"De ha valaki tud mutatni azonos napon, azonos motorral készült teljesítményméréseket klf. végdobokkal, akkor megtérek, és onnantól mindenhol ezt fogom mantrázni..."
Figyelj ide Te seni, mert hát az adatlap szerint az vagy.
Na nem az embert fikáztam,hanem az észosztását.
Miután kvára nem érdekel mi a faszt ugatsz,és nem is izgat így nincs miről vitatkoznom veled,mert senkivel nem lehet.
Ja és figyu a motorom az enyém és nem a tiéd,úgy hogy fikázd amit édesanyád a segged alá rakott,mert ezért Én dolgoztam meg...
Szép napod senki............
Te kitöltetlen adatlapos vki vagy.
Ja és majd ha tudod mit besz.akkor vau vau bele.
Neked ehhez csak akkor lehet közöd ha megkérdeztelek,vagy ha valaki seggét akarod nyalni.
"Lehet te építettél egy motort magadnak,de én is építettem egy gépet amivel M.O.-n bajnok volt egy ember." ...........bocsánat a szó kimondásért , de Tőled még csak egy elfuserált Hayabusa átalakítást láttam / K8 / ..........ha rám hallgatsz a mostanihoz ne nyúlj hozzá !
Nem kell szégyelned magad csak az ész osztást tartsd ott ahol kiváncsiak mások is rá.
Azért nem írnak sokan ide,mert nem bírják a folyamatos okoskodást.
Csak nem szolnak mert fáradtak,bocs én megtettem.
Ezen kívül lehetsz jó ember,mint ahogy egy két ember meg is írta itt.
Ezt NEM vonom kétségbe. A többit viszont tartom....
Szerintem ha ketelkedik valaki abban hogy szamit egy hossza, atmeroje, formaja
Beszeljen egy olyannal aki hasznalja gyorsulasin a busat.
Azt hiszen illetekes lehet ebben Egri Gabi akinek tobb kategoriagyozelmet itt a sportmotoron meg lehet nezni..
Azt mondta szivesen megosztja a tapasztalatat barkivel aki kerdezi ot akar itt akar a versenyen.
O volt az elso aki probalta pl a gp1 bodist ami 9 e felett meghalt es emiatt tobb tizedet veszitett..az elso dolga volt kidobni es visszarakni a 430mm trioval dobot ami minden fordulaton sokkal nyomatekosabb volt.
Persze utca szinten valoban kicsi a jelentosege..hacsak az nem hogy kurva hangos a gp1
Te meg használd a szemedet, és olvasd el, hogy mit írtam! Nem a kipufogó rendszer hasznosságát kérdőjelezem meg, hanem azt, hogy ugyanazon rendszer esetén a fellépő 1-2 lóerő differenciát valaki is megérzi.
És az az 1-2 ló az itt pl 10.
Na nem az embert fikáztam,hanem az észosztását.
Miután kvára nem érdekel mi a faszt ugatsz,és nem is izgat így nincs miről vitatkoznom veled,mert senkivel nem lehet.
Ja és figyu a motorom az enyém és nem a tiéd,úgy hogy fikázd amit édesanyád a segged alá rakott,mert ezért Én dolgoztam meg...
Szép napod senki............
......Téged sem kérdeztek , aztán mégis belevau ....
Ő a semmijét nem vállalja fel, mert Ő a kemény csávóóóó...
Hansolonak urhajoja van persze hogy nem ert a motorokhoz
De te láttad és értesz is hozzá....
Ja és majd ha tudod mit besz.akkor vau vau bele.
Neked ehhez csak akkor lehet közöd ha megkérdeztelek,vagy ha valaki seggét akarod nyalni.
Azért nem írnak sokan ide,mert nem bírják a folyamatos okoskodást.
Csak nem szolnak mert fáradtak,bocs én megtettem.
Ezen kívül lehetsz jó ember,mint ahogy egy két ember meg is írta itt.
Ezt NEM vonom kétségbe. A többit viszont tartom....
Beszeljen egy olyannal aki hasznalja gyorsulasin a busat.
Azt hiszen illetekes lehet ebben Egri Gabi akinek tobb kategoriagyozelmet itt a sportmotoron meg lehet nezni..
Azt mondta szivesen megosztja a tapasztalatat barkivel aki kerdezi ot akar itt akar a versenyen.
O volt az elso aki probalta pl a gp1 bodist ami 9 e felett meghalt es emiatt tobb tizedet veszitett..az elso dolga volt kidobni es visszarakni a 430mm trioval dobot ami minden fordulaton sokkal nyomatekosabb volt.
Persze utca szinten valoban kicsi a jelentosege..hacsak az nem hogy kurva hangos a gp1
Ha bolcs lettel volna motort veszel..nem ktm-et
Akkor higgy a szemednek.
És még menne is....
Tudom te is utálsz,de itt ne oszd az észt semmire mert a mi fszunkat levágják.
Mi nem vagyunk kedvencek.....