Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Gyári szelepek/vezérműlánc vannak a gépben? Egy kicsit aggaszt ez a vezérműves dolog, mert a későbbiekben akarok rendelni Muzzy vezérműtengelyt Big Bore hengerszettel. Írtad, hogy 60000km körül van most a busában, az enyimben 54000. Ez azért annyira nem kevés már Ha vezérlánc szakadás lenne, biztos lenne olyan szerencsém, hogy amit tud, azt szétcsapna
köszi az ajánlatot, de hasonló árban megkapom a bontatlan dobozosat. le is zsírozom... remélem azért sikerül elpasszolnod!
12
ezt a képet honnan szerváltad?! van vmi gyártó/forgalmazó linked?!
neeem jóóóóó túl legalizált
ott repül a hayabusa!
tényleg elég gyíkra sikeredett az az 'a' betű
Nem tudtam hogy márBUSZokhoz is csinálnak ilyet!
igazság szerint már kaptam egy kedvező ajánlatot egy zsír új példányra, de dobj egy mail-t (andrew_kabai [at] freemail [dot] hu), h mennyiért szeretnél megszabadulni tőle!
hát, nekem sokkal nagyobb macera lemezt szerezni, vágatni, meghajlíttatni, festetni stb. mint megrendelni, mivel semmi ilyen szerszámom nincs.
van még ilyen vagy ilyen is, de ezeknek sem értem a világítós részét, pedig elvileg azt írja, h van hozzá...
Nos, sikerült lekapni a hengerfejet, az eredmény nem is olyan vészes, 8 szelep tűnik úgy, hogy valamilyen formában sérült, eddig ennyi látszik, a dugattyúk megmaradtak, a főtengely és a vezérműtengely is ép, még a szelepvezetőket kell ellenőrizni, utána lehet összepakolni a cuccost, persze, ha lesz alkatrész...
Biztosan jó anyagból van, de a busa logo közepét 2 kicsi bigyó rögzíti csak. Ha az nem törik ki a rezgéstől, akkor tényleg komoly anyag. Nekem a rendszámtábla is megrepedt.
A gear2dash hatását én nem érzem /bár azt mondják, hogy valamit csinál/, így ha kell neked ilyen, valami eszméletlen kedvezményes áron átadhatom!
Hi!
Én nem kombinálnám túl a tartót.
Hajlítasz egy lemezt, átfúrod, 3 db-os 12V-os szilikon bevonatú fehér ledszalag ráragaszt és kész.
Szép Napot!
van pl ilyen rendszámtábla tartó. ez pofás, de lehet h picit túl magas a logó miatt és abban sem vagyok biztos h a nagyobb menetszelet szeretné a kigyengítés miatt...
a világításának az elhelyezkedése sem tiszta....
sziasztok,

lassan akadna néhány változtatni való a gépemen és kíváncsi volnék a tapasztalataitokra:

- a hátsó sárhányót/rendszámtartót cserélném vmi sportosabb darabra. a fő problémám az, h ezeken általában nincs rendszám világítás. ez mennyire szokott gond lenni a rend őreinél?
esetleg van vmi bevált darab (netán rendszámvilágítással együtt) amiről tudtok dobni egy linket?

- hátsó lánckerék csere esetén hány foggal nagyobbatt "szokás" feltenni ha az első marad a gyári?

- a gear2dash meg hasonló boxoknak van ténylegesen vmi értelme?

- raptor dobja van vkinek? tapasztalatok/vélemények?

előre is köszi a válaszokat
Szebb napokat István!
szomorúan olvastam soraid...
De ahogy mondtad....a lényeg az hogy neked nem lett bajod....
mielőbbi "talpraállást"!
szép napot ide is!
Nem reménykedek benne, hogy károk nélkül megúsztam... Ált. egy turbósnál sincs nagyobb igénybevétele a láncnak, mert ott bőven elég a gyári vezérműtengely is, az meg jóval kevesebb igénybevételt jelent a szelepvezérlés elemeinek, meg egy turbó Busát nem nagyon kell forgatni, mert már viszonylag alacsony fordulaton is tölt és van nyomaték.
Basszus!
A vez.lánc nagyon nagy károkat tud okozni, de sok olyan esetet is hallottam, hogy semmi baja nem lett a motornak, remélem így van a Te motorodnál is.
Mennyit bírhat egy turbós busán a vez.lánc?