Ha kifogsz egy jó állapotú 2007-est olcsón, akkor mindenképpen a régit ajánlanám.
Vannak nagyon szétcseszett 2008-as gépek is, én is megnéztem egy párat, és most vettem egy 2007-est (2008-as forgalomba helyezés) 9.000 km van benne, még a gyári gumival van szerelve.
Ha csak 350.000 különbség, akkor inkább 2008....
De ki lehet fogni, és akár 7-800.000 Ft is lehet a különbség 2007-2008 között.
Én ezt választottam.
Sziasztok!
Mi is nagyon várjuk a videokat!
Én Unlead Video Studio 11-et használom azzal be lehet állítani a méretet, persze a minőség rovására.
Remélem lesz még ilyen busás nap nagyon jó volt kár hogy szinte nem ismertünk senkit! Légyeng hogy jó volt és jól éreztük magunkat.
Az SV-s kollega már a busákat nézi, lehet vásárolni akar! :)
dehogyis én max 130-al mentem
én nem tudok olyan gyorsan menni, nem szabad
egyébként ha én lettem volna sem tudtam volna menni max 260 mert az első kerekemet olyan jó centrirozták ki előző nap hogy 180 felett a tükörben nem láttam semmit úgy rázta az egész elejét a faszán kicserélt gumi
no mindegy
Nem fogok hívalkodni a képesítéseimmel, de sejtheted, mert láttad a Motorom elhasználtságát. A Motorokat motorozásra használom és nekem sikerült már készségszintre fejlesztenem Motorozási tudásom a közúti közlekedés területén is. Azonban nem a rekordok hajszászása a célom, hanem minnél több Motoros élménnyel bizonyítsam a Motorostársadalomnak, hogy megéri folyamatosan tanulni és tanítani a Motoros komplex életet.
Megjegyzem: akinek HAYABUSÁJA van, annak nagyon LAZÁNAK kell lennie minden féleképpen és el kell felejteni a konzervatívitást! Nem akartalak ingerelni, de nem is foglak, nyugodj meg és koncentrálj a BUSÁDRA! /Az országunkba behozott első tíz HAYABUSA tíz halott gazdát hagyott maga után, az egyik utoléréses baleset vizsgálata során alig ismertem fel a Motor típusát./
Ja' egyébként nincs pizsamám sem!
Napóleon mondotta: "A hülyék a multról, a bölcsek a jelenről, az ostobák a jövőről beszélnek"! Tehát csak maradjunk külön-külön Motorosok!
Motorostársi tisztelettel: a papucsos hayabusás!
Mellékeltem a Motorosok és Motorosérzelműek találkozójának felvonulásának kezdő pillanatát, ahol egy-két ezer Motorostársam jön utánnam! Nekem ez is ad életerőt, hogy csodás napokat okozok a társadalomban élőknek! Ők már engem ismernek!
a szombati meghívó nagyon jól hangzik de sajnos már elígérkeztem, kisebbik fiamnak lesz egy egész napos jégkorongtornája a pesterzsébeti csarnokban, megígértem neki hogy ott leszek.
Az előbb megérkezett viszont az MRA túraplexi, ( végül ez mellett döntöttem mert az XX-en is ez volt és meg voltam vele elégedve.
Majd teszek fel fotót - szerintem nem néz ki rosszul - és majd beszámolok a tapasztalatokról.
Bár itt egyesek azt próbálják belemagyarázni hogy Te engem ugratsz vagy épp a véremet szívod de én valóban köszönettel vettem segítő szándékú soraid. Valóban rutintalan vagyok és lehet hogy bátortalan is és lehet hogy tényleg ez okozza az érzést hogy a sisak tépi le a fejem 240 környékén. Akkor viszont minden rendben van. Amint a mostani 800 km helyett már 8000 vagy 80000 km lesz a tapasztalatom a motorral, biztosan magától fog jönni a 300 is.
A "nem ruha teszi az embert/motorost" mondásoddal is határozottan egyetértek bár engem még a régi iskola szerint neveltek mely szerint az ember öltözete igenis jelzés magunk és a társadalom felé.
Én például annyira rutintalan és bátortalan vagyok hogy motorozáshoz protektoros ruhát veszek, éjjel pizsamában alszom, templomba sötét öltönyben megyek, üzleti tárgyalásra nyakkendőt kötök, strandon fürdőruhát használok és kapáláshoz gumicsizmát húzok. Tudom hogy ez maradiság de hát... tudod... a rossz neveltetés.
Tényleg tisztelem a 2 millió Km-t amit két keréken tekertél le éppen ezért nem osztom meg Veled a véleményem amit a motorozós ruhádról alakítottam ki magamban - biztos másoktól már soxor hallottad.
Én maradok a bőrruha+csizma felállásnál, egy nap csak annyit motorozok amennyi jólesik, nem hajszolom a statisztikát és a rekordok könyvét és vagyok annyira rutintalan hogy zavar ha izzad a teleszkóp. Ha már vetted a fáradtságot hogy elláss tanácsokkal egy rutintalant, fogadj el Te is egy gépészmérnöktől egy tanácsot: ne légy büszke arra hogy nincs a teleszkópban olaj, ez nem bátorság hanem igényesség kérdése.
Jó volt a túra. Lesz még remélhetőleg!
Esztergom felé ha jár valaki írjon nyugodtan ha ráérek
csatlakozom!