Hmm, akkor kombináljuk össze az egészet szervízzel (olajcsere, már bele is tettem a hiányzó kilométereket), műszaki vizsgával (remélem ott megcsinálják, mert ez is aktuális), dobozokkal, hiányzó papírokkal (riasztó leírás)...
Majd beszéljük meg, hogy mikor és hogyan legyen. Köszi :)
Megvannak,Csabi vár remegő kézzel téged...
Mondtam neki rosszabb vagy mint BB, így csak velem mehetsz...
Csütörtök jó nekem a héten,utána már csak a jövő hét...
Le is kell,ha csak nem veszel sisakot hozzá...
Látom vigyázol rá,szép még mindig. A mai napig a szívem szakad meg ha rágondolok,fehérkét elcserélném rá bármikor...
Mindenkinek köszönöm a részvételt, aki jelenlétével megtisztelte a Hayabusa rajongókat!
Nagyon jó arcokkal, jó társasággal találkoztam, kellemes nap volt!
Itt volt az alkalom a bemutatkozásra azoknak is akiknek nagy a szájuk a fórumon, de nem tették. Így a megítélésük továbbra is marad a felírásaik alapján.
A bohócruhás, ha így hajtogat lufit is, mint ahogy motorozik akkor, inkább hagyja ........
Ellenben nem kellett 10 percenként nyújtózkodnom, meg csuklót köröznöm, és egyéb Norbi tréningeket végeznem... ;)
Szóval Ice mester jó munkát végzett...
Kérlek segítsetek nekem a döntésben. Kinéztem egy 2007-es madarat, még a régi kasztnis, és van hasonló évjáratban egy már új kasztnis, 350.000.-Ft különbséggel. Tudom, hogy első körben anyagi helyzetek döntenek, de ha nem azt nézem akkor mivel járnék jobban hosszabb távon (4-5 év)? Az új vagy a régi típussal? Megér ekkora árkülönbözetet az új? Első körben csak a motorozási vágyamat szeretném újra kielégíteni, és nem szeretnék túl sok casht a projektre áldozni :)
Szeretek sokkolni.
Úgy látom, sikerült is, és megfelelő fegyvernemet választottam (db killer) :D :D
Amúgy a túraplexi tapasztalataim szerint 240-ig elég jól tereli a szelet, de utána már le kellett húznom a fejem...
Sajnos főképpen a hazia (sz*****R) útakon, de kicsit Szlovákiában is, mert ott is tankoltam (és egy kis fácánt is ittam), maj röpültem vissza.
2010-es évre terveztem egy 24-órás röppenést, amelyen az elvárásom 2400-km minimum, de egyéb pénzügyi tragédia és egyben lelki is meghiúsította, de lassan "talpra" állok és közeledik anagy nagy "álomi" nap, de addig e SÓLYMOMAT le kell cserélnem, mert már most a 125.-ezer kilómétert tolom bele és nem bízom már benne. Sajnos a telókban már olaj sincs, de a szárnyai még működnek!
Nagyon sok Motorostársal beszéltem a tervemről, de senki nem biztatott, hogy ezt meg tudom csinálni, de ez így jobban motívál!
A rendőrségnek és a rekordok könyve felé is jeleztem, de hívatalosan nem tehetem, amit tudok is, hiszen munkavédelmi szakember vagyok és balesetvizsgáló és a "pihenő időket be kellene tartanom stb...." Azonban valahogyan véghez viszem!
Gondolom azert az 1320 kmt nem az orszagon belul mentel..
Orom hallani hogy ilyen sok kmt tudtal menni balesetmentesen es szemely szerint kivanok meg egyszer ennyit hasonlo modon..
Menyus' köszönöm, hogy feltetted az alulöltözöttségem, de én már a 48.-évemet gurulom ilyen "szerkóban"!
Tisztelettel kívánom valamennyi Motorostársamnak. hogy éljék meg ezt a kort és ha nem is ennyit Motoroznak -- mert 2009 júliusban léptem a 2. milliomodik km-erbe 2-keréken balesetmentesen -- mint én, de csak szép emlékek maradjon meg bennük.
Sajnos én az 54. Motorostársam temetésén is túl vagyok, de én mindíg MOTOROS maradok!
Motorostársi üdvözlettel: a papucsos hayabusás!
MOST TÉRTEM VISSZA A "FÉSZEKRE" MERT RÖPPENTEM 651 km -ert a SÓLYOMMAL, igaz ebből 200 km-ernyit "tatáztam" még 33 db BUSÁVAL együtt, mert a Balatont megkerültük, azaz én biztosan, mert Akarattyára érkeztem és oda is mentem vissza megitatni a SÓLYMOMAT.
Látványos volt a sok szép Motor egycsokorban, bár az enyém volt a leg használtabb (7.-évében van), hiszen a 124 ezredik km-er tolódik bele.
Jó volt látni egyszerre ennyi szép és jó motort, csak nekem túl sok volt a megállás és nem sokat kommunikáltunk.
Általában 300 km-erenként szoktam megállni tankolni, majd ismét röpködni, a legutóbb 1320 km-ert tudtam reggel 8-órától délután 19-óráig, amikor az 5. tankolást végeztem a Szolnok-i SHELL-nél.
Üdv Nektek: a papucsos hayabusás!
Szervusz Géza!
Szerintem ott egyéb gondok vannak, mert engemet már többször is trafiztak 280 fölötti számmal, de a 314 volt a regisztrált csúcs és ahogy láttál a túrán, bár egy 34-éves fehér MDS sisak volt rajtam, mert azt nagyon szeretem. Igaz a SÓLYMOM-nak már olajtalanok a telói, de a szárnyai az még csapkodnak.
A rutintalanság és/vagy a bátortalanság az nagy menetellenállást gyakorol. Tehát nem a ruha teszi a "MOTOROST" sem!
Lehet hogy az volt a baj hogy pipaztal 200nal.. legkozelebb vedd ki a szadbol es akkor le tudod csukni a plexit a schuberten...
De komolyan vevo vagyok az s2re mert olyan rendes vagyok hogy atveszek toled felaron egy hasznalt zajos fejdobalo sisakot...
Gondolod menjunk ki szombaton az m6 ra es teszteljunk..nekem Is megjott a dupla bubis probaljuk ki azt is
Majd beszéljük meg, hogy mikor és hogyan legyen. Köszi :)