Örülök hogy így reagáltad le a dolgot és nem másként...
Hát azért azt semmi nem csinálja utána mikor Fóton a fehér aszfalton nagyzenés sportautós srácot előzök,kis gáz hátsókerék tapadás nyista popsi risza,keresztbecsúsztatva előzök...
Imádom! A TL-be is volt 100Nm azt hittem az maga az őserő...de a 130Nm mégis csak több!
A motorozós korszakomból megtanultam az az igazán jó motor amivel lassan menni is tökéletesen lehet az az igazi összhang...
+ Az igazság az ami szép az szép és többen meg tudják nézni ha nem sietünk...A TL nek volt egy nagy előnye!
Messzebről hallatszott ezért már jóval hamarabb odafordultak a fejek...ennek sajna közelebb kell érni hogy hallják!
Amit írtál azzal maximálisan egyetértek és így is van. Én inkább valahogy azt akartam volna körülírni hogy a mítosz ami körül lengi ezt a csodás madarat az sztem túl van dimenzionálva. Hiszen mit mondanak a motorosok általában: Mi? Mit vettél? Hayabusát? Hát megakarsz dögleni? Nem beszélve a civilekről. És ugye ezzel ellentétben mi busások tudjuk, hogy milyen remekül motorozható és nem egy véres brutális állat, mint ahogy a közvélemény mondja. De nem ragozom tovább, mert egyértelmű és vitathatatlanul a motorok királya! És imádom. Ámen.
Gondoltam írok erre a fórumra is ha már lecseréltem a V2-est egy 2003-as 8000km-es Hayabusára!
Az adat nem humbuk a motort egy lány használta ill. használta volna ha nem dolgozna éjjel nappal és ezt nem külföldön tenné!
Így hát nem nagyon gyültek a KM-ek csak az édesapja jóvoltából!
A Busával kapcsolatos beírásra reagállnék a brutalitás és az erő tekintetében!
Nem tudom elötte mivel motoroztál,de én csak csupa jót tudok mondani róla,mivel én V2-esről ültem át,és az is nagyon erős ...azt semmi nem tudja íberelni ahogy elindul 200-felett mintha 120-ról gyorsítottam volna egy v2-essel csak ezt 200 felett teszi...ami nem semmi!
Azt nehéz volt megszokni hogy sokkal selymesebben jár és nem rángat mit a hasonló kaliberü nagy V2-esek,ahogy veszi a gázt az nem semmi....ezt soha nem fogom megszokni,legalábbis 4 évnyi V2-es után biztosan időbe tellik majd!
Egész más fordulatszám tartományokban él mint a V2-esek,de hamar megszokja az ember!
Nekem volt szerencsém menni K5-K6-os Gikszer 1000-rel,ami a tréfás benne és ami szerintem sokakat megtéveszt és töréshez vezet,az hogy azzal is olyan szépen lehet gurulgatni mint valami kissebbel...ha nem forgatod el akkor nem nyúlik meg a kezed van egy tartomány amiben kényelmesen elmotorozgatsz vele!
Elaltatja a kezdőket,azt hiszik ennyi hát ezt simán elvezetgetem...aztán elkezdi húzgálni...és mikor elforog oda ahol előbújik a kisördög akkor nagy a baj mert a kamion ill. autó háta hamar orrbavágja...
A Busa szerintem és nem vagyok még...elfogult, nagyon szépen gurulgat,de ha kell nagyon ottvan...nem leszel vele kanyarvadász futómű és dönthetősége miatt...de egy modern TGV-ami azt jelenti hogy Horvátország közelebb lehet mint gondolod!
Szombathely-Bp akár 1:30 perc kényelmesen egyenes háttal,ha jó a plekszid...ez az amiért szeretem..erre való!
Lehet, hogy most nem leszek népszerű, de őszintén bevallva én sokkal durvábbra számítottam a Busával kapcsolatban, mint amit valójában művel. De ez csak az én személyes véleményem, ugyanis ez iszonyú relatív, hiszen mindenki máshogy érzékel és mindenkire máshogy hatnak a dolgok. Valaki 150-nél pánikol, valaki meg 220-nál egyenesen ül a mocin és nézeget... Ettől függetlenül az is biztos, hogy nem potenciális donor stílusban megyek, de a hátsó gumim 3 500 Km után szinte csere érett..szal nem simogatom.
jelentem h a mocc vizforrásának megszüntetése sikerrel járt
letehetem a moccszerelöi vizsgát?
én csinyáltam meg
nem reheg:-)))))))
csak viz kelett bele meg légteleniteni
oszt egyböl jolett
én örülnék ha a kellő tudásom meglenne egy 600as kimotorozásához busa?meghallni nem akarok ha meg nem húznám neki akkor meg minek? a busa örökké a legdurvább utcai motor címet fogja viselni ez ráragadt nem is fogja tudni senki lemosni róla, így járt
Talan bennem a hiba, de nekem nem a Busa az alommotor amit majd egyszer szeretnek birtokolni Reszben azert mert a meretei nem eppen az enyemekhez igazodnak Bar vitathatatlan hogy szep ^^ Foleg az uuuj
nekem is drukkoljatok, egyszer én is Hayát szeretnék :)
Ha az utcán látok 1et, tuti utánamegyek és motorozok mögötte egy darabig, hogy addig is bámulhassam... I love Hayabusa
Csölé-nek:-Akkor megnyugodtam hogy talán nem nyúltam nagyon mellé!
-Bár nekem is jobban tetszik a Busá-kon a Tri-oval dob!
-Ha nem vagyok indiszkrét mennyi volt? Újonnan vetted?
-Itthon horribilis árak vannak...lsd:dangerbikes.hu
Tasi
Az tuti, hogy segít márhogy az rs3, én pár hete raktam rá a yoshi Trioválokat(Trs3) über jó! Mögöttem lévők mondták, hogy reped a plexijük
Csölé-nek!
Örülök hogy így reagáltad le a dolgot és nem másként...
Hát azért azt semmi nem csinálja utána mikor Fóton a fehér aszfalton nagyzenés sportautós srácot előzök,kis gáz hátsókerék tapadás nyista popsi risza,keresztbecsúsztatva előzök...
Imádom! A TL-be is volt 100Nm azt hittem az maga az őserő...de a 130Nm mégis csak több!
A motorozós korszakomból megtanultam az az igazán jó motor amivel lassan menni is tökéletesen lehet az az igazi összhang...
+ Az igazság az ami szép az szép és többen meg tudják nézni ha nem sietünk...A TL nek volt egy nagy előnye!
Messzebről hallatszott ezért már jóval hamarabb odafordultak a fejek...ennek sajna közelebb kell érni hogy hallják!
Talán majd most ha felkerülnek az RS-3-as dobok!
Remélem...Tasi
Amit írtál azzal maximálisan egyetértek és így is van. Én inkább valahogy azt akartam volna körülírni hogy a mítosz ami körül lengi ezt a csodás madarat az sztem túl van dimenzionálva. Hiszen mit mondanak a motorosok általában: Mi? Mit vettél? Hayabusát? Hát megakarsz dögleni? Nem beszélve a civilekről. És ugye ezzel ellentétben mi busások tudjuk, hogy milyen remekül motorozható és nem egy véres brutális állat, mint ahogy a közvélemény mondja. De nem ragozom tovább, mert egyértelmű és vitathatatlanul a motorok királya! És imádom. Ámen.
Gondoltam írok erre a fórumra is ha már lecseréltem a V2-est egy 2003-as 8000km-es Hayabusára!
Az adat nem humbuk a motort egy lány használta ill. használta volna ha nem dolgozna éjjel nappal és ezt nem külföldön tenné!
Így hát nem nagyon gyültek a KM-ek csak az édesapja jóvoltából!
A Busával kapcsolatos beírásra reagállnék a brutalitás és az erő tekintetében!
Nem tudom elötte mivel motoroztál,de én csak csupa jót tudok mondani róla,mivel én V2-esről ültem át,és az is nagyon erős ...azt semmi nem tudja íberelni ahogy elindul 200-felett mintha 120-ról gyorsítottam volna egy v2-essel csak ezt 200 felett teszi...ami nem semmi!
Azt nehéz volt megszokni hogy sokkal selymesebben jár és nem rángat mit a hasonló kaliberü nagy V2-esek,ahogy veszi a gázt az nem semmi....ezt soha nem fogom megszokni,legalábbis 4 évnyi V2-es után biztosan időbe tellik majd!
Egész más fordulatszám tartományokban él mint a V2-esek,de hamar megszokja az ember!
Nekem volt szerencsém menni K5-K6-os Gikszer 1000-rel,ami a tréfás benne és ami szerintem sokakat megtéveszt és töréshez vezet,az hogy azzal is olyan szépen lehet gurulgatni mint valami kissebbel...ha nem forgatod el akkor nem nyúlik meg a kezed van egy tartomány amiben kényelmesen elmotorozgatsz vele!
Elaltatja a kezdőket,azt hiszik ennyi hát ezt simán elvezetgetem...aztán elkezdi húzgálni...és mikor elforog oda ahol előbújik a kisördög akkor nagy a baj mert a kamion ill. autó háta hamar orrbavágja...
A Busa szerintem és nem vagyok még...elfogult, nagyon szépen gurulgat,de ha kell nagyon ottvan...nem leszel vele kanyarvadász futómű és dönthetősége miatt...de egy modern TGV-ami azt jelenti hogy Horvátország közelebb lehet mint gondolod!
Szombathely-Bp akár 1:30 perc kényelmesen egyenes háttal,ha jó a plekszid...ez az amiért szeretem..erre való!
Köszönöm a lehetőséget...
Tasi
letehetem a moccszerelöi vizsgát?
én csinyáltam meg
nem reheg:-)))))))
csak viz kelett bele meg légteleniteni
oszt egyböl jolett
A tied biztosan 0 szériás mert még nincs az országban!
Ha az utcán látok 1et, tuti utánamegyek és motorozok mögötte egy darabig, hogy addig is bámulhassam... I love Hayabusa