Nem rossz, de nekem most nem erre van szükségem mivel a tomitesbol szakadt ki mind3 vezeték. A probléma csak az hogy nem lehet a tomitest kiszedni belole igy nem tudom forrasztani sem :/ igy biztos hogy újat kell szereznem...
Sajnos részemről aug. 20. biztosan nem jó, mert akkor nekem minden
évben jelenésem van öcséméknél Csopak mellett egy kempingben.
Ez ilyen minden éves szeánsz.
Mivel írtátok, hogy van akinek nincs motorja vagy nem biztos hogy egybe lesz, és még sátrazáshoz is kicsit hideg van.
Én szeretném ha minél többen jönnétek MOTORRAL :D
Így lenne az a kérdésem hogy mi a véleményetek ha augusztus 20.kára tennénk?
Nos nekem az aug. al egy bajom van hogy 21-22én lehet dolgozok ez alapvetően az én problémám de ha ez lenne jobb akkor pénteken haza jövök és vissza megyek! Viszont akkor itt csaphatnánk egy nagyobb volumenű partyt 3 vagy akár 4 naposra is!
Csináltam egy szavazást kérlek választatok! A legtöbbet visszajelzett eseményt tartjuk meg...
Barátot és ismerőst mindenkit ár meg hívni aki motoros és úgy vélitek érdemes rá :D
A hétvégi szerelésnél nekem is sikerült megállapítanom hogy a kislánckerék mozog a tengelyen, az alátét az anya alatt is. Most vagy lelazult az anyacsavar vagy vékony a lánckerék és az anya tökig fel van hajtva és megakad a menet végén. Hétvégén megpróbálom megmozdítani.
Honnan lehet beszerezni amúgy anyacsavart? Vagy különlegesebb-e ez annál amit mondjuk megvennék csavarboltban önzáróként?
Hegesztettem most a szereléshez egy hátsó motorállványt, aminek az eredménye az lett hogy sikerült megállapítanom hogy szakaszosan kezd megnyúlni a lánc mire visszaszereltem a kereket is... Idén asszem ez is kuka lesz, pedig olyan szépen letakarítottam...
óra szerint videót amit láttam az 260 volt VFR-nek.
De ezt a dolgot nagyon nem erőltetem mert szeretnék még sokáig élni :D
néha néha el kap a gépszíj, de VFR még csak 1 éve lesz hogy nálam van vele még azért ismerkedek csak :D mondjuk most már tudom mit hol szabad vele de tisztelem inkább az erejét ne hogy legyözzőn
Életemben eddig egyszer mentem 200 felett motorral, tavaly nyáron.
Befogtam egy MT-01-et, ami elment mellettem. 240-ig húztam neki,
aztán Ő elvette a gázt, jött egy kanyar...
Valaki egyszer azt mondta, hogy ezek a Banditok 250-nél többet nem
forognak le, de... szerintem ment volna még...
Ja, amúgy megint lelazult a kis lánckerék anya... Most, mikor szétszedtük
kézzel letekertem, miután lehajtogattam az alátétet.
Nem is értem ezt.... az önbiztosító anya már nem önbiztosít, az alátét meg
kotyog a tengelyen a lánckerékkel együtt.
DE nincs kiverődve a tengely, akárhova teszem rajta a lánckereket, mindenhol kb. fél milimétert kotyog. Az alátét is...
Mindegy, veszek új önbiztosító anyát, az alátétet megrendeltem a csomaggal jön,
lánckereket meg amúgy is veszek a láncszettel.
De most adok neki csavarrögzítőt mikor összerakom. Lehet eddig is kellett volna ?
Feladták az alkatrészeimet "valahonnan", mert hogy fogalmam sincs honnan jönnek ... valahonnan a vén Európából...
... ha ideérnek annyira nem is érdekel hogy honnét, mert akkor május játszhat !
Én csak annyit tudok róla el mondani hogy ez az első motorom ami képes 200 felett menni tartósan. elől még a gyári vagy az isten tudja milyen betét van (gyárinak tippelem márka miatt)
Elkerülön néha ki próbálom hogy milyen. próbálgattam a féket és a hátsó hatásfoka egyenletesebb mint az elsőé egyenletes adagolás mellett nincs olyan pont nagy tempóról való lassításnál ahol " fel keményedne" és csökkenne a fék erő. Tárcsán mérhető kopást én sem láttam inkább csak szemre "karcosabb" de ez azóta amióta ez a betét van hátul.
Ha elkopik előre is ilyet fogok venni!
Azért az kemény... nekem 100e-et mentek el a gyári tárcsák, az utolsó
34e km-en volt nálam a motor, ezalatt 0,6mm koptak.
4,5mm-esek voltak mikor hozzámkerült a motor és 3,9-cel dobtam le őket tavaly nyáron.
Működik, mert már valaki itt megcsinálta így a sajátját.