apám,,,ez nem lehet igaz
örülök hogy semmi bajod!
Nekem az a véleményem erröl,ha nem hallottál nagy kilimp kolompot,reccsenést,,akkor nagyon megúsztad a dolgot,hidd el ha bever ott valami valaminek meghallottad volna,akármilyen bot füled van!
kéz lábtörést hozzá holnap!fingers cross!
üdv zoo
barátom TL-jében két hete hajtókaros lett a blokk, ugyanígy 250körül kb 10.000es fordulaton.
Nála is nagy mák volt h nem szorult meg semmi, "csak" elhagyta az erő a paripát.
még kb két hét és újra harckész lesz, addigra megjön minden alkatrész ha minden jól, megy
a lényeg, h te rendben vagy.
A motort így vagy úgy de meg lehet javítani, regenerálódni sokkal nehezebb.
Pont ma gondoltam erre, macerás beöltözni meg kezd meleg is lenni amíg el nem indulsz, de egy régi kalandomnál két hónap volt mire visszanőtt rám a bőr, az macerásabb.
Reméljük nincs nagy gond azért a paripával sem
Velem minden rendben, nem volt 280 csak kb. 240-250, és hát sajnos bele tud verni a szelep a dugóba, de annak is lehet örülni, hogy nem robbant fel a blokk. Minden javítható, az életben ettől sokkal nagyobb gondok is vannak, hála Istennek, minden kapható egyesével is, még a dugattyú is, úgyhogy nincs nagy gáz.
A mai nap is sikerült kimotorozni a motoromat! 5. fokozatban 10000-es fordulatnál egyszer csak elfogyott az erő, FI lámpa ég, motor leáll...
Most a vezérműlánc adta meg magát a teremtőjének, elszakadt...
Hogy milyen egyéb károk keletkeztek a blokkban, az egyelőre még kérdéses, holnap szedik szét. Pedig nem volt megnyúlva a lánc, még félig sem volt kint a feszítő...
Így tuningoljátok 220 lóerősre a Hayabusátokat.
örülök hogy semmi bajod!
Nekem az a véleményem erröl,ha nem hallottál nagy kilimp kolompot,reccsenést,,akkor nagyon megúsztad a dolgot,hidd el ha bever ott valami valaminek meghallottad volna,akármilyen bot füled van!
kéz lábtörést hozzá holnap!fingers cross!
üdv zoo