Szia!
Valószínű,de mint építőiparos ilyenkor nagyon kevés az időm,és soha nem tudom előre mikor leszek szabad! Idén még nem is nagyon motoroztam, kb. 2000 km! Megtisztelő,hogy gondoltál rám,ha az időm engedi szivessen társulnék hozzátok
!
Sziasztok ! A videó engem is érdekelne ... kérek szépen 1-et. (viszek egy kis aprót is :) ... ) Ha minden ok 7-én találkozunk. Köszönettel: Tibi Ui: valaki írjon fel, legyen szíves engem is ...
nos
én horvátországot jártam meg azzal a gumival és aalig vártam hogy hazaérjek, 30 km volt mire a szerpentineken felmelegedett addig kb 10szer születtem újra
hazaértem a gumi landolt egy hondás barátomnál reni mesternél neki jó lesz biztosan a vfr1200re
BT16 friss tapasztalat - esőben erősebb oldalszélben úgy ahogy volt az egész motor megindult alattam oldalirányba... Ezekkel vettem, de még egyszer ilyet nem veszek, inkább bírjon ki 2-3e km-vel kevesebbet. Szeretném kitolni a szezon határait, a hideg nem érdekel, de így nem fogom tudni.
Sziasztok, én is szeretnék egy másolatot a nyári gurulásról. (lemezre írva.) 7-én mi is csatlakozunk a velencei tónál. Várpalota-környékről még valaki?
Ide had szólja hozzá én is
Az 1000-es sv-met gyakorlatilag újjonan vettem.46000-km t mentem vele nem egész 3-év alatt!
Ebből 40 ezret slickel!
Valóban én is azt vallom,hogy többé nem kell bolti gumi,mert minek!
Tény hogy esőben nem megyek,szinte semmit,de annyira esőben sem csúszkált mint ahogy huhogják!
Kipufogóig lehetett dönteni,soha nem éreztem hátrányát!
Az sv-t nagyon hajtottam,és így is 5-6 ezret kibírt a slick.
Igaz van egy nagy hátránya,hogy beleragadnak a kövek,és köpködi hátrafele,ami nem jó a mögöttem haladónak!
gabenn Fonyódon a busán is slicket használ,és áradozik milyen jó!
Lellén a két hayabusás barátom is slicket rakott fel,dícsérték!
Az való igaz hogy melegíteni kell kicsit,és autópályát tényleg nem ajánlják neki,mert nagyon egy ponton kapja a terhelést!
Én a leendő busámra is csak slicket veszek,mert nekem bevállt.
Azzal meg tisztában vagyok,ha nagyon húzogatva van neki,akkor a hátsó sűrűbben fog fogyni.
Na de itt jön a bűvös mondat:Valamit valamiért!
k2 hayabusám van. Kiégett tompított világítás izzója.
Ahhogy nézem elég hülye helyen van és nem tudom mit bontsak. Szeretnék tippet vagy ötletet kérni milyen oldalról közelítsem a dolgot?
Ebben igazad van, csak én pont azon méltatlankodom, hogy egy sport/túra gumi sem teljesít jobban 40 fokban "aktív kanyarvadászat" közben, mint egy vágott Slick 18-20 fokban, és fordítva! Ezért egy túra gumival is óvatosabban döntesz rá a kanyarra, mint ahogy a Slickkel is 20 fok alatt! De természetesen mindegyiket kitalálták valahová a mérnökök, ahol példamutatóan teljesítenek és vannak mindegyiknél olyan körülmények is ahol egy nagy f*s a teljesítményük!
Itt a legfájóbb pont az egészben amiért kisérletezik az ember, hogy annyiból gumizol fel egy motort jó esetben 6e kilóméterre a Magyar kis fizetésedből, mint egy autót, ahol négyet kapsz ugyan abban az árban és hosszú éveken át használod, annélkül hogy "minden alkalommal" azon kattogna az agyad, hogy bass*us, mindjárt elfogy a szezonban már másodszor...!
Nekem is Pirelli Diablo Superbike van most fent, csak 200/60-as hátsó méretben!
Viszont túrázáshoz vissza raktam azt az áttételt hozzá amivel anno vettem a motort, 18/38!
Így most még egy Simson is le gyorsulna, de legalább nem forog annyit és szerintem 4.-ben tudja a 300km/h-t, csak nem érdekel!
1. Icehawk
2. Egry Gabi
3. Kawabbusa
4. Hayajózsi
5. Hollo
6. Bartokatosz
7. Pupos
8. Busafater
9. AngelT
10. PipásGéza
11. Zizó
12. HoGo
13. FrenkiBusa
14. arpivanda
15. adamhollo (Székesfehérvár)
16. Egrus (Tatabánya)
17. Busalaci
18. djHayabusa67
19. hayabusaprezi
20. x300
21. feti