A másik dolog meg az, hogy a sportdobhoz az esetek legnagyobb részében szegényíteni kell az üzemanyag-levegő keveréket, piszkálás nélkül is feketén füstöl és kormoz a motor.
Amit a te motoron alkalmaztak, az nagy eséllyel teljesen más dolog. A Yoshimurának illetve a Prop-Technek is van egy szerkezete, amivel 3 fordulatszám tartományban lehet max +/- 15%-ban állítani az üzemanyag ellátást. Az ecu hackelés kicsit bonyolultabb ennél, de végül is ki lehet ütni vele yoshi(Prop-Tech) műszer nélkül ezt a módosítást.
Valószínű melegen azért indul nehezebben a motorod, mert rá van tekerve az összes lehetséges plusz üzemanyag.
Na az ECU kérdés az jó téma!
Nekem is meg kellene nézetnem a full-gasba vagy aki ezzel foglalkozik mert a volt tulaja babrált vele! Most csak sportdob van semmi más! Nála meg sportlégszűrő és valami elektromos tiltás ami kiveszi és ehhez hangoltatta az Ecu-t. Anyit veszek észre kicsit fekete a füst gondolom sokat kap és melegen kicsit többet hajt mint hidegen indításkor! Szerintetek?
Az ECU az injektor és gyújtás vezérlő szerkezet. Ha valóban 2002-es a motorod (már a lambdaszondás változat), akkor elég sok mindent... (gyorsváltó, üzemanyag-, gyújtástérképek átírása, váltófény, tiltások kigyomlálása, automatikus nitro adagolás, ilyesmik)
HI! Ha most megkérdezem én vidéki géplovas, hogy mi az az ecu? igaz 10 éve van buzám de sík hüle vagyk ehez is!
K2.vel mit lehet csnyányi-he ezzel az ecu val?!
Nyugodt lehetsz, hogy billgétszt elátkoztam. Az ECUra egyelőre még nincs szükség, de jó tudni, hogy van tartalék... Van íróm amúgy a k8 busához is, csak még prototípus szinten leledzik. :)
Sikerült ma is megbonyolítani az életemet... Eszembe jutott, hogy pár hónapja kicsit mókoltam az ECU beállításai között, és lehet, hogy a hőfok szenzort úgy állítottam be, hogy folyamatosan 26 fokos beszívott levegő hőmérsékletet szimuláljon az ECU felé (volt egy kis rángatás melegen egyéb okból). Mivel ennél a módszernél nem nagyon van mód az ECU kiolvasására( vagy én nem tudok róla) gondoltam jól újraflashelem majd... CSAKHOGY: pár hete op rendszert váltottam, a csodálatos Win7-et használom, így mindent szépen újra kellet telepíteni, feltelepítettem a szükséges drivereket az usb átalakíóhoz, amin keresztül történik az ECU írása, próbálgattam indítani, nem sok siker koronázta a tevékenységemet, feltettem korábbi eprom író szoftvert, na úgy már biztatóbb volt a dolog, már indult az írás szimulációja. Na mondom, nincs más hátra, mint előre ráköt, írás gombot benyom, indul az írás, majd hibaüzenettel leáll... Ezt követően a fekete madárka nem indul... Fogytam kb 3 kilót, mire egy még régebbi íróprogi verzióval, mindenféle driver újratelepítésével sikerült életet lehelni az ördögi szerkezetbe. De legalább nem unatkoztam... Elnézést a hosszú ömlengésért...
Még annyit, hogy nem tudom, hogy a srác itt van-e még Magyarországon, mert a saját oldala megszűnt, már csak az amerikai disztribútor oldalát találom, de van privát címem is, esetleg el tudom küldeni, ha érdekel.
szia feket663, azért kerestelek meg itt, mert eksönkével beszéltünk egy kis tunningról az én gépembe 2006 zx12r és azt mondta olyat tegyek bele ami neked is van a gépbe lamdasondás kütyü, nos akkor az elsö kérdésem az volna hogy berakható e az én gépembe. válaszokat elöre is köszi
Valószínű melegen azért indul nehezebben a motorod, mert rá van tekerve az összes lehetséges plusz üzemanyag.
Nekem is meg kellene nézetnem a full-gasba vagy aki ezzel foglalkozik mert a volt tulaja babrált vele! Most csak sportdob van semmi más! Nála meg sportlégszűrő és valami elektromos tiltás ami kiveszi és ehhez hangoltatta az Ecu-t. Anyit veszek észre kicsit fekete a füst gondolom sokat kap és melegen kicsit többet hajt mint hidegen indításkor! Szerintetek?
K2.vel mit lehet csnyányi-he ezzel az ecu val?!
Jövőhéten napközben eltudok menni Szarvasra, az jó neked?
Van 1 Öreg laptopom erre a célra xp vel,azon minden műkszik