Tudom, hogy most utálni fogtok,de ha már az elismerésről van szó akkor az XX is megérdemli az elismerő szavakat. Ugyanis a teljesítményt leszámítva, még mindig ott van a Mr. által emlegetett top-ban! Kezelhetőség fék stb. Ja és idén ünnepli a 10 éves szülinapját! Ami azért nem semmi!
Amúgy nekem tökmind1 ki-mit fejleszt. Nekem spec. az XX jobban tetszik,ezt kifogásolta meg Tasi a fejlesztések hiányával.
Persze,egy halom rozsdás vason is lehet motorozni,ha tudsz,csak tudni kell,mit mire készítettek a tervezők.
Ceva FeFe*St!
Magasabb hőértéken üzemelnek......holnap utánna kérdezek az ÖREGTŐL oszt leírom....
Tényleg nagy különbség van,higgyétek el!
MOST NAGYON_NAGYON kapkodja Rosinante a patáit!
Cevacctok!
Tarkának......
A Busa a csúcstechnikát mutatta be.......!Eddig nem tudták jobbá tenni,MERT TÖKÉLETES VOLT!A hibái..........VANNAK,mint mindennek....a fék gyengesége az erőhöz viszonyítva....,a kuplungpálca szar megoldása.......de csak ennyi!És mégis......MÉG MINDIG A MOTOROK KIRÁLYA MISZTÉRIUMÁBAN VAN kategórián belül!
HÁNY ÉVE IS KEDVES BARÁTOM? 8éve! EZT EL KELL ISMERNI!
Manapság,amikor motorgyártók versenyeznek egymással minden évben,csak most kezdenek el felzárkózni a HAYABUSÁHOZ!
Röviden.....ennyi....tudom....elfogult vagyok!
Hello Laci! Sajnos a Magura kart már eladtam, amúgy ugyanaz a fittingje, mint a gyári fékcsőnek, szerintem ez szabványos lehet, viszont a csavarja nem olyan, mint a gyári, hanem 10x1,25 ös menet helyett 10x1 mm-es menet van rajta. A sárvédő a tied lehet, feltéve, hogy úgy is kell, ha tudod, hogy ez nem olyan fekete színű, mint a te motorod, úgyhogy egy festés mindenképpen szükséges lesz hozzá. Ha így is kell, akkor kihírdetem, hogy a sárvédő elkelt.
Szia Mr. Haya! Pár hozzászólással előtt írtad, hogy vettél bele "meleg gyertyákat". Lécci világosíts fel hogy ez mit jelent pontosan? Ezek az "iridium" gyertyák? Minden egészséges tuning engem is érdekel.
Remélem motorral jössz!