Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a vidi. már túl sokáig kotlasz rajta.
Reggel 7-kor hívlak!
Azért irtam hogy óra szerint azt én is tudom hogy az órák pluszba csalnak.A multkor olvastam tesztet az uj ezresekről/ R1,ZX-10,S1000RR stb../Nardoi körpályán küldték meg őket többször is váltott pilótákkal,a BMW tudott 298-at a többi 290 körül feladta a harcot,a Panigale is csak 292-ig jutott.Az digit órák meg kiirják a 3 kilót azt még utána emelkedik a ford szám és akkor lesz 290! Mikor a digit ora kiirja a 300-at az valójában olyan 275-80 lehet!
bartokatosz

Nem szeretnék okoskodni, de tudomásom szerint sietnek a km-órák 6-8 %-ot. Az enyém biztosan! Már csak az áttételezés miatt is! De lehet én tudom rosszul. Talán Zizó többet tud erről majd hétfőn megkérdezem tőle! Most már kíváncsi vagyok én is!
Nekem erről az egészről az a véleményem hogy sok mindet ki lehet magyarázni és be lehet magyarázni, minden nézőpont kérdése! A szegény ember családja jut eszembe róla amikor oda megy a fia és azt mondja Apu éhes vagyok! Igyál meg egy pohár vizet! Éhes vagy még? Igen! Akkor igyál meg még egy pohár vizet! Éhes vagy még? Igen! Na akkor igyál meg még egy pohárral! Na éhes vagy még? Nem! Na látod fiam nem éhes voltál te hanem szomjas!

A papucsos hayabusásról meg csak annyit hogy ha egyszer tálkoznék azzal az R1-es mókussal aki végig motorozta a világot vele (sivatagon át meg minden), nem nagyon tudnám neki elhinni, de aztán ki tudja még is megcsinálta... 66-óta lehet Józsi is ment annyit amenyit mondott, miért ne? Kekem kb. 200.000 körül van a csuklómba igaz én nem rég óta motorozok egy éve! Na jó... 5 év alatt sikerült ennyit menni! De igyekszem a jövőbe többet motoron lenni! Szóval az öltözék nélküli motorozást én sem díjazom mert az az ismerősöm jut róla az eszembe akinek egy aknafedél letépte a lábáról 2 úját! De ez mindenkinek a saját felelőssége...
Mi az?
Hiányzom?
djHayabusa67

Nyílt nap lesz 17.-én! 5-en vagyunk eddig! De csak ha nem esik!
Nem a motor tesz a barátokat...
Tudod jól nálam nagyobb Kawa rajongó nincs a földön és mégis akikkel általában éjjel-nappal gurulok a 99% yahahahás...
Mindenki egy külön egyéniség, te is én is a harmadik is meg a negyedik is. Erre a legjobb példa mikor már pár márkatársam alól verték ki úgy a vasat kawás nyiltnapon versenypályán, hogy egy "bocsánatot" nem szólt a másik....
Gondold el ha a TMK -ba csak Busával lehetne belépni akkor a sok jó arc mit tenne aki más motort favorizál...
értem, de mivel még nem ülhettem rajta szinte 0 tapasztalatom van róla. Vagyis stilusban kb van egy kis sejtésem mert tengelytávba, stilusba, súlyba ottvan az én mocim is de a 2 nem ugyanaz mert ez csak 110ló a busa meg 200 ha jól tudom és ha nem gond akkor szivesen meghalgatnék 1-2 öreget akik már benne vannak a dologban :)
Zorróóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
jó döntés. jó tanács? csak okosan és tiszteld őt. ez egy más dimenzió.
am valaki tudna valami tanácsot adni a busárol mert a 750-es után szeretnék váltani egy k8-asra és nemszeretnék meglepődni 1-2 dolgon ha van valami tanácsotok elöre is köszi
milyen idő lesz holnap? már szólítgat a drágaság
az előbb tiszteletemet tettem nála a garázsban. ha jól alakul minden, akkor támadunk. OK? a Repelik Józsit is meglátogatjuk hátha lesz friss kenyere, meg osztán megajánlott egy ücsit is, ha jól emlékszem.
szeva. hát én sem kívánkozom egy ideig arrafelé. megint csak azt tudom erre mondani:
rohadt telibelökött ország, telibelökött utakkal. ez van.
kössz az infót akkor olyan 340km lehet csak a vége gondolom! az a baj 6 ban "1 percnél tovább még nem tudtam menni ,mert el fogyott az ut.
Én 5-be mentem vele óra szerint 310-et,de az ut se volt valami jó,meg nem kínoztam tovább,az enyém 99-es fojtatlan teljesen gyári csak Akra rendszer van rajta!
Tiszta nevetség !Most jöttem egy Mátra átgurulásból / Gyöngyös-Mátraháza-Sirok-Eger/Mátraházáig még talán elfogadhato az ut,de onnan lefelé gyalázat,a létező összes uthiba megtalálható igen nagy számban alig vártam hogy tul legyek rajta.Parád környékén van 1-2 elfogadhato szakasz de a többi...!Én az összes vezetéstechnikai tréninget itt tartanám,itt megtanulna motorozni a nebuló ,itt mindenféle uttipus és közlekedési szituáció megtalálható!Tavaly szeptemberben voltam arra utoljára,de egy darabig Én se megyek!
Azt tudom 4 ben 285km
üdv nem tudja valaki mennyi egy gyári busa v. sebessége mert nekem 300km elakad az ora 5 ben.
mi lesz ott Józsi? pályanap? nyíltnap?
Felhívtam a srácot! Gyári Busa csak az öccse tette fel a hírdetést és rá tett egy lapáttal! A vezérmű lánca elszakadt most csinálták neki meg 380000 ft-ért! És 900 000 Ft-ért adná el! De viccnek valóban jó volt!
Ez egy nagy kamu! Nézem a kipufogót se rendszer se elektronika se semmi! Ha 1500 ra gyúrja valaki, egy rendszert minimum dob rá! Ez egy gyári Busa szerintem csak valaki viccelődik! Sikerült is megnevettetnie!
üdv mindenkinek. ne fúrjátok már egymást. ennek nincs értelme. mindenki majd eldönti magának. következményeket is vállalja nyilván.
az egészséges "vérszívásnak" is van egy bizonyos határa. barátok között is eltérő a határ és csak ismerősök között is. ezt a fórumot sok
"kívülálló" is olvassa, mert a busások azért mégiscsak busások. szerintem néha röhögnek is rajtunk. nem kell bántani senkit.
Az adatlap nélküliekre meg egyszerűen nem kell reagálni, nem kell engedni, hogy bomlasszanak egy közösséget, hisz ez a cél. uff.
kicsit elengedtem magam.
Kedves József ( alias papucsos hayabusás)!

Két napja gondolkodom azon hogy megírjam-e amit gondolok de végül győzött az emberi gyarlóság, nem tudom befogni a pofám.

Visszaolvasva több hozzászólásodat azt látom, hogy Te itt most meg vagy sértve illetve úgy érzed hogy megbántottak, egyes márka és típustársak nem megértőek Irántad, kikezdtek.

Ne érezd így mert senki nem akart megalázni vagy cikizni, egyszerűen „csak” egy fórumon vagyunk ahol mindenki elmondhatja a szuverén véleményét.
Talán hayabusaman fogalmazta meg legtalálóbban a lényeget: Te egy egyéniség vagy. Jobban odafigyelnek Rád az emberek mint egy átlagos motorosra, ezzel viszont az is együtt jár hogy nem mindenki ért Veled tökéletesen egyet. És néha ennek hangot is ad. Tisztelettel és kultúráltan.

Egy kis vezetéstechnikai elmélet mielőtt tovább mennénk. Na neeem motoros vezetés, ahhoz Te jobban értesz. Emberek vezetésére gondolok. Ki a vezető? Sokan sokféleképpen próbálták megfogalmazni, de nekem legjobban az tetszik: igazi vezető az akinek követői vannak. Nem az akit kineveznek, nem az aki megvásárolja magának hanem az akit a többiek követnek.

És itt jönnek a problémák. Mármint az én problémáim melyeknek hangot is adok. Te egy egyéniség vagy akire odafigyelnek, motorosklub elnöke vagy és embereket vezetsz. Ők pedig követnek Téged. Korod és tapasztalatod, a lefutott kilométereid azt a gondolatot ébreszthetik sok kezdő motorosban ( magamat is ide sorolva) hogy a védőruha nem fontos, „csak lazán” ahogyan fogalmaztál és mindenki mindent megold. Azt mondod hogy „nem ruha teszi a motorost”. Ez igaz de én kiegészíteném azzal hogy TALÁN ruha teszi az élő motorost.

Rövidre fogva a dolgot csak azt szeretném mondani: ha valaki Egyéniség és Vezető, ez nem csak egy kellemes állapot hanem FE-LE-LŐSS-SÉG.
Akár vállalod ezt a felelősséget, akár nem, de igenis az ott van. Ruházatoddal pedig igenis rossz példát nyújtasz.

Egy feltöltött képen egy kedves fiatalember üll melletted egy kis motoron. Nagyon jó kép. Azt a fiatalembert negyon irígylem mert Tőled fog tanulni, az egyik legtapasztaltabb és legjobb Busástól. Őt hogyan öltözeteted? Feltételezem hogy ki van bélelve megfelelő védőruházattal. Most. Még. De majd megnő és elkezd járni az agya és lehet hogy nem is leszel mellette amikor Rólad példát véve pólóban-papucsban fog elindulni. És… nem is akarom tovább gondolni. Akkor érezni fogod a felelősséget?

Csak ennyit akartam dióhéjban elmondani. Ha tényleg olyan jó vagy mint írod és gondolod, mondd ki kérlek hogy mások is lássák leírva ÁLTALAD: a megfelelő öltözék igenis fontos mert életet vagy végtagot menthet. A „nem ruha teszi a motorost” igenis egy baromi közhely.

Most meg lehet sértődni, de a Balaton körüli túrán akik részt vettünk ( Téged is beleértve) FE-LE-LŐS-SÉG-GEL motoroztunk, vigyáztunk egymásra és mindenki épségben ért haza. Igaz hogy csak „tatáztunk” ahogyan fogalmaztad, de én személy szerint baromira élveztem.

További sok-sok balesetmentes motorozást. Őszintén kívánom.