Köszönöm a segítséget Neked is Elbandi!
Ettől a részétől tartok én is amit Te felvázoltál,hogy nem-e tenne kárt a vázban,ha perec lenne!
Egy idomot könnyebben javítattnék,cserélnék mint egy vázat!
Megosztom tapasztalataim, öröm! Nos, felemeltem 1200 körülre az alapjáratot (sport-dob, légszűrő) nem fullad már az én drágaságom! Köszi! Saját tapasztalat, a múltkori szakműhelyes, préslevegős légszűrő tisztitás után (ami ugyi TILOS) ma szépen kitisztottam, tőménytelen port és bogarat hátrahagyva. Hát vigyorogtam ma este az asszonypajtival mögöttem! Úgy gyorsult mint egy álom, gázreakció pöpec! :D Ha bár a hétvégi 5-ös és 6-os lottó álmok szétfoszlását követően elhittem, hogy maradnak a szürke munkás hétköznapok... de, a mai "gurulás" :D :D :D, visszahozta az EASY RIDER életkedvemet! Hát ennyi :D
Amikor japánban leül hat mérnök és megtervez egy vázat,kitalálják honnan és milyen erőhatások érhetik.
Amikor a Sanyibá esztergál egy bukógombát vagy az LSL gyárt egyet ez nem érdekli csak hogy eladja a nyomi termékét.
Namost van egy alu(ami egya olyan fém hogy minden pofont örökre megjegyez) vázunk ami alapjában a villanyak a blokk és a lengőkar felőli erőhatásokra van tervezve.
A japán mérnök azt mondja rakjunk rá nagy idomot ha hasra esik a béna tulaj akkor az csilapítja az ütést ami a vázat érné.
Sanyibá a műhelyből:
-itt a bukógomba haver két sör lesz meg egy feles,aztán 10.9 hengerfej csavarral rögzítsd a vázhoz mert különben mikor a 250kilós motor százzal belerepül az aszfaltba kitépi.
Sanyibá nem lessz baja a váznak?
-Dehogy fiam az MZ is kibírta,csak az idom ne legyen karcos az számít,nem tudnak ezek a rizszabálók semmit.
Na ennyi a véleményem a bukógombáról
Igaz senki sem kérdezte
ŐŐŐŐŐmeg lehet a GSX-r vázat csak két mérnök tervezte
Persze,ha már vennék rá akkor mindenképp valami olyat vennék ami,ha netán gond lenne ne több kárt okozzon a gépben mint amennyit védene!(pl:LSL,Puig)Egy kisebb csúszásnál hasznos lehet,de egy komolyabb esésnél félek hogy még nagyobb kárt tenne a vázban!
Ma utána érdeklődtem:LSL:26000Ft!
Puig:18300ft!
Köszönöm szépen még 1x a segítséget Feket!
Szerbusztok!
Lenne egy kérdésem..
Nézegettem egy 2008 as hayabusát és lehet hogy ilyet is vennék, és az lenne a kérdés hogy aki ilyet használ annak mi a tapasztalata erről a motorrol mert kiváncsi lennék hogy van e vmi, jellegzetes hibájuk amire figyelni kell, szar utakat mennyire tolerálja szóval mindennemű tapasztalat. Amugy hosszabb túrákra szeretnék ilyet pl horvát, olasz asuztria stb meg ritkán pálya:)
Köszönöm előre is a válaszokat
Ha de komolyan!
Mr Hayabusa, Busati, és a többiek? vélemény?
Nyáron csinálhatnánk Hayabusa Megameetinget( felénk, bográcsos gurulós napot) a Germán mintára! Szerintem nagyon Király lenne!
Az amúgy is gyengécske fjr-t lefojtatta 100 lóerőre...azt mondta fél a komoly motoroktól
Tisztelem az idősebb motoros társaim!
Meg amúgy is össze-vissza beszél
Igaz EL?!
Ettől a részétől tartok én is amit Te felvázoltál,hogy nem-e tenne kárt a vázban,ha perec lenne!
Egy idomot könnyebben javítattnék,cserélnék mint egy vázat!
Akkor jó időt, sok sört megatöbbi!
Amikor a Sanyibá esztergál egy bukógombát vagy az LSL gyárt egyet ez nem érdekli csak hogy eladja a nyomi termékét.
Namost van egy alu(ami egya olyan fém hogy minden pofont örökre megjegyez) vázunk ami alapjában a villanyak a blokk és a lengőkar felőli erőhatásokra van tervezve.
A japán mérnök azt mondja rakjunk rá nagy idomot ha hasra esik a béna tulaj akkor az csilapítja az ütést ami a vázat érné.
Sanyibá a műhelyből:
-itt a bukógomba haver két sör lesz meg egy feles,aztán 10.9 hengerfej csavarral rögzítsd a vázhoz mert különben mikor a 250kilós motor százzal belerepül az aszfaltba kitépi.
Sanyibá nem lessz baja a váznak?
-Dehogy fiam az MZ is kibírta,csak az idom ne legyen karcos az számít,nem tudnak ezek a rizszabálók semmit.
Na ennyi a véleményem a bukógombáról
Igaz senki sem kérdezte
ŐŐŐŐŐmeg lehet a GSX-r vázat csak két mérnök tervezte
Ma utána érdeklődtem:LSL:26000Ft!
Puig:18300ft!
Köszönöm szépen még 1x a segítséget Feket!
Lenne egy kérdésem..
Nézegettem egy 2008 as hayabusát és lehet hogy ilyet is vennék, és az lenne a kérdés hogy aki ilyet használ annak mi a tapasztalata erről a motorrol mert kiváncsi lennék hogy van e vmi, jellegzetes hibájuk amire figyelni kell, szar utakat mennyire tolerálja szóval mindennemű tapasztalat. Amugy hosszabb túrákra szeretnék ilyet pl horvát, olasz asuztria stb meg ritkán pálya:)
Köszönöm előre is a válaszokat
Üdv