Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért nem szabad öreg gumit venni!egész szezonba kinlódtam vele se kanyarodni se tapadni nem akart!
Legyen úgy
Holnap gurulhatnánk egyet valamerre! Vagy kakucs, vagy euroring?
Ha ultel majd mindkettoben megerted mire gondolok de az hogy az uj busa gyengebb minoseg mint a regi zx14 az egy eltevelyedett gondolat
Nem hiszem, mert ha valaki ínyenc és eljut odáig, hogy ebbe a kasztba eső, erősségű és kényelmű prémium terméket válassza akkor két felé oszlik a tömeg, a megszokott minőség elérhető áron (M5 -Halyabusa), vagy mindezt tovább gondolva a még exkluzívabb, drágább (Zzr- Xfr) termék felé forduljon.
Hat ooo ez nem igaz
Minosegben nem jobb talán lehet kenyelmesebb vagy komfortosabb. Olyan mintha osszehasonlitanad az m5 f10et egy xfr jaguarral.(m5 bmw a hayabusa). Szerintem a minosege hasonlo de picit mas a celkozonseg
Felébredne de nincs semmi "értelmes" ajánlat!

Várnám én a következő Hayabusát a kirakatba, de sehol nem olvasom, hogy a Suzuki egyáltalán tervezné a következőt. Pedig már itt az ideje mert rég volt már 2008! A második generációsért meg irreálisan sokat kérnek még itt is.
És minőségben a ZZR többet tud még úgy is, hogy idősebb kiadású, ez az igazság...
rendes gyerek ez a zorro, csak leragadt egy kawánál
talán felébred már végre mély álmából
Semmi baj, ami késik nem múlik!
Nagyon rendes gyerek vagyok - már fiatalon megmondta a nevelő tiszt a javítóintézetben!
Hidd el kikopott masa
Bocs, még nem találkoztunk személyesen, de találtam valamit :
Volt benn két darab a régi szériából de nem tetszettek, olyanok voltak amik eladásra vannak kipofozva amúgy meg lelakott szarok...
Jahhh... és az egyik 4600.- a másik 5900.- Na ne vicceljünk már!
Te zorro
Lehet hogy egy busaval mentel?
Köszi srácok!
Azért kérdezem mert egy itteni motoros bolt felkért, hogy próbáljam ki a hozzájuk bekerült zzr1400-et ami színre évjáratra olyan mint az enyém, DE! Valami furfangos tuning van benne ami egy kis kapcsoló hatására (party gomb ) jön elő! Már ránézésre is izgalmas volt a gép mert a kormány csutka felett spéci kormánystabilizátor futott és az Akra rendszer is üvöltött brutálisan, az hogy 360 volt órázva már szinte csak hab volt a tortán!
Mikor vissza értem a fél órás teszt körről még saccolni sem tudtam hány lóerős lehetett mert teljes gáz adásra vagy rajzolt az autópályán vagy emelte az elejét nem is mertem óra szerint 330 fölé menni mert nagy szél volt.
Kurva jó volt olyan adrenalin löketet adott, hogy amikor leszálltam remegett mindenem egy percig!
Az Akrapovic weboldalán minden kérdésre választ lehet kapni...
Hi
Nekem a komplett yoshi 4:1ben 9 loerot hozott keréken. Utana a komplett bodis 14 loerot
Zzr1400
Sziasztok!
Szerintetek hány lóerőt hozhat egy titán Akrapovic rendszer ha rá van írva a gépre?
piokerz@gmail.com
Szia
Inkabb add meg az emailed mert semmi sem jott..
Írtam pár sort, mail ben.
Wesrah
Mielott vennel ilyen draga cuccot irj privatban javaslok mas megoldast nagyjabol ingyen megvan ami segithet
huhhhhhhh
Valószinű meg marad! Szombatra még várok egy ajánlatot egy versenyző zársunktól ha meg tudunk egyezni viheti! Ha nem akkor kicsit finomítunk rajta! Bár a D1000 kategóriában én lettem a Bajnok, sőtt még a pontversenyt is meg nyertem volna de véletlenűl elírták a publik 600 as kategóriát 242 km/h sebességet írtak neki amit el is ismertek, hogy hibáztak de módosítani már nem lehet mivel így mentek le a döntők abban a kategóriában! Hát szívás....! Na de azért elégedett vagyok hisz meg csiptem amiről állmodni sem mertem! :) Jövőre jobban figyelünk majd!
Köszi a tippeket. Közben az X Motors-tól is kaptam választ :
Showa 71000
Wilbers Hyper Race 161000
Uff !
Erre még alszom egyet-kettőt...