Szia Szabi,
Elsőnek, gratula a motorhoz.
Kicsit kevésnek tűnik benne a km, de lehet állt pár évet.
A berreg hang mit takar? Ledadog? Darál?
A 300V nem igazán belevaló olaj. Az inkább versenyolaj, amitől zajosabb lesz a blokk...
Inkább 5100 vagy 7100 sztem.
Üzemanyag nyomást mértetek? Maga a pumpának 4.5Bar és 6Bar között kell nyomnia, amit a nyomásszabályzó leszabályoz 3Bar-ra. Ez mind a tankon belül van. Az injektoroknál a közvetlen nyomás 3Bar.
A szállított mennyiséget is meg kéne mérni(1200ml/30sec).
Ha ezek rendbe vannak, akkor mehetünk tovább az injektor sorra.
Itt általában 2 dolog okozhat problémát. A TPS szenzor, vagy a STV.
Nyugi, nincsenek azért olyan költségei neki.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek, hátha már találkozott valaki az adott problémával! Nem oly rég vagyok boldog tulajdonosa egy 2000-es évjáratú GSXR-750-esnek! Régóta álmom volt egy ilyen motor és egy pár hónapja valóra vált ez az álom!(Nem is értem miért nem korábban:) Régebben enduroztam, krosszoztam, kocsiversenyeztem és most a gyorsasági motorozásba kóstoltam bele egy kicsit! A motor szép megkímélt állapotban van, 25000km-rel egy 1000km-ért mentem vele és az alábbi probléma jelentkezett:
A motor könnyen indul, hidegen melegen, motorjának szép hangja van nem zörög nem csörög, de 4000-es fordulat felett "berreg", nem tiszta a hangja és erő sincs annyira benne...gondoltam lehet gyújtás, üzemanyag...Gyertgyákat kicseréltem (NGK CR9) friss olajat kapott, Motul v300 10w-40, és el is vittem egy diagnosztikára! Hibakód semmi, gyújtás kistrobozkózva, nincs gyújtáskimaradás elvileg minden "patika", de mégsem megy úgy ahogy kellene! Gondoltam a másodlagos pillangószelep vezérléssel lehet a gond, mert mikor a gyújtást ráadom, kattog, néha be is lebeg, nem mindig tudja bepozícionálni magát! Ez még a bovdenes verzió) Hallottam róla és meg is győződtem saját szememmel hogy a szelep vezérlőjében műanyag fogaskerék van, ez szokott megkopni és ezért akadhat! Tény hogy egyik helyen látok rajta némi kopást...Valahol azt olvastam hogy ennek olyan szerepe van hogy a motor kezelhetőbbé válik, nem lesz olyan "hirtelen" és az emissziós értékei is jobbak ez által! Végülis úgy döntöttem hogy leveszem a pillangószelepeket a tengelyről a vezérlőn rajta a csatlakozók hogy ne legyen hibakód...Hibakód nincs, a motor tényleg hirtelenebb lett, teljesen jól egyenletesen megindul 4000-ig majd ugyanúgy "berregés"! Kérdésem lenne hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával, hogy a másodlagos pillangószelep okozhat-e ilyen problémát, mert újonnan 100ezer felett van az ára, állítólag valahol javítják 30-40ezerért de nem tudom érdemes-e ezzel foglalkozni, ha nem is ezzel van zűr! Vagy mi lehet még a bajság! Segítségeteket, válaszaitokat előre is nagyon köszönöm!
Üdv.: Szabi
Sziasztok nagy segítségre lenne szükségem.
Vettem egy gsxr 750 t 1997es évjàrattal, a motor nem indult be sajnos sokat állt és a karbik teljesen letapadtak. Egy napon keresztűl takarítottam a karbisort, a motor jó lett, viszont azt vettem èszre összerakàsnàl hogy a suberek szorulnak nem könnyedén mozognak. Első kör után érezhető is volt hogy a motor nem dolgozik rendesen, szétszedtem megolajoztam a subereket ez orvosolta is a problémàt egy időre míg kinem szàradtak megint. Most ott jarok hogy megint megolajoztam viszont most 3hengerrel jár, amit még észrevettem az az hogy nagyon gyenge szikràja van, és màr volt gyertya cserélve.
Valakinek valami tipp hogy mit lehet a suberekkel kezdeni?
Valamint miert lehet hogy nem jàr mind a négy henger rossz lenne a trafo ?
Sziasztok,k4 750 olyat produkál hogy nagy melegbe beszaggat mintha nem kapna üzemanyagot kiírja hogy chek és nem pörög ki rendesen torpan,várok vele és ha vissza hűl megint megy egy darabig.valakinek ötlete?
Sziasztok!
segítséget szeretnék abban a kérdésben hogy a 97-es 750-es hátsóülése és a 98-as 600-as hátsóülése megegyezik?
Segítséget előre is köszönöm.
Gábor
Halló!Van egy eladó PC II,K1 750 en volt,de cikkszám alapján betudod azonosítani,hogy mihez kompatibilis még!Ár 20 ezer,ebből egy picit még farigcsálhatunk is! :)
Közben tesztelgettem, csak 7-8 ezer között jön elő ez. Máshol még rendesen működik. Kösz az infókat, amint rosszabb lesz a helyzet, dobok bele új fordulatmérőt!
Elsőnek, gratula a motorhoz.
Kicsit kevésnek tűnik benne a km, de lehet állt pár évet.
A berreg hang mit takar? Ledadog? Darál?
A 300V nem igazán belevaló olaj. Az inkább versenyolaj, amitől zajosabb lesz a blokk...
Inkább 5100 vagy 7100 sztem.
Üzemanyag nyomást mértetek? Maga a pumpának 4.5Bar és 6Bar között kell nyomnia, amit a nyomásszabályzó leszabályoz 3Bar-ra. Ez mind a tankon belül van. Az injektoroknál a közvetlen nyomás 3Bar.
A szállított mennyiséget is meg kéne mérni(1200ml/30sec).
Ha ezek rendbe vannak, akkor mehetünk tovább az injektor sorra.
Itt általában 2 dolog okozhat problémát. A TPS szenzor, vagy a STV.
Nyugi, nincsenek azért olyan költségei neki.