de mit is kéne még fejleszteni rajta?
szerintem csak az erejét,amit jó magam is növeltem...
miért kell ABS? dual fék?,,jó néha életmentö lehet,,,de kérdem én hol van az ügyesség? ami a motorost megkülömbözteti mindentöl ?
tölem mindig kérdezték mivel fékezek?-válaszom:"" mikor mivel""",,motorfék,visszakapcsolok,hátsófék,elsöfék,kombinált
an,ahogy meg kivánja a közlekedésem,mikor mit tartok gazdaságosnak...
ha tele pumpálunk egy járgányt mindenféle kipörgésgátlóval,segéd elektronikával hol marad a pilóta? egy ovodás is el játszhatna vele ha fel tudná állitani sztenderröl!
személy szerint imádom mikor cikázik a segge kigyorsitásnál vagy vizben nekem kell meg találni azt a pontot hol kezd el csuszikálni a gumi---
""""kihivás"""""""
van 1 pár dolog ami bekapcsolódik rajtam mikor fel pattanok a nyeregbe,,,,
szerintem a hayabusa pont úgy jó ahogy van,de kisseb optikai ,engine-tuningal csak egyedivé kivánjuk tenni szépségünket,hogy azért mikor a bringákat egymásmellé rakjuk ne úgy tünjön hogy le futottak a szallagról,és itt személyes izlések kicsit belekeverednek ennyi...
fejleszteni ezért nem is kellett a busát,ami tény mindenki ostromolja a fékeit,de amire kell pont elég,havalakinek brutálabb kell akkor nyitni pénztárca és megoldódott
2003 óta a subframe(segédváz),már csak görbül nem törik!
ez a fojtonos rivalizálás,kiakaszt!
No Tasi!
1,Nem azért nem vennék,mert félnék rajta....hanem nem teccik annyira,mint az XX.
2,A hayán is az elmúlt évek legnagyobb fejlesztése (idáig) a fehér indexbúra,ha jól tudom...
Én a helyedben Busa után nem ülnék TZR50re...túl vad az még neked...még egy pár 10,000km busán aztánm ha bátorvagy megpróbálhatod amúgy van egy eladó 80as TZR naggyon durván megy cbr125öst gyalázza keményen
Pontosan!
Elmondhatom,hogy legalább annyi Busás barátom van mint XX-es!Nem a motor a lényeg,hanem az,ki lovagolja!
Hozzá teszem,nekem már volt az összes modern rizskályhábol(kawa,suzi,yamaha).Az hogy most Hondán ülök véletlen,és nem biztos hogy a következö is honda lessz.Attol függ,mi tetszik meg akkor!Egy biztos,Olasz "csodát" nem veszek!
szerintem csak az erejét,amit jó magam is növeltem...
miért kell ABS? dual fék?,,jó néha életmentö lehet,,,de kérdem én hol van az ügyesség? ami a motorost megkülömbözteti mindentöl ?
tölem mindig kérdezték mivel fékezek?-válaszom:"" mikor mivel""",,motorfék,visszakapcsolok,hátsófék,elsöfék,kombinált
an,ahogy meg kivánja a közlekedésem,mikor mit tartok gazdaságosnak...
ha tele pumpálunk egy járgányt mindenféle kipörgésgátlóval,segéd elektronikával hol marad a pilóta? egy ovodás is el játszhatna vele ha fel tudná állitani sztenderröl!
személy szerint imádom mikor cikázik a segge kigyorsitásnál vagy vizben nekem kell meg találni azt a pontot hol kezd el csuszikálni a gumi---
""""kihivás"""""""
van 1 pár dolog ami bekapcsolódik rajtam mikor fel pattanok a nyeregbe,,,,
szerintem a hayabusa pont úgy jó ahogy van,de kisseb optikai ,engine-tuningal csak egyedivé kivánjuk tenni szépségünket,hogy azért mikor a bringákat egymásmellé rakjuk ne úgy tünjön hogy le futottak a szallagról,és itt személyes izlések kicsit belekeverednek ennyi...
fejleszteni ezért nem is kellett a busát,ami tény mindenki ostromolja a fékeit,de amire kell pont elég,havalakinek brutálabb kell akkor nyitni pénztárca és megoldódott
2003 óta a subframe(segédváz),már csak görbül nem törik!
ez a fojtonos rivalizálás,kiakaszt!