Szerencsére nem! Valahogy nem az én világom a sztráda, csak ha nagyon muszáj, jobban kultiválom a hegyi szerpentineket vagy a dimbes-dombos főutakat...!
Mióta nálam van, ha jól számolom 4x voltam vele autópályán muszájból!
Viccet félre téve akár 140-nél is simán, nagyon szépen megy egyenesen, lábbal tudom tartani. Persze nem viharos oldalszélben és nem is kamiont előzve . Sokszor úgy lassítok 60-ra lakott terület elején, hogy felegyenesedem.
MiaManó!
Nem ti jöttetek hazafelé az M7-esen, hétfőn délután 3 óra felé?
Ha igen, nem irigyeltelek benneteket a felhőszakadás miatt, csak úgy repkedtek a kocsik az árokba a pályán megállt víz miatt...
Szia!
Neked 10,8-as belső imbuszos acél csavar kell, a mostanitól 25mm-el hosszabb.A tetején lévő crom kupakoknak annyi lesz,azt ne akard pótolni mert az kva drága(Kb5e).
Ha gyári főfékhengered van akkor a 25mm-es emeléssel nem ér bele sehova.
Ezért is írtam azt, hogy attól még lehet jó motor, még ha több motorból is van összerakva..., de én személy szerint jobban szeretem, ha azok a főalkatrészek vannak egy motoron, amivel anno a futószallagról legurult, mégha egy picit karistos is a normál használattól...
Gondolom ezzel azért nem vagyok egyedül?!
Én is azon töprengek,ha az egyenesfutása jó,és minden remek rajta próbaútkor,akkor nem látom akadályát a vételnek!
Ja,mindenesetre megnézem,kipróbálom!
Ott úgy is minden kiderül
Üdv Uraim!Ne haragudjatok hogy beleszólok de szerintem teljesen mindegy hogy 2003-as vagy fiatalabb,technikailag ugyanaz 99-től 2007-ig.A kinézet, az állapot, futásteljesítmény, stb. számít.
Valóban érdekes,gabenn is vett egy K2-es busát,annak is fekete az összekötője.Hogy van ez?
Nem a karcoktól félek,és nem attól hogy hajtották.
Hanem attól hogy szarrátörött ne legyen!Ami javítva lett.
Ettől függetlenül ezt megnézem,úgy is a valós közeli látás ad pontos választ!
De köszönöm hogy foglalkoztál ezzel!
Volt Budapesten egy piros fekete,csúszásnyommal az oldalán.Már nincs a hirdetések között!Lehet elkelt,az lett volna az elsőszámú kiszemelt
Ezt azért át kellene gondolni még egyszer...
Mióta nálam van, ha jól számolom 4x voltam vele autópályán muszájból!
Itt,vagy is ott Lellén is van több ember,aki kifejezetten ért a típushoz,jó magam is dolgoztam motorszerelő műhelyben,szakmámból eredően
Az a kérdés hogy érdemes e elutaznom a konkrét motort megnézni!
Megmondom mi a legnagyobb bajom
Az egyik felem azt mondja:Te barom!Inkább vegyél tavasszal,akkor már az új modellt!
A másik:Meddig akarsz még várni,már 99-óta erre vársz
Amúgy nekem a régebbi modell jobban tettszik!
Ja,el fogok menni,kipróbálom,elengedem 100 nál a kormányt És a többit majd itt megtudjátok
Köszi a sok tanácsot
újra együtt. . köszönet PROP TECH és Repelik Józsi.
djHayabusa67 - 15.
Azért rákérdezek én még a kupakokra a suzukinál vagy veszek fekete csavarokat, ahogy KawaBBusa ajánlotta.
Nem ti jöttetek hazafelé az M7-esen, hétfőn délután 3 óra felé?
Ha igen, nem irigyeltelek benneteket a felhőszakadás miatt, csak úgy repkedtek a kocsik az árokba a pályán megállt víz miatt...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Neked 10,8-as belső imbuszos acél csavar kell, a mostanitól 25mm-el hosszabb.A tetején lévő crom kupakoknak annyi lesz,azt ne akard pótolni mert az kva drága(Kb5e).
Ha gyári főfékhengered van akkor a 25mm-es emeléssel nem ér bele sehova.
Gondolom ezzel azért nem vagyok egyedül?!
Én is azon töprengek,ha az egyenesfutása jó,és minden remek rajta próbaútkor,akkor nem látom akadályát a vételnek!
Ja,mindenesetre megnézem,kipróbálom!
Ott úgy is minden kiderül
Köszi
Na,ennyivel is többet tudok!
Valóban érdekes,gabenn is vett egy K2-es busát,annak is fekete az összekötője.Hogy van ez?
Nem a karcoktól félek,és nem attól hogy hajtották.
Hanem attól hogy szarrátörött ne legyen!Ami javítva lett.
Ettől függetlenül ezt megnézem,úgy is a valós közeli látás ad pontos választ!
De köszönöm hogy foglalkoztál ezzel!
Volt Budapesten egy piros fekete,csúszásnyommal az oldalán.Már nincs a hirdetések között!Lehet elkelt,az lett volna az elsőszámú kiszemelt