Jól tudod de tavaly nem volt sok Busa inkább vegyes volt a mezőny! De úgy tudom hogy most először szervezik meg ezt a Nemzetközi Busa talit és természetesen el gurulok mert érdekel.
Én is így gondolnám, de a szervizfüzetben is benne van a cseréje. A márkaszervizben is ki akarták cseréni. Azt mondták, hogy a gyújtás pontossága a cél, nem a tartóssága. Nekem ez kicsit bűzlik...
Már egy nap egyhelyben állás után azt csinálja a kicsike, hogy indítózok, mintha elkapná, de csak ezerig megy fel a fordulatszám, aztán szinte azonnal lefullad. Olyan harmadszorra beindul, aztán aznapra megszűnnek a gondok.
Én az akksira gyanakodom, mivel vagy egy évet állt egyhelyben a gép és szerintem gyorstöltővel adtak neki mielőtt elhoztam. Lehet ez a probléma, vagy kezdjek parázni, hogy valami nagyobb gond van? (Nem vagyok szakértő, de amúgy motorikusan semmilyen problémát nem érzékelek, nem "dadog", semmi különös, ahol már nem tol, ott elkezd húzni :D)
A gyakorlatban akár azt is jelentheti,hogy a gyertya szinte állandóan terhelés alatt van,nem csak abban a munkaütemben ahol a robbanás van. - Alapban csak azt gondolnánk,hogy akkor van használatban amikor robban a cucc a hengerben,de sok motornál úgy tudom,hogy nem.
De majd a szakik jól megmondják.
Már egy nap egyhelyben állás után azt csinálja a kicsike, hogy indítózok, mintha elkapná, de csak ezerig megy fel a fordulatszám, aztán szinte azonnal lefullad. Olyan harmadszorra beindul, aztán aznapra megszűnnek a gondok.
Én az akksira gyanakodom, mivel vagy egy évet állt egyhelyben a gép és szerintem gyorstöltővel adtak neki mielőtt elhoztam. Lehet ez a probléma, vagy kezdjek parázni, hogy valami nagyobb gond van? (Nem vagyok szakértő, de amúgy motorikusan semmilyen problémát nem érzékelek, nem "dadog", semmi különös, ahol már nem tol, ott elkezd húzni :D)
Köszönöm előre is, Fada
De majd a szakik jól megmondják.
Megint más,hogy ki mennyit megy el vele.