Az XX is főzi a tojásokat, nekem ez nem volna újdonság.
A Pan-ról negatívumként azt emlegetik, hogy néha be-be szitál kanyarban nagyobb sebességnél, de nem szerpentinezés közben!
Én voltam mind a két szóban forgó úriembernél állíttatni a motoromat, és szándékosan név nélkül az egyiknél a Power Commander állítás után hót szar, rángatós motorom lett (mint kiderült, a gyári lambda szondát nem kötötte ki, ami pedig nagyon lényeges), viszont 186 lóerős lett a gépem hátsó keréken mérve, míg a másiknál beállítás után teljesen sima, vajpuha gázreakciókat kaptam, igaz, hogy csak 176 pacit nyomott a padra, de semmivel se lett gyengébb érzésre a motor, és nem mellékesen, bármikor találkozom az utóbbi műveletet végző emberkével, mindig ismerősként köszönt... Van különbség a hozzáállást tekintve kettőjük között. Szerintem, aki ismer, tudja ezeket az állításaimat kötni személyekhez, aki meg nem, az kérdezze meg az ismerőseit, ha egyáltalán érdekli...
Kedves Oláh Józsi! Nekem van saját véleményem és azt is írom ide.
A valótlan írás meg f..ság. Kár hogy átvariálták a madaras oldalt. Az időmérőn 9.9-et mentem és 9.8-al estem ki. Én egy tized különbségre emlékszem.(MONDOM ÉN ÉS NEM AZ AGO) De ha nektek az boldogságot okoz biztos én emlékszem rosszul.
A te szemed meg lehet az csípi hogy nekem sikerült a zx10-el ami neked nem? Erről csak te tehetsz. Jana majd belövi a tiedet is :)
Ja és tényleg ingyen szerel nekem AGO mester :)
BUÉK.
Idomból mi maradt épen? Első index és a ram-air nyílás? Az érdekelne, meg a hátsó is, különösen az indexek, púp. Plusz csizmavédő (kormánygátló, bár az kaphatott, vízhűtő, ilyesmi). Megadtad a privi emiledet? Ha igen, dobok egy üzenetet, vagy megadom én az enyémet.
Az aszfalt tuti hideg volt, hiszen már október 18 volt, viszont száraz.
Mondanám, hogy a körülményeket tehetjük felelőssé, de egy motorosnak minden forgalmi helyzetben megfelelően kell tudni reagálni, ismerni kell motorja viselkedését. Nálam még a beszitálás nem fordult elő busával, így valószínű rosszul kezeltem le, vagyis nem ismertem meg a motoromat kellően 7000 km alatt. Hiába ismertem meg előtte 3 ezres gépet is hosszú ideig. Ezért mondtam, hogy pályán kell a motor határait feszegetni, illetve kitapasztalni, mert ott szinte büntetlenül (csak a motor sérül különösebben) meg lehet úszni egy kicsúszást, beszitálást...
A következő motorom nem busa lesz, mert nem lesz pénzem mellé venni még egy mocit. Nekem önmagában egy busa kevés lenne, hiszen mindenre használnám, nem csak túrázásra vagy egyenesbe száguldásra, hanem városba, szerpentinezésre stb.
Tudom sokan megköveznének a "kevés" szó hallatán, amit nyílván nem a teljesítményre írtam. Az ideális az volna, ha többféle motort birtokolhatnánk többféle célra, amelyekből az egyik nyílván a "dagadt madár" lenne:).
Mivel csak egy fér bele, emiatt egy könnyebb naked bike-on töröm a fejem, pl. aprilia tuonon, ha tavaszig megengedhetem magamnak. Addig is lassan elkezdem árulni a busámból épen maradt alakatrészeket (kerekek, blokk, hátsó idomok, ülések stb.).
mindenki itt intézi ügyes bajos dolgait
A Pan-ról negatívumként azt emlegetik, hogy néha be-be szitál kanyarban nagyobb sebességnél, de nem szerpentinezés közben!
A telót meg b.szod felvenni,visszahívás nuku?Hm?
Hiába a Hondások ilyenek......
Ilyesmit keresel?
Pan Europeanról valakinek tapasztalata?
Úgy hogy igazad van! Erre rosszul emlékeztem.
Üdv. Czinder Robi
A valótlan írás meg f..ság. Kár hogy átvariálták a madaras oldalt. Az időmérőn 9.9-et mentem és 9.8-al estem ki. Én egy tized különbségre emlékszem.(MONDOM ÉN ÉS NEM AZ AGO) De ha nektek az boldogságot okoz biztos én emlékszem rosszul.
A te szemed meg lehet az csípi hogy nekem sikerült a zx10-el ami neked nem? Erről csak te tehetsz. Jana majd belövi a tiedet is :)
Ja és tényleg ingyen szerel nekem AGO mester :)
BUÉK.
Ha a tank kevesebb mint félig van akkor a tökid égnek a visszafolyó benzintől!
;).
Találd már meg a topikodat,és oda irogass!
A kutya sem kiváncsi rátok!NEM ÉRTED?
Itt kemény a hangnem! Nem a finom Hondás fülemnek való...
Ágó! Ne hagyd magad kérlek!
A beszitálást sokan mondják!
Pan europáról tud valaki mesélni?
Mondanám, hogy a körülményeket tehetjük felelőssé, de egy motorosnak minden forgalmi helyzetben megfelelően kell tudni reagálni, ismerni kell motorja viselkedését. Nálam még a beszitálás nem fordult elő busával, így valószínű rosszul kezeltem le, vagyis nem ismertem meg a motoromat kellően 7000 km alatt. Hiába ismertem meg előtte 3 ezres gépet is hosszú ideig. Ezért mondtam, hogy pályán kell a motor határait feszegetni, illetve kitapasztalni, mert ott szinte büntetlenül (csak a motor sérül különösebben) meg lehet úszni egy kicsúszást, beszitálást...
A következő motorom nem busa lesz, mert nem lesz pénzem mellé venni még egy mocit. Nekem önmagában egy busa kevés lenne, hiszen mindenre használnám, nem csak túrázásra vagy egyenesbe száguldásra, hanem városba, szerpentinezésre stb.
Tudom sokan megköveznének a "kevés" szó hallatán, amit nyílván nem a teljesítményre írtam. Az ideális az volna, ha többféle motort birtokolhatnánk többféle célra, amelyekből az egyik nyílván a "dagadt madár" lenne:).
Mivel csak egy fér bele, emiatt egy könnyebb naked bike-on töröm a fejem, pl. aprilia tuonon, ha tavaszig megengedhetem magamnak. Addig is lassan elkezdem árulni a busámból épen maradt alakatrészeket (kerekek, blokk, hátsó idomok, ülések stb.).