Igen a feketet en is neztem...de volt mar nagyzizi es meg kell mondjam sokkal komfortosabb mint a busa de sznob vagyok es kell a busa
Egyebkent 1.150 ert odaadjak az egyik nagyzizit...
Igen tudom en meg akkor csusztam le a motorodrol amikor te vetted. Akkor 1.9 m volt az alku eredmenye. S Szerintem azota csokkentek az arak, pontosabban a piac tovabb zsugorodott, a valos vevok szama kb 0..
Ma Szerintem egy k8-9 1.5-1.8 m kozott realis extraktol km-tol fuggoen
Sziasztok !
Kérdésem lenne hozzáértő sólymászokhoz : A 2008 utáni haya dobok (összekötővel) megegyeznek az elödével (2006 )? Vagy rá lehet építeni kisebb alakítással a gépre ?
Üdv!
Létezik, hogy az Iridiumos gyertyával többet eszik a motor? Mióta kicseréltettem a gyári gyertyákat Iridiumosra, azóta ugyanolyan körülmények között pár decivel többet mutat a computer...!
Bár tribológus nem vagyok, de az biztos, hogy a tényleges viszkozitás és a megadott viszkozitási fokozat nem biztos, hogy egymással egyenes arányossági viszonyban áll, az minden olajtípusnál más és más lehet. szerintem ennyire elveszni a részletekben nem érdemes. A teljesítményszint legyen megfelelő, ne legyen hamisított (Castrolnál sajna elég gyakori), egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki!
A jobb minőségű olajtól semmi baja nem lesz a motorodnak, csak az ára miatt nem használja mindenki a legjobbat.
Bár aki szereti a gépét, az évi 1-2 olajcsere esetén fellépő pár száz esetleg ezer forintot nem sajnálja
Azt hallottam a minap, hogy olyan olajat tegyünk "csak" a motorblokkba, amit a használati utasítás előít, mert ha ettől eltérünk rövidíthetjük a motorunk életét, nő a kopás, fogyasztás stb...
(Ezzel persze nincs is probléma elsőre, mert ki akarna egy rossz minőségű, low cost olajat tenni szertett gépébe...)
De amin meglepődtem, hogy ha "jobb" olajat teszünk bele az is káros lehet!?
Amit összehasonlításként írnék(castrol-hoz van kedvezményem).
Castrol ACT-EVO (X-tra) 4T 10W-40
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50
Amit értek, hogy az 50-es olaj 100 fokon visszkúzusabb, vagyis kevésbé folyékony mint a 40-es olaj, hogy jobban bírja a városban való ácsorgást 40fokban amikor az víz, olaj is forr szinte, vagy a pályázást, és néha ha keményen adod a motornak az ívet.
Amit viszont nem értek, a szokásos (csap-lyuk tűrések) amit állítólag a 40es olajra fejlesztették ki a busánál, és ha a "jobb" racing olajat teszünk bele, akkor nagyobb a mechanikai kopás, a fogyasztás, stb..(jobban károsodik a blokk hosszú távon elvileg?)
Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsoltban?
Ritkán járok el pályázni(egy évben 2-3x), de azt gondolnám, ha a "jobb" olajt veszem meg mindig, akkor minden szempontból jobbat teszek a motornak.
OK. rendben hayakend, vettem. kb 260-nal húztam el a 79385-ös hsz mellett. perifériából úgy ítéltem meg, hogy az a
martinbódisyoshiékhoz kapcsolódik. köszi.
De egyszer csak ki kellene próbálnom milyen az a 150nm
csak megint kezdhetem a túrásítást...
a szürkét adtad Zsoltinak ...ha jól gondolom
Kérdezd KawaBBusa barátom a szpásárol....
Igen a feketet en is neztem...de volt mar nagyzizi es meg kell mondjam sokkal komfortosabb mint a busa de sznob vagyok es kell a busa
Egyebkent 1.150 ert odaadjak az egyik nagyzizit...
Igen tudom en meg akkor csusztam le a motorodrol amikor te vetted. Akkor 1.9 m volt az alku eredmenye. S Szerintem azota csokkentek az arak, pontosabban a piac tovabb zsugorodott, a valos vevok szama kb 0..
Ma Szerintem egy k8-9 1.5-1.8 m kozott realis extraktol km-tol fuggoen
Udv mindenkinek
Kérdésem lenne hozzáértő sólymászokhoz : A 2008 utáni haya dobok (összekötővel) megegyeznek az elödével (2006 )? Vagy rá lehet építeni kisebb alakítással a gépre ?
Létezik, hogy az Iridiumos gyertyával többet eszik a motor? Mióta kicseréltettem a gyári gyertyákat Iridiumosra, azóta ugyanolyan körülmények között pár decivel többet mutat a computer...!
valakinek esetleg van 2008 utáni busája eladó?
egy barátom venne
üdv
Bár aki szereti a gépét, az évi 1-2 olajcsere esetén fellépő pár száz esetleg ezer forintot nem sajnálja
Azt hallottam a minap, hogy olyan olajat tegyünk "csak" a motorblokkba, amit a használati utasítás előít, mert ha ettől eltérünk rövidíthetjük a motorunk életét, nő a kopás, fogyasztás stb...
(Ezzel persze nincs is probléma elsőre, mert ki akarna egy rossz minőségű, low cost olajat tenni szertett gépébe...)
De amin meglepődtem, hogy ha "jobb" olajat teszünk bele az is káros lehet!?
Amit összehasonlításként írnék(castrol-hoz van kedvezményem).
Castrol ACT-EVO (X-tra) 4T 10W-40
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50
Amit értek, hogy az 50-es olaj 100 fokon visszkúzusabb, vagyis kevésbé folyékony mint a 40-es olaj, hogy jobban bírja a városban való ácsorgást 40fokban amikor az víz, olaj is forr szinte, vagy a pályázást, és néha ha keményen adod a motornak az ívet.
Amit viszont nem értek, a szokásos (csap-lyuk tűrések) amit állítólag a 40es olajra fejlesztették ki a busánál, és ha a "jobb" racing olajat teszünk bele, akkor nagyobb a mechanikai kopás, a fogyasztás, stb..(jobban károsodik a blokk hosszú távon elvileg?)
Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsoltban?
Ritkán járok el pályázni(egy évben 2-3x), de azt gondolnám, ha a "jobb" olajt veszem meg mindig, akkor minden szempontból jobbat teszek a motornak.
martinbódisyoshiékhoz kapcsolódik. köszi.