Kihasználatlanság miatt eladó a motor.
Motorikusan tökéletes állapotban van. Tavaly volt injektorsor-csere, a tank, benzinszűrő, benzincsövek mind ki lettek pucolva. Banner akkumlátor, fékolajok, kuplungolajok cserélve, új légszűrő (nem sport), új gyertyák, olajszűrő és olaj most lett cserélve. Műszaki 1 hónapja lett csinálva.
2 éve egy alkalommal egy körforgalomban elcsúsztam vele, ekkor keletkezett a horzsolási sérülés az oldalán.
Fogyasztás normál használatnál 5L alatti, tempósabb menetnél 6,5L (előzés-fékezés autóúton). Két személlyel 4,5L-rel mentünk rendszeresen.
A motor rendszeresen alacsony fordulaton volt használva, abszolút nem volt 'nyüstölve'; pályán nem volt. Nem rángat, nem eszi az olajat/benzint, egyenletesen húz, jól vált, stb. Megbízható. Az elektronikájában a gyári értékek vannak beállítva.
Azért adom olcsón, mert gumit és láncot szükséges lesz majd cserélni rajta, illetve horzsolás van az oldalán.
Jár hozzá természetesen az ülés + fogantyú, üléspúp, egy nagyon szép Hajabusa tankbőr, hátsó motoremelő/tartó, + egy gyári és egy túraplexi, motorolaj, fékolaj, láncspray, pótkulcs, egy-két alkatrész, bogárlemosó spray…
Jelenleg külföldön tartózkodom, de ez nem akadály a motor megvételében. Motor Budapesten van. Írj e-mailt (bencemuller@hotmail.com) vagy hívj, tedd fel a kérdésed, jelezd, ha meg szeretnéd nézni.
Kíváncsi leszek, hányan jönnek össze. Megmondom őszintén, hogy nekem ez egy kicsit messze van, oda vissza egy 1000-es kb, sem gumival, sem üzemanyaggal nem biztos, hogy bírom... Lehetne kicsit közelebb is...
Még van kép pár "Harris" Busás markolat ! 3000-ért ! Ha valakit érdekel, dobjon egy mailt
jedis@freemail.hu
Üdv
Jedi
szervező! dragriders racing team!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Kihasználatlanság miatt eladó a motor.
Motorikusan tökéletes állapotban van. Tavaly volt injektorsor-csere, a tank, benzinszűrő, benzincsövek mind ki lettek pucolva. Banner akkumlátor, fékolajok, kuplungolajok cserélve, új légszűrő (nem sport), új gyertyák, olajszűrő és olaj most lett cserélve. Műszaki 1 hónapja lett csinálva.
2 éve egy alkalommal egy körforgalomban elcsúsztam vele, ekkor keletkezett a horzsolási sérülés az oldalán.
Fogyasztás normál használatnál 5L alatti, tempósabb menetnél 6,5L (előzés-fékezés autóúton). Két személlyel 4,5L-rel mentünk rendszeresen.
A motor rendszeresen alacsony fordulaton volt használva, abszolút nem volt 'nyüstölve'; pályán nem volt. Nem rángat, nem eszi az olajat/benzint, egyenletesen húz, jól vált, stb. Megbízható. Az elektronikájában a gyári értékek vannak beállítva.
Azért adom olcsón, mert gumit és láncot szükséges lesz majd cserélni rajta, illetve horzsolás van az oldalán.
Jár hozzá természetesen az ülés + fogantyú, üléspúp, egy nagyon szép Hajabusa tankbőr, hátsó motoremelő/tartó, + egy gyári és egy túraplexi, motorolaj, fékolaj, láncspray, pótkulcs, egy-két alkatrész, bogárlemosó spray…
Jelenleg külföldön tartózkodom, de ez nem akadály a motor megvételében. Motor Budapesten van. Írj e-mailt (bencemuller@hotmail.com) vagy hívj, tedd fel a kérdésed, jelezd, ha meg szeretnéd nézni.
Annyira nem kopik az első.....