Nemrég értünk haza Grossglockner-ről, és agyam eldobom.
A csapat tele volt boxer BMW-kel, ezekből 1 lerohadt, a többi meg zabálja az olajat. Aszondják a tulajok pár ezer km-ként utánuk kell tölteni. Vacakol nekik a guminyomás ellenőrző rendszer meg ilyen bosszantó kis apróságok. Ennyit a nagy prémium márkáról! A Busa meg csak meg és megy, falja a km-ket. Egy csepp olajat nem eszik és kettesben is gyorsabb mint azok a boxer vacakok ! Imádom!
most lettem kész. a drágasággal már gurultam is egyet.
teljesen szétszedtem a kuplungot. két csavar és két rugótörés. lamellák teljesen jók. csapágy, minden. mindent kitakarítottam a spéntől meg a törött alkatrészektől. olajat leengedtem és megszűrtem. nem volt benne semmi. összeszereltem, de csak 4 csavar és rugó van benne. hibátlanul működik és egy óvatosat gurultam is. hát ennyi.
kicsit szerelgettem, tudom mi a baj és eltudok menni a szervízbe vele, nem kell megint tréler.
aki segített hozzászólásával, köszönöm.
köszönöm a segítségeteket.
annyi, hogy holnap reggel leveszem a deknit. ha nem látok semmit, kiveszem a rugókat, majd tovább az összes lamellát. látni szeretném, mi történt. . majd felírom ide. aztán ennek függvényében tovább.
ha szervíz, akkor hívlak józsi és megbeszéljük.
beszéltem ma attival. elmondta, miről maradtam le. szar volt ez a tegnapi napom. neked gratulálok a helyezésedhez. .
Jani! Egy jó tanács! Hívd a Prop-tec et! Hidd el ők Busa fanok! Nem drágák és olyan lesz a Busád mint újkorába!
Sokan beleesnek abba a hibába, hogy elkezdik maguk helyre rakni a dolgokat, aztán többe kerül a leves mint a hús!
Ha gondolod én segítek elvinni, lebeszélni stb!
A döntés a kezedben!
Ha kell van sztem 1 gyári tömítésem és ment ragasztóm is.
És nem is lakunk messze egymástól.Viszont holnap este leszek csak itthon mert motorozni megyünk.
Szval ha kell szólj...
Sajnos ha gyári akkor kelleni fog.
Vagy árul a Loctite egy drága pasztát, ami egy folyékony tömítés, bírja az olajat, hőt, szóval nagyon kis pöpec találmány, azzal be kellene kenned a gyári tömítést, ha nem szakad el a levételnél, és akkor rendelj e-bayről újjat kb 200ft-ért, vagy ha van kézügyességed, ki tudsz vágni a minta alapján magadnak újat, az is egy megoldás.
Szólj, hogy mi volt a dekli alatt, de szerintem az egyik 5ös csavar amit 10N-al húztak meg(és gyárilag nincs ragasztva) neked is kilazult, kicsavarodott, és az csinálta a gondot.
1999-től ezt mindenki megszívja előbb vagy utóbb.... :(
hali. most már valamelyest lenyugodtam, bevágtam 2 steffit.
levettem az idomokat, és tologattam, füleltem. egyértelműen onnan a dekli alól jön a csattogás. nem vettem még le, mert gondolom van alatta tömítés. ha leszedem új tömítés kell, vagy valamilyen tömítő anyag? köszi, sokat segítettél.
Nekem ekkor esett szét a kuplungom.
Szinte ugyanolyan volt amit leírtál.
Le kellene venned az deklit, hogy megnézd a kuplung esett-e szét.
Régi busánál tipus hiba a kuplung csavar kitekeredése sajnos.
Ha ezzel van gond lehet tudok segíteni alkatrérszben.
:-) már jó a Schubert is.
Valszínűleg soha nem fogok úgy száguldozni mint egyesek ( ha érted a célzást :-)) de lassan kezdjük megszokni egymást a mocival. Már 250-ig van hitelesítve a sisakom de szeptemberig még dolgozom rajta
OK. kösz. az lesz a terv, valamikor. első körben bartokatosz már beszélt az egyik szerelővel még reggel, de igazából semmit nem mondott. mi is csak találgatunk. elég pontosan próbáltam leírni a hibát
és itt a fórumot olvasgatják hozzáértők is...............
azért köszi.
http://www.sportmotor.hu/motor...