A Pannóniaringen mikor én voltam, három csoport volt, kezdő, haladó és versenyző,pontos időbeosztás szerint, ha bukás miatt megszakadt a húsz perced, akkor amig a mentés folyt, az az időd elveszett. Köridő alapján osztottak be melyik csoportba mehetsz én először voltam a kezdőkkel mentem, kaptunk három kör felvezetést, de ez alatt nem lehetett megtanulni a pályát, előtte kellett volna a netről memorizálni a kanyarokat. Így aztán csak tapogatóztam az íveket, érintéspontokat, próbáltam ragadni a gyorsabbak után, de a 100 kiló súlyelőny féktávon meg kanyarsebességnél azonnal kijön. Azután mire belegedtek a gumik, az első fékem puhult fel, na meg hogy ne csak kifogásokat gyártsak első pályanap okán én is elég béna lehettem, de ezzel együtt életre szóló meghatározó élmény maradt.
Szeretnék valami jobbat, elfogadható áron, bár a gyári eddig bírta, ( 55000km) Igaz, lehet, már régebben megadta magát, a gumira gyanakodtam, de a legutóbbi sólyomröptetéskor, furcsán remegett, 2k felett, ezt az előttem hasító Busák turbulenciájának tudtam be, de amikor otthon körbenéztem, döbbentem láttam, hogy az egész lötyög-zörög!
En a Busaval beronygyoltam a soderagyba a Pancsiringen a celegyenes vegen. De nem dolt el, a palyabirokkal kirangattuk, oszt mentem tovabb. Akkor meg nem fem fekcso volt rajta, meg a fekkar se eredeti volt, igy sokszor bajba voltam a fektavokkal Igy oszt a 2.45 os koridot sem kell magyarazkodni.
ne halljál meg mindent, mert az megárt hollo testvér. . maradj te is a jól bevált dolgoknál. az bejön. manapság már túl sokan akarnak ebben az országban mindenféle hülyeséggel pénzt keresni. . közben meg nem érnek rá dolgozni. tudod.
ez valahogy így lehet tesó. szépen leírtad . én is maradok a határokon belül. nem akarom feszegetni. nagyon szívszorító lenne a sóderágyban a szép hayabusa.
Ez teljesen úgy van, ahogy írtad. De nekünk, egyszerű halandóknak azért ez jó, mert ő a saját bőrén és motorján kitapasztalja az ideális íveket, amiket mi ellesünk az ő videójából.
Bár én inkább így pályán szeretném feszegetni a határokat, nem pedig egy szerpentinen, mert itt ha el is kottázom, legalább nem a kamion alá csúszom.
Hát, senki sem lehet tökéletes.
Mindenkinek kell egy kis izgalom az életében. Egyesek sziklát másznak, nekem mindjárt van 2 olasz kocsim is a Busa mellett!
A magas oktános benyáról meg azt hallottam, hogy abban meg sok az adalék, ami az állás alatt kirakódik.
Szerintem én is maradok a jól bevált tökig tankolt tankkal való elrakásnál.
Bár én a Busát nem szoktam télen beröffenteni. Azt mondták a szervizbe, hogy az injektorosat nem kell, csak a karbisat.
Viszont, ha beindítod, akkor várd meg míg 3× bekapcsol a ventilátor, mert addigra el tud párologni a kondenzvíz az olajból és a kipufogóból.
Ugy van ahogy mondod Teso!Nálam fütött helyen áll/+10-15 fok/,semmit nem csinálok vele,ha van +10fok és napsütés már ülök is rá és gurulok pár km-t,néha 60-80-at is! nálam az összes motorom igy telel már hosszu évek ota.
Gondolom nem a gyari fost keresed?
Kormánylengéscsillapítót (stabilizátort) keresek 2004-es sólyomra.
Pannonia ringen hogy néznek ki a nyílt napok?
Csoportok vannak, vagy mindenki akkor megy fel és jön le mikor neki tetszik?
Bár én inkább így pályán szeretném feszegetni a határokat, nem pedig egy szerpentinen, mert itt ha el is kottázom, legalább nem a kamion alá csúszom.
Hát, senki sem lehet tökéletes.
Mindenkinek kell egy kis izgalom az életében. Egyesek sziklát másznak, nekem mindjárt van 2 olasz kocsim is a Busa mellett!
Szerintem én is maradok a jól bevált tökig tankolt tankkal való elrakásnál.
Bár én a Busát nem szoktam télen beröffenteni. Azt mondták a szervizbe, hogy az injektorosat nem kell, csak a karbisat.
Viszont, ha beindítod, akkor várd meg míg 3× bekapcsol a ventilátor, mert addigra el tud párologni a kondenzvíz az olajból és a kipufogóból.