Tittelet!
.....szerintem fejezzétek be,nem méltó ide!
....mellesleg megjegyezném,hogy egy olyan bert bántani,mint Fekete,nem szép dolog.....Ő az aki már itt van a kezdetek óta,és eddíg mindíg segített MINDENKINEK önzetlenü!Vagyunk itt páran,akik kiállunk mellette,mert sokat köszönhetünk neki!Senkit sem akarok megbántani,mert sokatokat ismerem is,még Tarkát is!....de ezzel a hozzá szólásommal nem azt akarom kimondani,hogy kinek van igaza,vagy kinek nincs.....csak azt,hogy a vélemény különbséget is lehet EMBER módjára felírni! Uff,beszéltem!További szép estét mindenkinek Tisztelettel!
Engem erdekel a 400 m, es erdekel a loero es a nyomatek, de hogy a te szavaiddal eljek ki nem szarja le a ringet vagy hogy 2 perc alatt tud menni...
De tudod en elfogadom azt ha vki mast szeret legyen az a ring vagy az endurozas
De azt nem tudom elfogadni hogyha vki olyanba szol bele keretlenul amihez fingja sincs
Sem vitazni nem akarok vagy akartam csak elmondtam a velemenyemet
S az hogy vki leszerepel( eloszor megy) a gyorsulasin az Szerintem nem szegyen..a szegyelje magat aki ezert kigunyolja.
Sajnos en csak 5 eve tehetem meg hogy motorozom, mert eddig nem volt lehetosegem ra, lehet ez is ciki de vallalom
Mi tavaly a 43-as Penta után 34-es Three-techet tettünk fel és alacsonyan erőtlen lett,ahogy Sanyibá embere jósolta.
Illetve mikor a fehérre egy másik slipon dob után felment a Penta a mágusnak utána kellett állítania a padon..
Ez tény...
Nekem kvara semmi.
Azt írtam le,hogy még Bódis szerint is a rövid dobbal nyomatékszegényebb a motor alacsony tartományban.
Ennyi volt a többet nem.
A többi amit írtam,az az észosztásról szólt,illetve hans_solohoz szolt... .
Mint olvastad,nem mint EMBERT,hanem az észosztása miatt írtam.
Amúgy nem érint,hogy kinek mi nem tetszi,mert az az enyém és nem másé. Ha olvasod a hozzászólásaimat mindenkinek az írtam ne törődjön mással az a lényeg,hogy magának tetsszen.
De nem igazán értem,hogy az egésznek mi köze van a motoromhoz?
Leírtam amit gondolok, ezért van a fórum.
Ti viselkedtek úgy mint a gyerekek,mert neki megírja valaki a véleményét,erre ti egyből szar a motorod,meg szarul néz ki,meg mindened szar,meg a másik leszerepelt mindenki.
Na ez az óvoda szerintem.
Ő megértette amit írtam és nem mással foglalkozott.
Vagy menjetek el másik fórumra dicsekedni, vagy kapjátok be.
KawaBBusa te már leszerepeltél egy szer a gyorsulási versenyeddel, egyébként meg ki a fenét érdekel hogy kinek a gépe hány lóerős.
Gondolom minannyian 2 perc alatt mentek Busával a ringen.
Én még életemben nem voltam Kunmadarason, nem is leszek ki nem szarja le, hogy 400 métert hány másodperc alatt lehet megtenni.
Azt tudom, hogy az eltelt 38 év alatt amióta motorozom, sok nagyszájú embert temettünk már el, mind a világ legügyesebb és leggyorsabb motorosa volt.
Ice! mért kell bántani olyat aki nem bántott téged?
Konkrétan sohasem tetszett egyik motorod sem, még sem baszogattalak. Az ízlésről nem lehet vitatkozni, mert mindenkinek más jön be.
Van itthon négy gyerekem azok nem viselkednek így.
Egy kicsit én is bele vauvau... mondjuk szakmailag.
Először mérte a motor 3*, ebből kettő 179LE volt. Mondjuk ezzel is bajom van, mivel főtengelyen nem tudja mérni, szóval az kerék adat, a Dynojet progija - amit használ -, az nem tudja autómatikusan felszorozni szóval az a mérés kb 205LE--nek méri az alapmotort. A gyári adata 185LE. Annak kicsi az esélye, hogy ezen a motoron az összes veszteség kb 4%.
Felszereli a 4-2-1-et és közben beleépíti a Bazzaz Z-Fi QS-t. Ezzel két dolog van:
1. gyérilag rá van telepítve egy térkép, szóval ha nem is nyúlt volna hozzá, akkor is módosított injektorvezérléssel mért.
2. Viszont egyértelműen látszik, hogy a Bazzaz Z-Fi QS-t beállította a motorhoz, mivel a video végén lévő mérés már a 40. mérés volt, azaz 35-36 mérést csinált a beálításához.
A végén lévő 189LE (főtengeyen cca. 217LE) is "enyhén sok(k).
Amúgy a 10LE növekedés reális!
De ő sem járatta be a motort, ahogy látszik is... egyből belevág a közepébe...:)
4:1 rendszer volt előtte is rajta és nem csak a kiput tette át.
de ha csak a végdobot cseréli gyáriról nyitottra már azon és észlelhető a lóerőkülönbség és nem mindíg pozitív irányban. ezért kéne hozzáírni minden dobhoz a befecsk progit is pl.
amúgy nem értem,hogy a leömlő+végdob cserével történő lóerőnövekedésben nem kételkedsz de ha ez csak végdobcserével történik abban igen?
Már elnézést, ha már így megszólítottál, akkor még egy utolsót hozzászólok ezen a kulturált hangvételű fórumon. 3 perc 45 másodpercnél elkezdi leszerelni a tag az eredeti leömlőket, majd után a dobozból kivesz egy yoshimura 4:1-be kipufogórendszert, amit természetesen fel is szerel a motorra, majd utána ezzel is megméri a teljesítményt. senki, még én se kételkedtem abban, hogy ez a beavatkozás megnöveli a teljesítményt, még ha ez neked nem is esett le.
további szép életet nektek!
Akkor a mai nappal várjuk a Busások jelentkezését egy közös találkozáshoz és guruláshoz.
Az időpontot egyeztessük közösen....