Ennyi ido alatt nem, meg nem sok tomitessel talalkozik.
A sok inditgatasnal meg szerintem tovabbra is a benzintol lucskos gyertyaval nem biztos hogy elindul, ha nagyon el vannak aztatva, foleg a porrcelan resze.
Tavaly telen vagy 5-10 percig szaritgattam gyertyankent holegfuvoval amikor lezabalt az enyem. Aztan vissza, inditas, parat poffent es semmi. Gyertya ki, ujra szaritgatas, vissza, es vegre beindult. Holegfuvo helyett lehet akar gaztuzhely, csak nagyon ovatosan, tobb otletem nincs
Persze megnéztem egyenként az összes gyertyát h vane szikra. 3 mindig be volt tekerve 1 próba. Mind a 4 adta a szikrát, benya van mert működik az ac meg a gyertya benzines sok felesleges indításnàl. Levegő biztos van, úgyh nem értem. Lassan kezdem elhinni annak a szerelőnek h tényleg kompresszió hiányos dehát még használtam és 2 hónap állás alatt nem kopik el magába
Azt megnezted mar hogy van-e szikra?
Mivel 1trafo hajt 2 gyertyat vagy egyenkent nezed meg ugy hogy a masik gyertya be van-e csavarva a blokkba, vagy parban ugy hogy a menetes reszuk testelve legyen.
Ha van szikra akkor mar kb a karbik szivotorkaba fujkalt fektisztito vagy hideginditotol valami eletjelet kellene adnia magarol, esetleg beindulnia :)
Ne melegíccs semmit!
Nincs értelme, annak a motornak indulni kell hidegen!
Simsonon próbáltam tavaly télen hidegen és melegen mérni kompressziót, mindössze 10 PSI (0,7 Bar) volt az eltérés mindkét motornál.
Gyertya nélkül kiszellőzik az! Meg nehogy belobbanjál a nyitott szívószelepek mellett. Minimális az esélye, de....
Ha hőlégfújóval melegítem a blokkot a gyertya lukán keresztül eljépzelhető h jobb lessz a kompresszió? Meg tuti h kiszárad. Akkor összerakom úgy h a karbiról lehúzom a benyacsövet és inditózok... Köszi
Hogy tudom ellenőrizni a benzin pumpát ?
A tank kérdésre megvan a válasz, rosszul van bekötve... Csütörtökön lesz időm akkor rámérek inditáskor az aksira de bízom benne h jó mert nincs egy éves és nincs kedvem másikat venni
Persze, hogy nem cserélek ha nem muszáj,
de még egy hibalehetőség forrást pont
abba a funkcióba inkább nem tennék.
Sajnos elég nehézkes a fényszórómagasságot állítani,
de ha muszáj akkor leállítom.
Na most látom a képeket nagyban.
Gyertyák jóknak tűnnek, nincs rajtuk korom és olaj.
Elég őket jól megtörölgetni és visszatenni.
Nem vagyok kapcsolópárti, inkább legyen rendben a motor,
hogy ne kelljen köszörülni vele de ha mindenképp akkor én
az elmondott okokból maradnék a távolsági (56a) vezeték
megcsapolásán.
Benzincsapodról gondolom a motor felé menő cső van lehúzva.
Kössed át a rajzok szerint és jó lesz!
Ezért írtam, hogy egy fénykép után már nem találgat az ember,
hanem megmondja amit észrevesz.
Ez kicsit mokás így IMI! :D
Alapvetően igazad van de az izzót se fogod ki cserélni tök sötétbe ebbe is biztos vagyok! Azt meg meg nézném ahogy a világítás kombinációt kapcsolgatja indítás előtt.
Gyújtás előtt hosszúfény és kapcsoló off állásba! Hát bocs de ez rohadt beteg dolog De mindenki úgy csinálja ahogy szeretné
Éjszaka mennyire élvezed mikor jönnek
veled szembe távolságival?
Elég egyszer belefutni egy túlspanolt
kamionossal aki rányom a mutatványodra
6-8 fényszórót, meg estleg még a kormányt
is feléd. Jó esetben fék, vagy a csepôtés.
Tompitottal meg esetleg lassabban érsz haza.
Sötétben az országút közepén nem feltétlen
egy kapcsolócserével foglalkoznék.
Imi nem szeretnélek meg sérteni de ez hogy a hosszú fényt ezzel nem értek egyet!
Ha motorozol sokat mi ég ki a H4-esben a tompított. Mit csinálsz át kapcsolod hosszú fényre aztán majd otthon kicseréled! Ha kapcsoló meg adja magát mit csinál fel tolja a hosszú fény haza megy és be tesz egy másik kapcsolót.
Én ilyen kapcsolót tettem az RF-re 12V 16Ah Csak nekem ami cégnél volt az 20Ah tudott. De a 16Ah is bőven elég mivel csak a tompított megy át rajta!
2012 óta bent volt soha semmi baj nem volt a kapcsolóval! De mivel egy ilyen kolosszális összeg vegyen kettőt és egyet be tesz a csomagtartóba tartaléknak 2perc kicserélni aztán meg van oldva :D
nem nem! semmi ilyen extrém dolgot ne használj. Gyertyákat max de azt is gáztűhelyen pl. de kép alapján tiszták...
Szerintem az aksidba nincs kraft hiába mutatja hogy 12V ha nincs amper mögötte. Rakd össze és mérj feszt indítás közben.
illetve egy tanács. Mikor az RF-emet annó ki takarítottam szezonba 2 havonta 1 teli tankhoz használtam az STP szelep és karbi tisztítót. Illetve apránként el osztva a pirosat ami benzin adalék volt 1 olyan 500ml kis flakon 1000 évig elég neki mert kicsi a tank kb aszem olyan 4-5 teli tankra volt elég. Én ezeket néha néha öntöttem neki illetve télire én mindig úgy hagytam hogy kn negyedig volt a tank és volt benne ez az adalék. 2-3 hetente indítás be melegítettem hogy a ventije hűtsön egyet. Le állít és 2-3 hét múlva aksi tölt másnap start. Sokan azt mondják hogy nem kell én mindig így csináltam soha nem volt semmi baja a gépnek tavasszal. VFR-el is ezt csinálom.
Amikor látod hogy fogy a nafta hozol bele kútról 98-asa vagy jobbat 4-5L. Amúgy én az RF-et 95-el használtam. Nagy átlagban mennyit fogyaszt a masinád?
Videóim között van néhány indittózós.
Ha tiéd nem teker gyengébben akkor
annak az aksinak nem lehet baja.
Kábeleknél ott lehet komolyabb
baj ahol terhelésnél jelentôsen melegszik.
Benzincsapod ha RESen nyitva,
akkor átforditva ONon is nyitva kell legyen !
Van akkor ott egy dugulásod amit meg kell
szüntetni. Vagy rosszul van bekötve.
Legfelsô csatlakozás megy a benzinpumpához!
Lámpakapcsolónál Én a távolsági
potitívot szakítanám meg!
Mindössze arért mert ha valami miatt
széthúllik a kapcsoló akkor még marad
tompitottad amivel tovább mehetsz.
Képeket majd este tudom megnézni
értelmes méretben és lereagálni.
Igen tartalékon van rendes állásba. Akkor a képek alapján minden rendben hagytam egész este száradni, bár igaz h fedett garázsba van lehet a párás levegő ne az igazi. Ha gáz lámpával belepirítok picit az jó vagy inkább ne nehogy berobbanjak ?! (:
Üzemanyag csap Ez neked szerintem nem jól van felszerelve! úgy hogy azt fordítsd meg. Aztán nézd meg hogy melyik állásban van on-on tank alján a csöcsöknél van jel, pöttyök. On-nak a csonkja az amelyiknél 1 pötty van res-é pedig ahol a tankon két pötty van. De ebben már nem vagyok 1000% ig biztos régvolt már :S De ha pöttyel van jelölve akkor így van.
Gyertyáid szerintem jók. Testkábelt is nézd meg!
Enged le a benzint és valami jó kútról hozz bele 4-5L 98/100-as benyát.
Viszont a csapnál azt otromba rommá repedezett csövet cseréld ki. rossz élmény motort oltani és hamar kiég.
Ezek után amit én csinálnék!
0: Szikra ellenőrzése ha van
1: Gyertya kiéget
2: Utána gyertya pipát fogd meg és a kábelt próbáld ki húzni ( ne szét tépd csak érzéssel) ha szét csúszik könnyen akkor kb 1cm vágj le és tekerd vissza a pipát a kábelre amíg szoros nem lesz. (Bár ha volt rendesen szikra akkor ennek jónak kellene lenni)
3: Lépés töltsd fel az aksit (mennyi idős az aksid) Töltés előtt mérd meg mennyi fesz van benne. Utána ha kész és inditozól mérj hogy mennyire esik le a fesz. Szerintem az aksid lesz a hunyó ha szezon végén jó volt gép. Ha van esetleg haver akinek van motorja és van aksija ami jó is tedbe próbára.
4: próbálkozás erejéig a lámpát ne dugd vissza.
5: full szívató gázadás nélkül indítózz...
Ha nem indul akkor én annyit próbálnék még hogy gyertya ki és minden hengerbe tolj 3-5ml benzint. Gyertya vissza indítózz.
Ha nem indul akkor jöhet problemek keresése. szikra van, nincs benzin stb.... Elvileg a gyertyán látnod kellene hogy hol nincs benya.
A sok inditgatasnal meg szerintem tovabbra is a benzintol lucskos gyertyaval nem biztos hogy elindul, ha nagyon el vannak aztatva, foleg a porrcelan resze.
Tavaly telen vagy 5-10 percig szaritgattam gyertyankent holegfuvoval amikor lezabalt az enyem. Aztan vissza, inditas, parat poffent es semmi. Gyertya ki, ujra szaritgatas, vissza, es vegre beindult. Holegfuvo helyett lehet akar gaztuzhely, csak nagyon ovatosan, tobb otletem nincs