Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,az sv-vel is úgy szoktam
"technikailag ugyanaz 99-től 2007-ig"

Ezt azért át kellene gondolni még egyszer...
Szerencsére nem! Valahogy nem az én világom a sztráda, csak ha nagyon muszáj, jobban kultiválom a hegyi szerpentineket vagy a dimbes-dombos főutakat...!
Mióta nálam van, ha jól számolom 4x voltam vele autópályán muszájból!
Viccet félre téve akár 140-nél is simán, nagyon szépen megy egyenesen, lábbal tudom tartani. Persze nem viharos oldalszélben és nem is kamiont előzve . Sokszor úgy lassítok 60-ra lakott terület elején, hogy felegyenesedem.
Nem repültél ma reggel velem szemben az M2-őn? Olyan 7 körül. Én BP felé mentem kék K8-ason.
Köszi

Itt,vagy is ott Lellén is van több ember,aki kifejezetten ért a típushoz,jó magam is dolgoztam motorszerelő műhelyben,szakmámból eredően

Az a kérdés hogy érdemes e elutaznom a konkrét motort megnézni!

Megmondom mi a legnagyobb bajom
Az egyik felem azt mondja:Te barom!Inkább vegyél tavasszal,akkor már az új modellt!

A másik:Meddig akarsz még várni,már 99-óta erre vársz
Amúgy nekem a régebbi modell jobban tettszik!

Ja,el fogok menni,kipróbálom,elengedem 100 nál a kormányt És a többit majd itt megtudjátok

Köszi a sok tanácsot
szevasztok.
újra együtt. . köszönet PROP TECH és Repelik Józsi.
djHayabusa67 - 15.
Nem értem, micsodát? :D
Szeretni fogod,mint még senki mást! ;)
Hatosban ennyi idő alatt nem megy le 40 alá, de ma letesztelem
...és a lábaddal gázt adsz! ;)
És akkor viharvert "Sólyom "lesz!
A kupak tuti annyi már lefutottuk a kört mi is, fekete csavart vegyél de le kell fújni mert különben rozsdásodni fog.
Köszi az infót!
Azért rákérdezek én még a kupakokra a suzukinál vagy veszek fekete csavarokat, ahogy KawaBBusa ajánlotta.
MiaManó!
Nem ti jöttetek hazafelé az M7-esen, hétfőn délután 3 óra felé?
Ha igen, nem irigyeltelek benneteket a felhőszakadás miatt, csak úgy repkedtek a kocsik az árokba a pályán megállt víz miatt...
Bocsi lemarad az elérhetősége :
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Szia!
Neked 10,8-as belső imbuszos acél csavar kell, a mostanitól 25mm-el hosszabb.A tetején lévő crom kupakoknak annyi lesz,azt ne akard pótolni mert az kva drága(Kb5e).
Ha gyári főfékhengered van akkor a 25mm-es emeléssel nem ér bele sehova.
Keresd Hayabusament ő Kaposvár környéki ha te is arra laksz látott már busát szétszedve és neki is az van...
Ráhúzod 100-ig, szépen felegyenesedsz, elengeded mindkét kezeddel a kormányt és ha 10 másodperc múlva még mindig a motoron ülsz, az egy jó kezdet .
Igen,egyetértek
Ezért is írtam azt, hogy attól még lehet jó motor, még ha több motorból is van összerakva..., de én személy szerint jobban szeretem, ha azok a főalkatrészek vannak egy motoron, amivel anno a futószallagról legurult, mégha egy picit karistos is a normál használattól...
Gondolom ezzel azért nem vagyok egyedül?!
Köszi!

Én is azon töprengek,ha az egyenesfutása jó,és minden remek rajta próbaútkor,akkor nem látom akadályát a vételnek!
Ja,mindenesetre megnézem,kipróbálom!
Ott úgy is minden kiderül

Köszi
Hiányzik is! :(
Üdv Uraim!Ne haragudjatok hogy beleszólok de szerintem teljesen mindegy hogy 2003-as vagy fiatalabb,technikailag ugyanaz 99-től 2007-ig.A kinézet, az állapot, futásteljesítmény, stb. számít.
Köszönöm!
Na,ennyivel is többet tudok!

Valóban érdekes,gabenn is vett egy K2-es busát,annak is fekete az összekötője.Hogy van ez?
Nem a karcoktól félek,és nem attól hogy hajtották.
Hanem attól hogy szarrátörött ne legyen!Ami javítva lett.
Ettől függetlenül ezt megnézem,úgy is a valós közeli látás ad pontos választ!

De köszönöm hogy foglalkoztál ezzel!


Volt Budapesten egy piros fekete,csúszásnyommal az oldalán.Már nincs a hirdetések között!Lehet elkelt,az lett volna az elsőszámú kiszemelt