Nekem egy Poweramper nevezetű gagyi kínai xenonszett van a motoromban immár 2006 január óta, megtettem vele vagy 20000 kilométert, meg se pisszen (kop,kop,kop). A céggel nincs tapasztalatom, de a 2 év garancia megnyugtató, meg azt tudom, hogy az autóhifit már évek óta nyomják, talán nem fog becsődölni az üzlet, lesz hová visszavinni a cuccot, ha esetleg meghibásodik. Még jobban jár valaki, ha nem ezt a motoros xenon szettet veszi, hanem az autóst, mert abból 2 szett kerül 25 eFt-ba.
nem úgy értettem,csak sztem úgy dolgoztam fel a hozzászólásod hogy busával nem lehet dönteni.bocsi ne mvolt benne semmi rossz indulat jah pályára rendszeresen járok kinn sokat kinn vagyok...nézelődni viccet félre téve remélem nem úgy jött le hogy beleszolok csak félre értettem ,szal érted hogy mondom?
Z3-nak:-N megint egy nálánál jóval okosabb,nagymotoros rutinnal!
Javaslom menj egyszer pályára és nézzél szét!
A 600-as sportmocik illetve a 750-esek mindenkit körbemotoroznak...
-Akárhogy is fáj a TL-t is pedig abban van nyomaték és forgatni sem kell...a busát is megeszik...de ha jön a célegyenes!
Akkor már behozza a lemaradást...nem rossz csak nem pont erre tervezték lehet dönteni vele nagyot,nem mondta senki hogy nem!
De attó az még nem rendelkezik radiális fékekkel ami jó ha van, és nem is lesz olyan futóműve min egy gikszer ezernek!
Javíthatóak a dolgok de sok lé és az idom nagyban befolyásolja a dönthetőséget...lásd bandit lábtartó...hamar leér,de szépen szikrázik!
A Busát is másra gyártották és a gikszert is...ennyi!
Mellesleg én is pályáztam már egyszer kétszer de a TL sosem nyom le egy hatszázast a Ringen...vagy pilótafüggő a dolog ha igen!
A TL viszont verte az SV -ket persze csak a nem pályára alakítottakat!
Euro-Ringet tudom ajánlani az technikásabb pálya ott nem jön ki úgy a jobb otorok előnyfölénye főleg V2-őnél...mert az ugye máshonnan tól...ott a sorosokat nagyon kell forgatni!
De köszönöm hogy észrevételeddel segíted a fórumot!
Menyus ezen a képen szikrát vélek felfedezni!
valld be büneid és feloldozást nyersz...az!?
Tasi
Azt hittem már az is ciki ha használt Yoshi-kat veszek...de ezt is felülmúlta!
Arra gondolsz hogy nyelezi? De vajon hanyadikban...jó lenne látni a baloldalt is...váltó ügyben!
Tasi
Azt hittem ennek a carbon változata a nyerő!
Ez a Tesco-s kiszerelés!
Gazdaságos!
Tasi
Alright!
Tasi
Z3-nak:-N megint egy nálánál jóval okosabb,nagymotoros rutinnal!
Javaslom menj egyszer pályára és nézzél szét!
A 600-as sportmocik illetve a 750-esek mindenkit körbemotoroznak...
-Akárhogy is fáj a TL-t is pedig abban van nyomaték és forgatni sem kell...a busát is megeszik...de ha jön a célegyenes!
Akkor már behozza a lemaradást...nem rossz csak nem pont erre tervezték lehet dönteni vele nagyot,nem mondta senki hogy nem!
De attó az még nem rendelkezik radiális fékekkel ami jó ha van, és nem is lesz olyan futóműve min egy gikszer ezernek!
Javíthatóak a dolgok de sok lé és az idom nagyban befolyásolja a dönthetőséget...lásd bandit lábtartó...hamar leér,de szépen szikrázik!
A Busát is másra gyártották és a gikszert is...ennyi!
Mellesleg én is pályáztam már egyszer kétszer de a TL sosem nyom le egy hatszázast a Ringen...vagy pilótafüggő a dolog ha igen!
A TL viszont verte az SV -ket persze csak a nem pályára alakítottakat!
Euro-Ringet tudom ajánlani az technikásabb pálya ott nem jön ki úgy a jobb otorok előnyfölénye főleg V2-őnél...mert az ugye máshonnan tól...ott a sorosokat nagyon kell forgatni!
De köszönöm hogy észrevételeddel segíted a fórumot!
A Tasla