Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi volt a baja a zzr-nek? privátban is jöhet
Akkor nem Kawát kell venned...
egyenlőre marad a Bird ez problémamentes...
De egyszer csak ki kellene próbálnom milyen az a 150nm
azért irtam,hogy számomra elgondolkoztató...
csak megint kezdhetem a túrásítást...

a szürkét adtad Zsoltinak ...ha jól gondolom
ZZI-t akarsz venni?

Kérdezd KawaBBusa barátom a szpásárol....
Nem,öregebb vagy...
Szia

Igen a feketet en is neztem...de volt mar nagyzizi es meg kell mondjam sokkal komfortosabb mint a busa de sznob vagyok es kell a busa
Egyebkent 1.150 ert odaadjak az egyik nagyzizit...
07' -es első tulajos nagy zzr is már van 1.3 tól iá ...elkondolkoztató számomra
Szia

Igen tudom en meg akkor csusztam le a motorodrol amikor te vetted. Akkor 1.9 m volt az alku eredmenye. S Szerintem azota csokkentek az arak, pontosabban a piac tovabb zsugorodott, a valos vevok szama kb 0..
Ma Szerintem egy k8-9 1.5-1.8 m kozott realis extraktol km-tol fuggoen

Udv mindenkinek
Az enyém eladó .
Leo vince SBK -ovál dobpáromtól (Not for road) kihasználatlanság miatt megválnék olcsó pénzért, ha valakit érdekel !
Sziasztok !
Kérdésem lenne hozzáértő sólymászokhoz : A 2008 utáni haya dobok (összekötővel) megegyeznek az elödével (2006 )? Vagy rá lehet építeni kisebb alakítással a gépre ?
Pedig kevesebbet kellene hogy egyen.
Üdv!
Létezik, hogy az Iridiumos gyertyával többet eszik a motor? Mióta kicseréltettem a gyári gyertyákat Iridiumosra, azóta ugyanolyan körülmények között pár decivel többet mutat a computer...!
sziasztok

valakinek esetleg van 2008 utáni busája eladó?
egy barátom venne

üdv
Én Motul 5100 10W40 használok teljesen jó!
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Bár tribológus nem vagyok, de az biztos, hogy a tényleges viszkozitás és a megadott viszkozitási fokozat nem biztos, hogy egymással egyenes arányossági viszonyban áll, az minden olajtípusnál más és más lehet. szerintem ennyire elveszni a részletekben nem érdemes. A teljesítményszint legyen megfelelő, ne legyen hamisított (Castrolnál sajna elég gyakori), egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki!
A jobb minőségű olajtól semmi baja nem lesz a motorodnak, csak az ára miatt nem használja mindenki a legjobbat.
Bár aki szereti a gépét, az évi 1-2 olajcsere esetén fellépő pár száz esetleg ezer forintot nem sajnálja
Hayabusa Olaj (1999-2007):

Azt hallottam a minap, hogy olyan olajat tegyünk "csak" a motorblokkba, amit a használati utasítás előít, mert ha ettől eltérünk rövidíthetjük a motorunk életét, nő a kopás, fogyasztás stb...
(Ezzel persze nincs is probléma elsőre, mert ki akarna egy rossz minőségű, low cost olajat tenni szertett gépébe...)

De amin meglepődtem, hogy ha "jobb" olajat teszünk bele az is káros lehet!?

Amit összehasonlításként írnék(castrol-hoz van kedvezményem).
Castrol ACT-EVO (X-tra) 4T 10W-40
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50

Amit értek, hogy az 50-es olaj 100 fokon visszkúzusabb, vagyis kevésbé folyékony mint a 40-es olaj, hogy jobban bírja a városban való ácsorgást 40fokban amikor az víz, olaj is forr szinte, vagy a pályázást, és néha ha keményen adod a motornak az ívet.

Amit viszont nem értek, a szokásos (csap-lyuk tűrések) amit állítólag a 40es olajra fejlesztették ki a busánál, és ha a "jobb" racing olajat teszünk bele, akkor nagyobb a mechanikai kopás, a fogyasztás, stb..(jobban károsodik a blokk hosszú távon elvileg?)

Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsoltban?
Ritkán járok el pályázni(egy évben 2-3x), de azt gondolnám, ha a "jobb" olajt veszem meg mindig, akkor minden szempontból jobbat teszek a motornak.
Boldog szülinapot Krisztina!
OK. rendben hayakend, vettem. kb 260-nal húztam el a 79385-ös hsz mellett. perifériából úgy ítéltem meg, hogy az a
martinbódisyoshiékhoz kapcsolódik. köszi.