki.
Mikor az enyémet megmókoltam akkor volt nekem úgy ahogy múltkor írtam.

Termosztátházon a rádugós csatlakozó a hőmérőórára megy,
amiről a 2 vezeték jön az a ventilátor kapcsolója. Az hiányzik nálad?
Vagy azon kívül kötöttek be még kapcsolót is?
Boldog idei évet mindenkinek!
Balesetmentes utakat és sok kilómétert kívánok az új évre mindenkinek! (:
Minden klubtagnak Békés, Boldog Új Évet Kívánok, valamint az új esztendőben széles utat és teli tankot!