Sziasztok!
Nemrégiben cseréltem olajat a gépen, leengedtem a blokkból is, tartályból is, aztán belenyomtam a 2l-t a tartályba, másnap megnéztem a szintjelzőt, semmi.
Ma még rátöltöttem 1l-t, a szintjelző így se mutat semmit és nem folyik sehol...
Beindítottam egy 30mp-re, kinyitottam és olyan híg volt az olaj, mert ahogy felnyitottam az oil tartályt, jött ki a cucc...
Mi lehet a gond?
Így valahogy nem nagyon merek menni vele.
Szia! A műszaki vizsgában tudnál segíteni? Nekem mindenképpen bele akarják íratni a műszaki állomáson a forgalmiba a ,,Szilárd útburkolaton nem közlekedhet" bejegyzést. És ez nekem nem tetszik:(
sziasztok!Egy új quad vásárlás előtt álok aszt szeretném tudni h emikel lenne érdemesebb megvenni kawasaki kfx 400,suzuki ltz 400 vagy raptor?MINDENKÉPP RENDSZÁMOSAT szeertnék.És van egy yomoto xsport 250-esem eladó ha valakit érdekel!
Sziasztok!
Köszi a tippeket. Kivettem a levegőszűrőt, mentem vele egy kört, és úgy jó volt. De nem az a baj, hogy túlságosan befújtam a légszűrőt, hanem a keverésen kellett állítani, mert nem ehhez a meleghez lett beállítva, amikor takarítva lett a karbi. Most már jó lett.
Még egyszer köszi mindenkinek.
Üdv: Norbi
Semmi gond nincsen, mind túl beolajoztad a légszürőt!
Ezért nem kap annyi levegőt!
Én még raktam a légszürőház teteje illetve a szivócső közé egy finom frizvatta réteget,és emiatt nem kapott levegőt eleget...........
Remélem nálad is ez a gond!
Ma olajoztam be a légszűrőt és indulás előtt raktam be. 3 hete mentem vele utoljára, akkor jó volt, elállítódhat a keverék? A légszűrő házról az a cső ami a tankhoz meg fel, ahol a levegőt szívja, az nekem is hiányzik, de idáig nem volt baj, csak hamarabb koszosodik, mint az amelyiken van. Neked mi volt a baja, ugyan ez?
Legalábbis hígabbnak tűnik jóval, mint amit öntöttem bele...