Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém olyan mintha egy biciklin ülnék és ahhoz viszonyítva biztos nehéz
Egyik barátomnak a Cbr 1000 F-jén vannak dobozok és ha nagy túrára megy akkor valóban praktikus,de ha csak be akart állni a többi motor közé,hogy nyomunk egy kisebb "intenzív" motorozást,de nem vette le a dobozokat, na az olyankor vicces volt
Nehéz ? Mihez viszonyítva volt gsx750F-em 240kg, busa 250kg súlypontja alacsonyabban van szerintem kezelhetőbb ,persze össze kell vele szokni !
megy is,az nem vitás
Igen ebben biztos voltam,hogy nem egy kanyar vadász és,hogy nem kell vele úgy szalonozni az autók között,mint a pille súlyú kisebb testvéreivel, csak hát a nagy erő és hozzá a cseppforma számomra azt sugározza,hogy hatalmas sebességre van megtervezve.
Szia
Bátran írhatsz ! A kérdésért szerintem senkit se bántottak legalábbis nem erre a tropikra jellemző !
A busa Sporttúra motor ! Évente 5-6 alkalommal használom a doboz szettet ! Most is tervbe van egy Ausztriai kiruccanás 3 nap kb.
Es Horváth-Bosznia Hercegovinai kanyar Kb 1800 km-es lesz ! Pakolni meg valamibe kell ! Szállásnál egy mozdulattal leveszem ! És ha már praktikus akkor szép miért ne lehetne ! Ez volt rajta előtte amiket már eladtam ! Ez nem tetszett annyira de praktikus volt végül is ez a szerepe!
A csere mellet azért döntöttem mert jó áron el tudtam adni !
Nekem volt 6 éve busám
mint a bálna és a delfin helyzete...

igen autópályán van igazad... de a sportmotor nem attól sport,hogy nagyot hasít egyenesben...
hayabusa egy jó mindenes erős, utassal is sőt mindenki elájul még a nevétől is motoros berkeken kívűl is..
nem arra való mint a tiéd..
Nem volt még szerencsém Hayabusához és azt tudom,hogy nehéz,de előttem mindig az a kép van,hogy egy brutál gyors sportmotor aminél a hatalmas erő kompenzálja a súlyfelesleget.
nem sportmotor,így jól áll neki a doboz

a bődületes erőn kívül nincs benne semmi sportosság .... na még az üléspozíció... nagy a súly, ezekhez képest az 1000-re kategória szöcske..
Csak óvatosan írok a nagy Testvér topikba,hogy meg ne kövezzetek,de bennem szörnyű érzések kavarognak amikor hatalmas túra dobozokat látok sportmotoron. Mert ugye túra motoron természetes,de sportmotoron nem igazán értem a funkcióját... De a lényeg,hogy a tulajnak tetszen
Valami itt is készül !
Második tervem folyamatban ! Gondoltam ha mér szét van kapva a vas akkor a levegő szűrő cserét is megejtem !
Persze hogy ne menjen simán a tervezett időre nem jött meg A tartó konzol saját tervezés ! És a barátom profi munkája !
De remélem hétvégére ezt a tervet is kipipálhatom !
majd megtanulja a felszállást így is
ez mindig így kezdődik! Szép lett!
Halli
A kérdés jogos ! A lába elfér és nem is okoz problémát !
De a fel és leszállás kicsit nehézkes mert nem tud fordulni rá rendesen !
De ha páromnak így nagyon macerás a fel és leszállás akkor tervezek egy lábtartó módosítást !
Drága barátommal meg legyártatom ha már ilyen szakterületen dolgozik !
utas lába jól elfér? Vagy nem számít?
Sziasztok Örülök hogy másnak is tetszik ilyent szerettem volna rá!
A hátsó doboz mérete 55 L / Givi E55 maxia NT /
Az oldalsó doboz mérete 41L /db /Givi E 41/
Szép !
Jó nagynak látszik, hány literes? Kérhetünk még fotót más szögből is ?
Nagyon szép
szépen illik hozzá. jól sikerült.
Nagy a csend srácok !!!
Télen se unatkozzunk a 3 tervből az első kipipálva
Oldal és hátsó dobozcsere
És remélem gyorsan jön a tavasz !
Ki akartam ma gurúlni én is, de hidegnek találtam az időt és maradtam az autónál! Azt hiszem öregszem.....!
Szerintem nagyot dúrrant majd idén!
Holnap Debrecenben lesz valaki a motorkiállításon?Hol lehet Kawabusa?Csak nem a láthatatlan "motorját" építi?
kedden jó idő volt. jól tetted. ja meló és punnyadás. takarodjon már ez a hülye tél.
Kedden repesztettem 50 km-t király volt!!!!!!!