Sziasztok!
Még mindig keresek első generációs busára (lehetőleg gyári) jobb első fehér indexet!
A másik, hogy szereztem két "jó árasított" gyári dobot, belső átalakítás céljából, mert szeretnék komolyabb hangot csinálni a motorra, de nem azt az ordítóst, hanem inkább mélyen dörmögőst! Tudnátok ajánlani egy szakit Budapesten, vagy környékén, aki reális áron és esztétikusan megcsinálná az átalakítást kivehető "db killer"-rel? Így remélem nem tud fogást találni rajta a hatóság, hogy hol a műbizonylat meg az E betű,..., ha kívűlről látszólag teljesen érintetlen és gyári a dob!
Sajnos a bal dobon csúszásnyom van, így most vagy mind a kettőt políroztatom, vagy szerzek egy másik sértetlen bal gyári dobot!
Esetleg, ha van valakinek egy jó állapotú balos gyári dobja, első generációs Busára és megválna tőle, akkor kérem jelezze, mert a polírozás költségét inkább arra költeném!
bartokatosz.
huhh. a lánc, meg a két fogas az húzós lesz. még jó, hogy hazavitt azért. milyen olajat teszel?
megpróbálod a motult te is? szerintem . legközelebb találkozunk megnézzük az én láncomat is. lehet, hogy már rá kell feszíteni arra is. akkor szombat
üdv.
A legtöbb Araiba lehet bélést cserélni! Akár 2 számmal is tudod növelni vagy csökkenteni a méretet. Én most vettem az enyémbe 1 számmal nagyobb arcpárnát és fejpárnát! Igaz nem volt olcsó de megérte!
hello atti. otthon vagy már te is? neked 800 km körül? ritka jó nap volt ez is. hayabusa, életérzés.
jó arc volt az a bányász gyerek pécsen. "addig nem halok meg, míg nem veszek én is egy hayabusát" üdv.
Ma megtörtént a 24.000 km-es szervizem az összes olaj cserélve (Motult raktam bele és ezután is ezt fogok csak ajánlani tudom én is ;) szűrők ,gyertyák + szinkronizálás -akár egy Doxa óra
Nézz körül ,biztos találsz !