Te mi a fszt szövegelsz itt? Ez nem a KTM fórum....
Anya nem enged be? Hm? Kizárt a pincébe? Hm?
Vagy csak rájöttél ide tartozol! Persze nem a motorod miatt...:D
Nem szoktam észt osztani de sajna én is beszállok!
Mikor Sanyibácsinál lent voltunk,Gábor fő fő emberével sokat beszélgettünk.Sajnos az általad leírtak nem fedik a valóságot és ezt nem csak Én állítom hanem az egész Bódis műhely és a többi kipufogós műhely.
A te motorod szép jó és utálod is, de a kipufogó nagy mértékben befolyásolja a teljesítményt.
De nem fogok vitába szállni erről,mert itt nem lehet.
Lehet te építettél egy motort magadnak,de én is építettem egy gépet amivel M.O.-n bajnok volt egy ember.
De miután én vagyok senki szerelme(csak az asszonyé) így nem osztom az észt a hozzászólásaidról.
Bocs,de sajna nem bírtam már.......
gondolkoztam már én is a moto gp-n...
de azt mondták hiába a tehetségem túl nagy vagyok és túl nagy a pofám, mert mindig megmondom a véleményemet
a bölcsnek hitt emberektől meg kiráz a hideg
Saját tapasztalatom az, hogy ha valaki megérzi a végdobok közötti 1-2 lóerő különbséget, annak a moto GP-ben a helye. Az egész kipufogórendszerben talán a legkevésbé számít a dob formája, hossza, "hányszögletűsége". De ha valaki tud mutatni azonos napon, azonos motorral készült teljesítményméréseket klf. végdobokkal, akkor megtérek, és onnantól mindenhol ezt fogom mantrázni...
Nem erdekes hogy mennyit hasznalok ki
Az a lenyeg hogy hogyan erzem , illetve a gyorsulasin az ido mutat sok mindent
Itt a forumon rengeteg bolcs ember van en sajnos nem tartozom kozejuk
En csak sajat tapasztalatomat mondom el
Anya nem enged be? Hm? Kizárt a pincébe? Hm?
Vagy csak rájöttél ide tartozol! Persze nem a motorod miatt...:D