Üdv,van itt valakinek ős gixxer 1987-88 as?
Lenne pár kérdésem a karburátorokkal kapcsolatban
Ezen még nem CV karbi van
nincs valakinek manual hozzá?
köszi
Szia! Köszönöm a tippet! Egyébként én is az injektor környékére tenném a hibát! Csak a másodlagos szelepvezérlőt azért akarnám teljesen rendbetenni hogy ott már tuti ne legyen gond! Mert ez a "lebegés" nem normális...na majd meglátjuk! Még1x Köszönöm a tippet és attól független hogy az enyémet sikerül-e addig megjavítani, kiváncsian várom mi volt a baj a motoroddal!
Jó éjt!
Nem akarok nyerészkedni rajta, legyen egy 5-ös, plusz egy ezres a posta. Nem utánvétellel adom fel, mert úgy drága a posta, hanem sima csomagként. Ha adsz egy mail címet akkor elküldöm a számlaszámom, amire utalni tudod a lóvét. Holnap délután fel is adom.
Szia! Egy 5-10ezer forint között jó lehet Neked? Ha jó postázhatod is!:) Címem: 3200 Gyöngyös Kassai út 1.(Mentavill Kft.) Előre is köszönöm! Üdv.: Szabi
Szia Carlos!
Ez királyság! Mennyiért szabadulnál meg a szelepvezérlő alkatrészektől( fogaskerekek, motor stb)"? Nem tudom merre vagy, én Gyöngyösön! Esetleg el tudnád postázni ha árban megegyezünk? Ezt még kicserélném, 10perces meló, ha nincs változás irány Tatabánya...vagyis remélem!;)
jópár hete vagy hónapja teljesen ugyan ezzekkel a tünetekkel görcsöltem egy K3 600-on........mindent elkövettem,Oszibácsi telefonos segitsége is meg volt,TPS középen,hibakód nem volt,másodlagos tökéletes és mégsem volt jó......miután feladtam,Debrecenbe vittük Gyöngyösi Istvánhoz,ő megcsinálta,de még nem volt időm értemenni,telefonon anyit mondott,hogy több dolog összetett hibája volt a gond,ebbe benne volt az inyektor is,a héten megpróbálok értemenni és elmondom pontosan mivolt a hiba,ja,és 20ezer körüli volt a javitás(profi szerelő)
Fogaskerekek jók, ha arra lenne szükséged! Ezen kívül van még egy átlátszó gyári plexim, meg egy vezérműlánc feszítőm (gyenge rugóval). Kb. ennyi maradt a gixerből.
Szia!
Na egy picit eltűntem, sok volt a meló, de fejlemények vannak! Az üzemanyag nyomás megmérve, tartósan 3bar! Kompressziót is mértünk, a négy hengerben teljesen egyforma 11,5! Hibakód továbbra sincs, a TPS "helyzete" középen a vízszintes jel! A másodlagos pillangószelep vezérlőjét szétszedtem mégegyszer, hát igen a nyáklap alatti kis fogaskerékből le van törve egy fog és a többi is elég kopottnak tűnik! Ha ráadom a gyújtást a mozgást úgy végzi ahogy a "nagykönyvben" meg van írva: teljesen bezár, teljesen kinyit majd visszaáll egy 20% nyitott állapotban! Mikor beindítom elkezd lebegni 5%-ot ide-oda gázadásra nyitja majd visszaáll és lebeg...Tuti hogy ez így rossz, de ez okozhat ilyen problémát hogy 4000felett darál? Ki sem tisztul a hangja semmilyen fordulatszámon...:( Kicsit el vagyok keseredve...lassan ötleteim végére érek úgyhogy csak be kell tolni valami jó szerelőhöz! Esetleg tipp Bp. 150km-es körzetében?
Egyébként az email címem szabiracing@gmail.com
Esetleg nincs valakinek bontva de jó másodlagos pillangó vezérlője?
Segítséget köszönöm!
Jó éjt!
Nos a relé megvan, rájöttem hogy egyben van több relé is. Ez megnehezíti a dolgom. Hogy tudom bekötni úgy, hogy jó legyen. Másik hogy az index csatijára továbbra is szükségem lenne !
Heló!
Lenne egy kérdésem, SRAD 750-en keresem az irányjelzőrelét. Ledesíteni akarom az indexeket, meg is van hozzá minden, csak nem találom a relét. Másik kérdés hogy a gyári csatlakozót ami az indexre megy, olyat lehet valahova találni? Nem akarom a gyárit szétvágni, az új indexeken csak saru van.
Sziasztok!
Van valakinek bukógombáról k6 750-hez rajza, méretei, kép a felfogatásról?
Támadt egy merész ötletem és szeretnék egy szép, egyedit tervezni, legyártatni, ha lehet nem túl drágán.Viszont a sajátot elnézve nem szimmetrikus a két oldal.Kíváncsi vagyok kinél, hogy van ez megoldva.
Szia,
Ez egy helyes döntés volt. Picit segítek, h legyen tartalék is, meg alkatrész hozzá nem horror áron. Írj egy mail címet, oda megírom.
A pumpának a belseje szokott kikopni, és ettől nem tud elég nyomást tolni(bár megjegyezném, h vágtam szét rossz pumpát, meg szedtem is szét normális módon, de nem tudtam megállapítani, h miért csak 2 Bar-t nyomott).
Okéjj, várom a fejleményeket.
Szia!
Köszönöm, köszönöm a gyors választ és a segítséget! Hát igazából benzinnyomást még nem mértünk...Gondoltam erre én is hogy itt is lehet gond! A mai nap az alábbiakkal próbálkoztam hátha sikerül megoldani a problémát! Először is visszatettem a másodlagos pillangószelepeket, mert hát ugye gondoltam hogy azok nem véletlen vannak ott, a japán mérnököknek ez biztos okozott pár álmatlan éjszakát mire kitalálták hogy ez miért is jó oda!:) Szétszedtem a vezérlőt és láttam is az ominózus hibát, a műanyag fogaskerék meg volt kopva egy helyen, valószínűleg ott ugorhatott! De azt is ügyesen kitalálták hogy gondolva erre a problémára úgy alakították ki ezt a fogaskereket hogy az 180fokkal elfordítható legyen az úgynevezett "jelfogókat" át lehetett helyezni ez által ugyanúgy össze is lehetett rakni! A vezérlő szinte hibátlanul működik!:)
A másik amire én is gyanakodtam az üzemanyag nyomás! Egyszer volt ilyen probléma a versenykocsin is, nem volt meg a nyomás ez által olyan tünet volt mintha egy henger kimaradt volna...belekerült egy nagy teljesítményű elektromos AC, egy mechanikus nyomásszabályzó és már működött is!
Így tehát kivettem a tankból az üzemanyag pumpát szétszedtem és egy csomó retek volt a szűrőben! Kicsit örültem is hogy itt a baj! Kimostam, nagy levegő nyomással átfújattam az egészet, összeraktam a tünet ugyanaz maradt...:( A "berregést" úgy értem hogy darál, nem rángat semmi ilyen csak tényleg ez a megfelelő szó rá darál és 4000 felett semmilyen fordulatszám tartományban nem tisztul ki a hangja...A héten meg is nézem az üzemanyag nyomást és jelzek hogy mire jutottam! Mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget! Jó éjt!
Lenne pár kérdésem a karburátorokkal kapcsolatban
Ezen még nem CV karbi van
nincs valakinek manual hozzá?
köszi
Jó éjt!
Ez királyság! Mennyiért szabadulnál meg a szelepvezérlő alkatrészektől( fogaskerekek, motor stb)"? Nem tudom merre vagy, én Gyöngyösön! Esetleg el tudnád postázni ha árban megegyezünk? Ezt még kicserélném, 10perces meló, ha nincs változás irány Tatabánya...vagyis remélem!;)
Nekem van egy szétszedett vezérlőm, ha jól emlékszem jók a fogaskerekek benne. Mindjárt megnézem a garázsban.
Na annak nagyon örülnék ha rá tudnál nézni! Mikor lenne jó neked? Mondjuk szombat délután? Vagy esetleg vasárnap?
Az szuper! És mennyiért tehetném magamévá?
Tatbányán vagyok. Nincs messze. Egyenlőre ne vegyél hozzá semmit.
Na egy picit eltűntem, sok volt a meló, de fejlemények vannak! Az üzemanyag nyomás megmérve, tartósan 3bar! Kompressziót is mértünk, a négy hengerben teljesen egyforma 11,5! Hibakód továbbra sincs, a TPS "helyzete" középen a vízszintes jel! A másodlagos pillangószelep vezérlőjét szétszedtem mégegyszer, hát igen a nyáklap alatti kis fogaskerékből le van törve egy fog és a többi is elég kopottnak tűnik! Ha ráadom a gyújtást a mozgást úgy végzi ahogy a "nagykönyvben" meg van írva: teljesen bezár, teljesen kinyit majd visszaáll egy 20% nyitott állapotban! Mikor beindítom elkezd lebegni 5%-ot ide-oda gázadásra nyitja majd visszaáll és lebeg...Tuti hogy ez így rossz, de ez okozhat ilyen problémát hogy 4000felett darál? Ki sem tisztul a hangja semmilyen fordulatszámon...:( Kicsit el vagyok keseredve...lassan ötleteim végére érek úgyhogy csak be kell tolni valami jó szerelőhöz! Esetleg tipp Bp. 150km-es körzetében?
Egyébként az email címem szabiracing@gmail.com
Esetleg nincs valakinek bontva de jó másodlagos pillangó vezérlője?
Segítséget köszönöm!
Jó éjt!
Lenne egy kérdésem, SRAD 750-en keresem az irányjelzőrelét. Ledesíteni akarom az indexeket, meg is van hozzá minden, csak nem találom a relét. Másik kérdés hogy a gyári csatlakozót ami az indexre megy, olyat lehet valahova találni? Nem akarom a gyárit szétvágni, az új indexeken csak saru van.
tel:20-228-32-39
Van valakinek bukógombáról k6 750-hez rajza, méretei, kép a felfogatásról?
Támadt egy merész ötletem és szeretnék egy szép, egyedit tervezni, legyártatni, ha lehet nem túl drágán.Viszont a sajátot elnézve nem szimmetrikus a két oldal.Kíváncsi vagyok kinél, hogy van ez megoldva.
Ez egy helyes döntés volt. Picit segítek, h legyen tartalék is, meg alkatrész hozzá nem horror áron. Írj egy mail címet, oda megírom.
A pumpának a belseje szokott kikopni, és ettől nem tud elég nyomást tolni(bár megjegyezném, h vágtam szét rossz pumpát, meg szedtem is szét normális módon, de nem tudtam megállapítani, h miért csak 2 Bar-t nyomott).
Okéjj, várom a fejleményeket.
Köszönöm, köszönöm a gyors választ és a segítséget! Hát igazából benzinnyomást még nem mértünk...Gondoltam erre én is hogy itt is lehet gond! A mai nap az alábbiakkal próbálkoztam hátha sikerül megoldani a problémát! Először is visszatettem a másodlagos pillangószelepeket, mert hát ugye gondoltam hogy azok nem véletlen vannak ott, a japán mérnököknek ez biztos okozott pár álmatlan éjszakát mire kitalálták hogy ez miért is jó oda!:) Szétszedtem a vezérlőt és láttam is az ominózus hibát, a műanyag fogaskerék meg volt kopva egy helyen, valószínűleg ott ugorhatott! De azt is ügyesen kitalálták hogy gondolva erre a problémára úgy alakították ki ezt a fogaskereket hogy az 180fokkal elfordítható legyen az úgynevezett "jelfogókat" át lehetett helyezni ez által ugyanúgy össze is lehetett rakni! A vezérlő szinte hibátlanul működik!:)
A másik amire én is gyanakodtam az üzemanyag nyomás! Egyszer volt ilyen probléma a versenykocsin is, nem volt meg a nyomás ez által olyan tünet volt mintha egy henger kimaradt volna...belekerült egy nagy teljesítményű elektromos AC, egy mechanikus nyomásszabályzó és már működött is!
Így tehát kivettem a tankból az üzemanyag pumpát szétszedtem és egy csomó retek volt a szűrőben! Kicsit örültem is hogy itt a baj! Kimostam, nagy levegő nyomással átfújattam az egészet, összeraktam a tünet ugyanaz maradt...:( A "berregést" úgy értem hogy darál, nem rángat semmi ilyen csak tényleg ez a megfelelő szó rá darál és 4000 felett semmilyen fordulatszám tartományban nem tisztul ki a hangja...A héten meg is nézem az üzemanyag nyomást és jelzek hogy mire jutottam! Mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget! Jó éjt!