Sziasztok SOS-ben kellenének szelepek(összes) vagy egy hengerfej szelepekkel, ahogy gazdaságosabb lenne k4- busához. Ha tud valaki kérem legyen szíves jelezze. Előre is köszönöm.
Na hogy kicsit csorogjon a nyálatok azt a kanyart amit az FJR-el max 110-el veszek lapon egy begyakorolt helyen,azt ICE-busájával úgy hogy először ültem rajta gyerekjáték volt megcsinálni,nem is éreztem a dolgot azt hittem 80-nal megyek csak karcol a móka kedvéért azt látom 110,ekkora a külömbség a két moci futóműve között.
Az egyenes futásról meg annyit ha a horizont végére felgyorsul az FJR200 úgy kóvályog mint egy bebaszott paraszt a kocsmából hazafelé a biciklijén,a busa meg a következő saroknál észrevettem hogy hoppá 200-fékezni kéne
De az 1000-res gixer-el ugyan ez volt,jó fék jó futómű,bazi erős motor.
Aztán mégis mindenhova együtt megyünk,tehát itt tényleg csak az számít kinek mi jön be kinek mitől áll a pöcse a fagyizó előtt,ki mennyire szeret kényelmeskedni,szerintem a legtöbb mai gép sokkal többet tud mint aki vezeti,tehát csak a pilótán múlik hogy belefér e egy csapatba vagy sem(persze ez a csoper-re meg az ilyen kávédarálókra nem vonatkozik
Nem-nem nincs Busa,sőt ahogy telnek az évek egyre inkább megpróbálom csökkenteni a közúti tempót.
És itt most nem arról beszélek hogy a Fehérvár és várpalota közötti szakaszon nem lehet menni mint az állat hanem a mindenféle utakon felesleges,és ehez az FJR is bőven elég.
Soha,inkabb a pincsi...
Fjrbusa az új motoros tesónk
De ne baszogassuk,mert FjrBusás és felszívja magát,majd vesz egy Tuonot........
Szép a motor, de ki az a rosszarcú egyén mellette
Az egyenes futásról meg annyit ha a horizont végére felgyorsul az FJR200 úgy kóvályog mint egy bebaszott paraszt a kocsmából hazafelé a biciklijén,a busa meg a következő saroknál észrevettem hogy hoppá 200-fékezni kéne
De az 1000-res gixer-el ugyan ez volt,jó fék jó futómű,bazi erős motor.
Aztán mégis mindenhova együtt megyünk,tehát itt tényleg csak az számít kinek mi jön be kinek mitől áll a pöcse a fagyizó előtt,ki mennyire szeret kényelmeskedni,szerintem a legtöbb mai gép sokkal többet tud mint aki vezeti,tehát csak a pilótán múlik hogy belefér e egy csapatba vagy sem(persze ez a csoper-re meg az ilyen kávédarálókra nem vonatkozik
És itt most nem arról beszélek hogy a Fehérvár és várpalota közötti szakaszon nem lehet menni mint az állat hanem a mindenféle utakon felesleges,és ehez az FJR is bőven elég.
Szerintem regisztrálj ájlávbusa néven is , és ebbe a topicba úgy írj ezentúl
Lehet hogy mennem kellett volna
Beszéljünk majd a gurulásról...