Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak vettem egy első Pirelli Diablo Corsat, majd elválik!
feket663 -ez csatlakozom!
cagivariver!
Te döncs! de ha Buzát veszel soha többé nem akarsz mást! Ez a lényeg és nem ragozom!
Isten éltesse sokáig a mai nap ünnepeltjeit!
Mihail
Biri
Bocsi rossz helyre jöttem.
szia bocs hogy csak most irok de nem voltam gépnél, nos kéne nekem az elérhetőség hsskft(kukac)freemail.hu megköszönném.
Üdv!
Kategoria váltás előtt vagyok.és haya king-ben gondolkodom.Véleményt ill tapasztalat érdekelne,hogy merjem vagy ne merjem.
Köszi.
Vágjál a csavarba hornyot egy ilyen Dremel vagy utánzat géppel, amit 5-6 ezresért lehet venni a barkács hypermarketekben (Nagyon jó hasznát lehet venni a későbbiekben is). Utána meg hőlégfúvózni! De ha nagyon le szeretnéd venni, akkor a kormánycsutkát levéve a tartójáról, le tudod a markolatot csúsztatni. Amúgy meg általában a gázbovden szokott szorulni, nem a markolat.
OK. A héten szabin vagyok, de a jövő hét rendben. hantolo@invitel.hu adok tel.számot. Ha lehet délutáni, koraesti időpontot válasszál.
Valami fasza hátsó "idom ami a kerék és a púp között van, valami dögösebb mint a gyári nincs valakinek, hát persze hogy kicsi pénzért!
THX! Nem akarok vágott sliket feltenni, csakm van egy hátsóm tartalékba! Én a Pirelli Diablóval maximálisan megvagyok elégedve csak kellene egy első mert már kuka! Ja nagyon fontos a kormányvégsúly a gyáriba nem tudom a csavart kiszedni mert szerintem bele van rohadva, kicsit szorul a gázom és seszeretném ápolni de aza buzi kúpos csillagfejű csavar csak szét megy de nem jön le! mia f..... csináljak?
Nekem hátsó gumi volt Diablo. 2000 kilométer után lehajítottam, mert állandóan túlpörgött, de ne ilyen agresszív gázkezelésre gondolj, sima 3 sebességben nem teljes gázas kigyorsításkor is riszálta a fenekét, nem beszélve arról, hogy az állandó kipörgés miatt jobban fogyott a gumi, mint egy tapadósabb (akkor Diablo Corsa-ról váltottam sima Diablora). Ha versenygumiban gondolkodsz, a D211GP Dunlop-ot ajánlom. Vágott slicket én nem használtam soha, nem is áll szándékomban.
Szia!
Jövőhéten napközben eltudok menni Szarvasra, az jó neked?
Pirelli Diablo első buzára van valakinek?
szerintetek mejik a jobb az útjainkra a diabló vagy a dragon slik vágott ?
Szerintem se szebb se jobb se praktikusabb széria motor nem létezik, mert ha létezne akorr a Buza nem lenne legenda, már 99 óta! Természetesen minden más típust is tisztelve, de a buza akkor is buza!
Ez a beszéd! Biztos van ettől jobb, szebb, praktikusabb, olcsóbban fenntartható motor, de utcán szerintem egy jól használható gépezet ez.
thx! én maximálisan megvagyok elégedve ezzel a vén buzával! IMÁDOM!
Szerintem nem érdemes ilyen esetben hozzápiszkálni. Annyi lehetősége van ennek az ecu-nak, de én se használok belőle semmit, csak a gyorsváltót, mert fékpad híjján az üzemanyag ellátást nem szabad babrálni, pedig milyen jó lenne, ha eladhatnám valakinek a Motty AFR-t, de sajnos szükség van rá... Amit felsoroltál, mindent lehet befolyásolni, de ehhez egy türelmes fékpad tulajdonos, rengeteg idő és olyan szaktudás kell, ami nekem nem áll rendelkezésemre...
csak egyszerűen mint egy kisbabának! ezeket ha álítod lóerőt, teljesítmény, gyorsulást, fogyasztás, stb-t lehet állítani? nekem minden gyári a gépen a 10 év alatt csak 40 ezret tettem bele, érdemes hozzá nyúlni?
2002 ben vettem és az is van írva a forgalmiba!
Ahol van szélessávú lambda szondával ellátott fékpad. Ahol nincs az sokak szerint csak tapogatózás...
Értem! Ezt hol tudom megnézetni, beállítatni? Full-gas?