Állítólag majdnem az összes suzukin fosoládé a fesz. szabályzó, már többen mondták!
Az injektorból meg ez volt az első amit már így szereltek, nem csoda ha nem bírja ennyi idő után...
Az előző gépemnél nekem is ezekkel volt gondom (bár mint utólag kiderült a festésnél tankba bekerült piszok okozta az injektorhibát).
Most már tudom, hogy az injektort nem szabad 150.00 forintér rögtön kicserélni, hanem előbb meg kell próbálni az ultrahangos tisztítást 15.000 forintér.
A feszszabályzóra is van már nagyon olcsó megoldás!
Azért kérdeztem, mert Te ugye rengeteget használod a motort, és gondoltam, hogy sok tapasztalatod van a megbízhatóság terén.
Itt a fórumot is sokan, akkor használják ha valami baja van a motornak, és tanácstalanok, nem tudják, hogy hova menjenek, mit csináljanak.
Fontosnak tartom, hogy megosszuk egymással a szakmai tapasztalatainkat, szerencsés, vagy esetleg szerencsétlen eseteinket, had tanuljon előle más is...
En egy kicsit maskeppen latom
Ugy gondolom aki eljott az csak nyert, hiszen szulettek uj ismeresegek esetleg baratsagok..
Es az hogy 40-45 motoros nem lett mindenben kozos nevezon..?...
Nem csoda hisz annyi kulonbozo ember voltunk ott..
Es nem is kell hogy imadjuk egymast, de itt megjegyzem sem indulasnal sem kozben sem semmikor nem tapasztaltam semmifele gondot vagy tiszteletlenseget egymassal szemben sem. Sot ott meg az egeszseges verszivas sem volt
Azt ereztem hogy mindenki jol erezte magat es ennek a turanak nem volt mas celja hogy talalkozzunk egymassal es beszeljunk a kozos szenvedelyunkrol sot...egyutt mutassuk meg az orszagnak hogy milyen amikor tobb ezer loero es kozel 40 hayabusa bekesen es nyugodtan kozlekedik.
Ugyhogy en a magam reszerol szeptember elso szombatjara Megprobalom a hayabusas motoros tarsakat meghivni egy szezonzaro gurulasra
Mivel Motorkerékpár müszaki szakértő is vagyok, ezért nem szégyenlem hogy még az eredeti gyertyák vannak benne. Műszaki gondom semmi, csak én általam volt, melyet leírok: 30-ezrenként komlett láncszetteket teszek fel, és a második alkalommal a Parillában rendeltem "aranyszínű" láncot, amely meg is érkezett natúr patentszemmel (mint a bicikliknél) fel is tettem, majd a 26-ezredik km-er után éppen Balatonról (hévízről) jöttem haza, amikor otthonomban (Újszilváson) átellenőriztem a feszességet, de 4. alkalommal ismét utánna kellett húznom a lazasága miatt. Csodáltam is, hogy milyen jól bírja, mert egy görgő sem volt kitörve, mint azelőttiekben 4-6 db is. Másnap Szolnok-Fegyvernek közötti 4-sávoson forgalommentes útszakaszon röppentem és a gyorsulási szakaszomon pontosan az órára pillantva 250-en volt a mutató, amikor csatt és a hátsókerékbe ölelkezett a lánc, így elsőkeréken hoztam le a gépemet. Akkor "gratuláltam" magamnak, hogy miért nem ellenőriztem a patentszem megnyúlásából eredő biztosítás jóságát. Tehát ennyi volt, azelőtt, de ezután is csak szegecselem! Továbbá most a téli időszakban mindkettő első telóm szimmeringjei kirobbantak a dermedt olaj miatt, így egyikben sem maradt szinte olaj, még nem csináltam meg, de jól kezelhető. Az első H7-es izzót 2x cserélnem kellett, ja és mindkettő nyerget kárpitoztattam, mert a télen keményre fagytak és kirepedeztek. A 6. évében 102 ezer-nél az akksit cserélnem kellet, mert vagy 3x bekellett már akkoriban tolnom.
Egyébként 2000.ben teszteltem a BUSÁT és még most is újra nyilatkozom, hogy a világ leg jobb futóművel ellátott Motorkerékpárja!
Kár, hogy én jó útakon nem járok vele.
Remélem nekem lesz még egy pár, csak az újnak nem tetszik a hátulja, nem sportos.
Csak lett értelme időt szánnom a HAYABUSA csoport tagjaival a Balaton körüli "tatázásomnak", hiszen megkönnyeztettél az írásoddal, tehát csak van EMBERKÉNT maradt HAYABUSÁS, így legalább erősödtünk ebben a gyarló életvitelben, legalább is mi ketten és a velünk együtt érző Motorostársaink.
Köszönöm a meghívásod, élni fogok vele, de itt és most tisztelettel és Motorostársi szeretettel meghívlak és párodat, illetve Motorostársaidat Tápiószelére a TMK Motoros rendezvényre, mint Klub elnöke a 2013. augusztus 9-11.-én tartandó rendezvényünkre.
Azonban bármerre "gurulsz, vagy gurultok" jelezd felém hátha eltudok röppenni arra, bár minden hétvégén vagyok Motoros-megmozdulásokon is.
Nagyon sajnálom, hogy Te is sok hasonlót tapasztaltál az életben, de nekem nagyon fáj, hogy márka és/vagy típustársak sem megértőek.
Elgondolkodtató, hogy vajon Motorosok?
Sajnálom Barátom! Nem tudom hogy lesz,mert most mindenki megijedt hogy rossz időt mondanak,szombat reggel megy majd a telefonálás hogy lássuk mibe indulunk el dobj egy teloszámot ha mégis arra vetődnénk.Az enyém. 302213467 Akkor jó melót/ha van ilyen hétvégén /és majd egyeztetjük a következő gurulást!
Ne is mond Barátom! Mennék én kézzel,lábbal! de sajnos meló van! A Budai várban én biztosítom a kenyérfesztivált szombat, vasárnapl! Nagy bulinak ígérkezik, és sok melónak! De ha erre vetődnél, vetődnétek egy bambira a vendégeim vagytok!
Tisztelt József!Meghajlok Motorszenvedélyed és tisztánlátásod előtt!Pár barátom és jó magam pont az általad említett emberek miatt nem vettünk részt a találkozón.A találkozó létrejött de szerintem az összetartás soha nem fog kialakulni busások között!Maradok tisztelettel és ha Somogyba gurulsz esetleg szívesen látlak egy baráti szóra stb.Üdv:Tamás
Tisztelet minden gondolatodnak, hiszen az én gondolkodásmódom is ilyen, csak sajnos én "Motorőrült" vagyok, de tudatosan és nem a szószerint értendő. Sajnos engem a BUSA nagyon rabul ejtett, melyet tiztelettel és kellő alázattal kezelek. Több bemutató Motorozást és Motoroztatást szerveztem, ahol az egyik riporter közölte 2-óra 5 perc kisgyermekek Motoroztatása után, hogy ilyen nagy motort így kezelni kíméletesen kis területeken még nem látott, /2010. 06. 02./ azóta már használom az általa mondottakat, hogy "Motorom a végtagom".
Több ezer Motorost ismerek és Ők is ismernek, mert Motoros rendezvényeket szervezek és évente 50-54 helyre röppenek el, hogy megtiszteljem más Motoroscsapatot is.
A május 4.-ei HAYABUSA Balaton-kerülői szervezés véletlenül jutott tudomásomra, mert az egyik Klubtagom valamelyikőtöktől vette a BUSÁT és Ő kapott meghívást, amelyet felém továbbított.
Nagy örömmel vettem, hogy végre együtt lesz oly Motoros csapat akiknek együtt dobog a szívük, de sajnos csalódtam, mert inkább verbális piszkálódás lett a fő "műsor" és nem a különböző élménycserék.
Nekem valóban elszorult a szívem Balatonfüreden, amikor a parkolóban megszámoltam a 34 BUSÁT 2X is, pláne, hogy mindenkié nagyon kíméletesen szép volt, csak az enyém látszott viseltesnek.
Lényeg, hogy engem a csoportból talán elveszítettetek, de kívánok Nektek balesetmentes sok-sok gurulást!
Most hétvégén Boldogházára röppenek a Kondors csapat rendezvényére, majd Makó stb.
A találkozásunk óta már 478 km-ert +ban röppentem, igaz zárt cipőben, mert sok cég munkatevékenységét csak "szabályosan" ellenőrzöm, mint munkabiztonsági és egyéb műszaki szakértő.
Az úton bármilyen sebesen bal kézzel intek, a Motoromról lemászva jobb kézzel pacsi és mellé 2- 3puszi!
Még egyszer köszönöm a jóindulatú megnyilvánulásodat és kívánom, hogy legyen foganatja!
Motorostársi üdvözlettel: a papucsos hayabusás!
A k8-as sorozatot is visszahívták feszszabályzó cserére.