Ép ellenkezőleg pl: A ringen egy egyszerű 600-as GSX-R odavág. Először azt hittem én csinálok valamit rosszul de megnyugtattak hogy nem a Busa kanyarokba nem olyan jó a hosszúsága miatt. Az egyenesbe leelőztem a 600-ast de a kanyarokba befogtak. Hát az egyenes úton jó sőtt kitűnő de vannak gyengéi mert hát az egyenes úton ki nem tud menni.
nem akar valaki egy szuper jo busát venni?
sajnos ugy tűnik,hogy el kell adnom az enyémet.1.5mill.hitel van rajta.minden ki van cserélve,csak menni kell vele.pénzt nem kérek érte.
sürgős!
Gyári?
akkó a carbon yoshikat is hozzá kaptad?-te bitang jó business ember vagy!
gyári kipuf végek 15kg eggyütt
a tiéd saccolom 6kg eggyütt
-9kg a lóerö javára
üdv zoo
hali
tyüüüüü hogy ezt te mennyire rossz helyre irtad!
Szerintem van aki nagyot akar mondani ,de hidd el tisztelni kell ezt a motort erejért.
Azt tudom hogy ez a motor MÁS, mint bármi más! pont ezért olyan különleges.
Érdekes az a tény,hogy nagyon kevés lehetöség van arra is mikor venni akarsz egy ilyen motort,azt sem tudod milyen a hangja,hogy fordul és relaksz érte pénzt hogy elhozhasd.
Más motorok 1000 es kategória szinte mind ugyan az,tudod mit kapsz tölle,de ettöl nem igazán,
Bödületes eröt,más kanyar iveket!
De nyugodtam mondjad embereknek hogy ez egy kezes bárány kezelhetö,mer tigy van,,de ez az agyban döl el és csuklódtól függ.
és nagyon vad is
üdv zoo
Annál egyszerűbb és csak minimálisan drágább, ha veszel egy 0 km-es példányt, mert meg lehet ugyan csinálni, de irtózatos költség egyrészt mindent szétszedni, lemérni, kiértékelni, a kopott darabokat kicserélni, majd mindent összerakni, valami úgyis kimarad, és legközelebb az adja meg magát, hidd el, tudom miről beszélek, bár mondjuk az én gépemben kissé másmilyen jellegű igénybevételek is előfordulnak a gyárihoz képest.
Hadd tudjuk már mi is, hogy mi az a dolog, aminek a hatására egy Hayabusa 220 lóerősre változik, persze csak, ha nem titok, hátha tanulunk belőle, és a javunkra fordíthatunk belőle egy-két dolgot.
Ránézésre ez egy német 100 lovas busa,először a kis korongokat kéne kivenni a szívócsőböl,és elvágni az ms szálat,utána próbálgatni a maximumot kihozni belőle
Csak a félreértések elkerülése végett...........160alatt nem igazán megyek.............
Utólagosan is elnézést kérek..........
Minden Tímeát Isten éltessen!
sajnos ugy tűnik,hogy el kell adnom az enyémet.1.5mill.hitel van rajta.minden ki van cserélve,csak menni kell vele.pénzt nem kérek érte.
sürgős!
akkó a carbon yoshikat is hozzá kaptad?-te bitang jó business ember vagy!
gyári kipuf végek 15kg eggyütt
a tiéd saccolom 6kg eggyütt
-9kg a lóerö javára
üdv zoo
Sziasztok!
Ez joooooooooo!
Van itt köztünk egy Busa,ami igencsak meg van piszkálva,de talán még az se tud ennyi loeröt!Jo volt az a méröpad?
Ha valóban(!) 220 LE-s a tied és simán kimotorozod, akkor elismerésem!
Bár kérdés az, hogyan kinek mit jelent a kimotorozás... egyik barátomnak pl. azt, hogy ..."na megint kimotoroztam anyámékho a telekre..."
az enyém kisujjbol rázza ki a 300le-t,és teljesen széria,kivéve a kipufogót.
tyüüüüü hogy ezt te mennyire rossz helyre irtad!
Szerintem van aki nagyot akar mondani ,de hidd el tisztelni kell ezt a motort erejért.
Azt tudom hogy ez a motor MÁS, mint bármi más! pont ezért olyan különleges.
Érdekes az a tény,hogy nagyon kevés lehetöség van arra is mikor venni akarsz egy ilyen motort,azt sem tudod milyen a hangja,hogy fordul és relaksz érte pénzt hogy elhozhasd.
Más motorok 1000 es kategória szinte mind ugyan az,tudod mit kapsz tölle,de ettöl nem igazán,
Bödületes eröt,más kanyar iveket!
De nyugodtam mondjad embereknek hogy ez egy kezes bárány kezelhetö,mer tigy van,,de ez az agyban döl el és csuklódtól függ.
és nagyon vad is
üdv zoo
föleg hayabusát!