Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

újabb kérdés
az alapjárati fordulatszám állítási lehetőség, valamelyik oldalburkolat alatt vagy a tank alatt lehetséges?
köszönöm a válaszokat, utána olvasok.
Nem kívánnék vitatkozni, csak más tapasztalatokkal rendelkezem. Pár évvel ezelőtt, mikor még nem volt mindenki ennyire felhomályosítva a sportlégszűrök haszontalanságáról, két barátom 1200-es Bandit-ja is ilyen szűrökkel volt "behangolva". A 6000-res szervizeket elvégezve rajtuk a szűrőket is mostam. Az egyik valóban egy vályogháznyi porral volt megtömve már eddigre, de a másiknak,majdnem tiszta volt a mosószere a tisztítás után. A különbség csak annyi volt, hogy első igen sok km-t futott a fővárosban a másik csak vidéki túra használatban volt.
Ès bizony ez elsőnél volt hogy annyira el volt tömődve a szűrő, hogy olyan jeleket produkált , mintha az üzemanyagrendszer lenne eldugulva. Ìgy miután rommá szedtem a teljes rendszert tanktól a karibiig, és nem találtam semmit, nem maradt más mint a légszűrő. Nyilván tünetek hasonlóak, hiszen ha nem jut be levegő, akkor nem szállít magával benzint sem ...
Szerencsére már mindegyiknek megjött az esze, és elvannak a gyári szűrővel is...
Amelyiknél nem kell vágni az idomot, az csak dísznek jó. egy 4-6 mm-es csavar nem bírja felvenni az esetlegesen ébredő erőhatásokat. Egy kisipari gyártású esetén pedig, ha nincs megfelelően rideg csavar, akkor nem törik el a felfogatás bizonyos erőhatás felett, ami magával húzhatja a vázat is...
Köszönöm szépen a gyors választ Feket!
Én is az lsl-t néztem ki elsősorban,és még a Puig ami tetszik!
Sajnos ahogy látom mindegyik gombánál ki kell vágni az idomot!
Ezért is gondoltam,hogy elötte kérdezősködöm egy picit,mielött kivágatnám az idomot!
lsl
a hasznosságáról megoszlanak a vélemények, a haveromnak állóhelyzeti boruláskor kevesebbet védett, mint mikor később ugyanarra az oldalra kb 25-el borult el és csúszott kicsit a motor, de a második esetnél csak kicsit sérült az oldalidom, más meg nem...
Szép estét Mindenkinek!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Bukógomba vásárláson töröm a fejem!
Szerintetek érdemes beruházni rá?
És ha igen akkor milyen márkát,tipust ajánlanátok?
A válaszokat előre is köszönöm!
a sportszűrővel pont az a baj, hogy semmit nem érzékelsz abból, hogy el van tömődve, ellentétben a papír szűrővel, ami ilyenkor folytja a motort, de akkor se engedi be a nagyméretű szennyeződéseket a motorba.
a sportszűrőt érdemes 1500anként tisztítani, mert az olajfilm a szöveten telítődik porral, és onnantól nem szűr semmit, beengedi a sok dzsuvát a motorba, amitől szépen elkopik a henger. (saját tapasztalat)
Nagyapó!
Gumiügyben van valami?
Tapasztalatom alapján (nem busa),4-5e km-ként tisztítás!
Ha elhanyagoltad,könnyen nagy baj lehet belőle!
akkor összefoglalom az eddigieket: 1500 körül ok, és lehetséges diagnózis az eltömítettség! Kidobni sajnálnám, a gyakoribb tisztítást viszont betervezem :D
emeld fel 1500-ra, meg hajítsd ki belőle a szűrőt és tegyél bele egy gyárit, ha még nem késő...
Ajjaj,blokk csere lesz....
Gyanús, hogy nem a levegőszűrő a gond
sziasztok! Segítsetek légyszi, csak egy régi mobilról netezek (nehéz így a szörcs a neten). Szóval a kérdés, mennyi az optimális alapjárat K&N sportlégszűrővel? Vagy az is elég, h a gyári mennyi. Az ok, h mostanság lefullad és kb. 800-900 ahol most jár. A sportlégszűrő elég koszos, holnap tisztítom, csak remélem ez lehet az elsőszámú ok a lefulladásra. :D
Csatlakozom,én is szép estét Kìvánok!
Szép estét mindenkinek
Köszi, de közben megoldódott. majdnem bukfenc lett a vége. 2-ben tízezres fordulatnál beállt a főtengely. Mind a négy hajtókar szép kékre égett. Ma raktam össze, bármilyen meleg pöccre indul. A karterben lévő szűrő volt teli szmőtyivel. Olyan volt, mint ha vatta lett volna benne. Azt mondják lehet, hogy valami sz....r szűrő lehetett az oka. Pedig mindig Hiflofiltrot használok. De most olyan mint egy DOXA.
Havernak volt hasonló hibája, de neki sajna egy Román túrán való borulás után kezdte ezt játszani. Ha jol emlékszem motorfelújitás lett belőle. Ha beszélek vele a hétvégén, megkérdezem neked.....
Isten nem ver bottal........az én szitum, hogy mosás óta rángat a mocim 2500/ford.-ig, mintha égéskihagyása lenne.......eddig senki nem tudta mi baja van, holnap jön el a szerelőtől....remélem van orvosság rá

Üdv
Szép estét mindenkinek