Bocsi hogy bele ugatok itt a nagyok dolgába... a slicknek az egyetlen hátránya amit sokan elfelejtenek és utána köpködnek rá, hogy az főként ott melegszik ahol használják, és nem vezeti úgy el a hőt mint a normál utcai gumi.
Hosszú egyenes autópályás használat után nem mindig a legjobb a slicket peremig dönteni mert érhet meglepetés
Nem beszéllek le róla, neked bevált, mért ne használnád.
Viszont! Mikor két hete az a majom autós elsodort a Bükkben, a rendőr szépen végigolvasta a gumi adatait, s mindezt fel is jegyezte a jegyzőkönyvbe.
Namármost az autós nem ismerte el a felelősségét, és, ha ne adj Isten, még valami vágott slickkel is vagyok fenn,könnyen elmehetne a dolog az ő javára, pedig ő akart eltaposni...
Én pirelli diablo superbike-ot használok, és soha többet mást! Ragad mint a gec*sbugyi! 23e/szett szerelve! (na igaz esőben folyik a fos a csimmába....)
Szia!
A hűvös idő és persze az eső sem kedvez a slicknek, de melyik guminak nem befolyásolja a tapadását negatívan?!
Én nem azt mondom, hogy tökéletes választás a slick utcára, mivel neki is meg vannak a hiányosságai...! Csak arra próbáltam célózni, hogy nem válik "fegyverré" közúton, mint ahogyan sokan gondolják és amiért büntetni kelljen! Az én környezetemben van jó pár motoros, van aki utcai gumit használ és van aki kipróbálta (többek között az ára miatt) a vágott Slicket és mindenki aki kipróbálta egyöntetűen azt mondta utána, hogy soha többet utcai gumi!
Én eddig csak olyan emberektől hallottam negatív véleményt a Slick gumikról, akik még sosem próbálták és még közelről sem láttak...!
Persze, ha anyagilag meg engedhetném, akkor én is csak Pirelli Supercorsa gumit használnék száraz meleg időben és Michelin Pilot Road 3-at túrázni, esőben és a hüvösebb időben!
De sajnos az a "bűvös 20e-res" tétel teljesen elbűvöl! ...miközben mostanában a kb. 80e-res tétel térdre kényszerítene!
Mivel én sem vagyok saját magam és más ellensége sem, így inkább "térdre ereszkedem" az időjárásra való tekintettel és sport/túra gumit fogok választani az elkövetkező hűvösebb időre!
De mindenki használjon olyan gumit ami az igényeit kielégíti és nem veszélyeztet vele másokat!
Elore bocsatom soha nem volt slick gumim..azt tudom hogy 211 gp vel jarok utcan ami mar majdnem slick, legalabbis a minta es osszetetel alapjan..nyaron a melegben nagyon tapad viszont ha huvos van sot ha esik az eso akkor eleg fos tud lenni. Nem veletlen hiszen a mintaja nem rejt sok esoelvezeto csatornat pl.
Gondolom a vagott slick vagy a vagas nelkuli sem lehet jobb pl esoben vagy hidegben. Illetve ahogy hallottam hidegben egy hosszabb pirosnal is kihul...
Ezek alapjan en utcan nem merek slicket hasznalni es nem azert mert a sunok megbuntetnek hanem mert fosok hogy zako lehet belole.
Mondtam ezt ugy hogy soha nem volt ilyen gumim csak amiket hallottam rola evek alatt
Amúgy ha minta van vágva bele és a mélysége is megfelelő, akkor mi kifogásolni valót lehet találni benne rendőri vagy biztonság teknikai szemszögből?
Tudom nincs benne E betű és rá van írva, hogy "Only race" vagy "Not for use highway", ...., de én használtam már utcai sport/túra gumit és vágott slick gumit is a Busán, de az utcai sport/túra gumi sokkal többször hozta rám a frászt, mint a vágott slick gumi! Pedig nem vagyok egy száguldós típus, aki melegen tartja a gumit...!
Tehát azért lehet büntetni, mert nem olyan a felirat, de azért nem ha "4 méterrel később tudtam csak megállni a lelépő gyalogos után...", vagy "csúszott a körforgalom, pedig szabályosan mentem..."?!
Akkor most mi is a fontosabb, a felirat vagy a biztonság?!
Szívesen látnék már egy olyan független tesztet konkrét adatokkal, ahol sport/túra és utcai sport gumit hasonlítanak össze slick gumival közúton és pályán...!
Gyanítom, hogy sok utcai gumi alul múlná bármelyik slick teljesítményét!
Olyan gumi meg utcaiban sincs, ami mindenre és minden körülmény között tökéletes lenne!
De lehet ez csak az én véleményem, mert azzal "ámítom" magam, hogy sokkal jobb 20e-ért/szett gumizni szereléssel együtt, mint 80e-ért!
Hosszú egyenes autópályás használat után nem mindig a legjobb a slicket peremig dönteni mert érhet meglepetés