Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ott
Csak kellene a zx12 re egy jo pilota
Agó padján?
Szia
Nincs elet busa nelkul
Masreszt fek futomu kenyelem szelvedelem a motoreron kivul minden...
Nem. De olyan Busából sincs Agónál. Viszont van egy ZX-12R ami tudja!
Mint mindkét típust birtoklót kérdezem,hogy miben volt jobb a nagy zzr? Mert anélkül a 20 le nélkül is van élet
Az enyem rendszerrel pc vel tiltaskivetel stb volt 190 kereken
Kereken?
Régebbiből is van 204Le.
Bocsanat a regirol beszelek...
Az uj bmw arban van
még a sajátodat is
Sajnos a zx14 15-20 loerovel gyengebb mint a busa2 ..
Viszont sok mas dologban jobb..
Abban nem ertunk egyet hogy egy hengerfej tuning jelentosen csokkenti a motor elettartamat. Nyilvan vmennyire igen es persze a hasznalattol is fugg
Es az hogy ki mire kolti a penzet....
Bár nem vagyok AGO, de szerintem a köbcenti növelés sokkal drágább dolog, mint ha valami hozzáértővel megcsináltatod a hengerfejet + injektor buzerátor+ fékpadi beállítás valami hozzáértő emberrel (ilyet egyet ismerek, és 3 betűs a neve . Más kérdés, hogy ennek a gyakorlatban mennyi értelme van utcára, mert nem lesz tőle megbízhatóbb a motor, csakúgy, mint bármilyen tuningtól általában. Én bárki fél heréjét odaadnám egy olcsó, ámde keveset futott gyári, piszkálás és sportlégszűrő mentes blokkért, amit betennék a sajátom helyére, mert ennek a kb 30-35 lóerő plusznak a gyakorlatban szinte csak a hátrányát érezni... )
Ago

Zx 14 cm3 novelessel elerheti a busa teljesitmenyet..kb 203 le?
Tudom nem ide tartozik, de idén két zx-14r-it is csináltunk, az egyik 2006, a másik 2012-es.

Azok nem rángatnak, igaz bele is lett rakva a megfelelő segédelektronika. Az egyikkel most beszéltem - akié a 2012-es, nemrég vette, de párszor már ment vele - és neki sincs semmi gonda! Már várja, hogy gyorsulhasson vele...
repelikjozsef,

Elnézést kérünk, ha ez tényleg így történt. Nem jellemző ránk.

Lehet én emlékszem rosszul, de az volt az eset, hogy neked azt mondták nem lehet feltenni rá gyorsváltót, mert hogy nem fér el a kapcsoló és valamikor beszaladsz, hogy rápróbáljuk vagy ha jár nálam olyan motor ránézek. De mondom, lehet én emlékszem akkor rosszul, ha nem igy volt...

Lehet rosszul emlékszem, de csak két ízben jártál nálunk. Egyszer tanácsot kértél, egyszer pedig "szakvéleményt". De lehet erre is rosszul emlékszem.

Mégegyszer elnézést...
Már nincs mit rendelnem! Megvan ami kell!
Nem szabad le írni a Magyar szervizeket szervizelésre vannak jók is ám! Szerintem a tuninghoz még nőniük kell de ez csak az én véleményem! Az meg hogy mit vállal és mit nem az meg legyen az ő dolga! Lehet annyira jól megy neki a bolt hogy nincs szüksége a te kis dolgaiddal foglalkozni! Rendelj máshonnan vagy a netről is meg lehet már!
Lehet nem jól fejeztem ki magam! De Példának okáért nálad is rendeltem egy gyorsváltót! Nálatok is akartam felrakatni! Azt mondtad két hét! Három hét után ismét elmentem hozzád azt mondtad szólsz ha megjön! Ennek több mint egy éve! Azóta is jön! De ez csak egy a sok szervizből! Volt ahová elvittem a Motorom azt mondták kész! Ki fizettem egy rakat pénzt, aztán trélerrel vittem haza! Jelenleg olyan szervizesem van aki még a láncomat is ki jön házhoz meghúzni! Vagy ha épp nem érek rá a garázsomból elviszi és le szervizeli! Na ez szolgáltatás! Lehetne ezt még ragozni meg szívni egymás vérét de én nem ez vagyok, és itt be is fejezném! Szép napot!
feket663,

Múltkor nem köszöntem meg egy másik fórumon a hozzászólásódát a PC-vel kapcsolatban, de nem akartam tovább tüzet rakni az idiótaságokra.
Nem elfelejtettem, csak tényleg nem akartam...

Szóval akkor most... KÖSZI!
feket663,

ÓÓÓÓ... hány ilyen eset van....
Sőt. Még van olyan is, hogy kipuff+légszűrő+exup ki esetén blokktuning nélkü is kevés a 15%, főleg alsó tartományi részben. Olyan apróságokról nem is beszélve, hogy egyforma mértékben kell mindenhol...

Nekem az über az, hogy "suzuki" márkaszervízekben" az az első, hogyha nem gyári kipuff van rajta, már dugják rá az ECU állító ketyerét és nyomják rá a 10-15%-os állítást. Nem érdekli őket, hogy van esetleg benne egy PC beállítva... áááá... nem foglalkozik vele..

Most a legjobb az volt, hogy egy Triumph beállított PC-vel bekerült szervizre, majd a szervízes úgy gondolta, hogy lecserélte az ECU-ban a térképet egy másikra. Persze utána szarul ment a motor, de a fő baj az volt, hogy nem írta/jegyezte meg melyik számú térkép volt az ECU-ban. Nem lehetett visszaállítani az eredeti állapotra, úgyhogy új PC állítás.

Meg volt nemrég olyan is, hogy úgy gondolta a szervizes, hogy biztos nincs beállítva a PC és majd ő jól letölt a netről a kipuffhoz egy térképet és rátölti a PC-re. Még jó, hogy nálunk el van mentve mindenkié... igy nem került pénzbe visszaállítani
repelikjozsef,

Miért?! Az jobb, hogy utána meg megy az egymásra mutogatás, hogy az alkatrésszel van a baj, vagy pedig rosszul szerelték be?!

Mi két hete hasonló okok miatt nem adtuk el egy PCV-t. A társaság egy része más "szerviz FUN" volt. Nem lett volna értelme eladni/megcsinálni, hiszen abból csak az "itt ugyis szarul csinálják meg, mert ott értenek jobban hozzá" dolog lett volna.
Nem biztos hogy megéri X forint nyereségért.

Azt mondjuk végképp nem értem, hoyg minek kell bemenni egy boltba nyalizni, kedvezményért puncsolni és közben elmondani, hogy amugy mi nem is tudjuk jól megcsinálni csak más. Akkor eleve oda kell menni
Ebben az is benne van, hogy a forgalmazó csak ahhoz adja az arcát, amit ő szerel be, mert láttam már olyat, hogy a hengerfej és egyéb átalakításon átesett GSX-R 1000-ből valahol kidobták a power commandert, mondván, hogy nem kell az bele... Pedig ilyen mértékű átalakítás után ne mondja senki, hogy a gyári computer 3 fordulatszám tartományban +/- 15%-os állításával (azt is 5%-onként) be lehet állítani jóra egy motort (nekem van, hogy 20-30%-os korrekciók is vannak, a szintén hasonló átalakításon átesett motoromon). Szóval felesleges olyannak eladni, aki úgyse tudja beállítani...